Gå til innhold

Blizzards nye spill bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med laffe, synest fargene var litt for "glorete" og ser litt for kunstig ut. Men slikt vil nok Blizzard ordne opp i, ellers blir det nok mulig å stille inn litt på menyene.

 

Utifra videoen kan det se ut som penger blir automatisk plukket opp ved å gå over de, mens andre ting må det trykkes spesifikt på, noen andre som har oppfattet noe?

Lenke til kommentar
Enig med laffe, synest fargene var litt for "glorete" og ser litt for kunstig ut. Men slikt vil nok Blizzard ordne opp i, ellers blir det nok mulig å stille inn litt på menyene.

 

Ja, håper det. MEN, dette er bare "Show off". Blir litt feil å pirke på og komme med "liker/ikke liker", hva som er feil, og hva de burde gjort osv..

 

D3 vil nok forbedre seg kraftig ip kommende årene, dessuten så vil de nok sikkert få litt "hjelp/tips" fra Diablofans.com eller av vanlig fans. De sier jo at de "«vil bruke så lang tid som nødvendig for å sikre at det møter forventningene»."

Lenke til kommentar
Håper det ikke krever god hardware, kjekt om man kan kjøre det på en halv-jalla bærba-PC...
"The team wants the game to be able to run on as broad a range of systems as possible. The game will not require DX10 to run." link

 

Jeg regner med at det vil være mulig å velge mellom "dårlig" og bra grafikk, slik at spillet skal gå på de fleste nyere PCer (og Mac). Jeg håper at den beste grafikken blir en del bedre for sin tid enn det grafikken for WoW var (som allerede ikke var serlig sprek i 2004).

Lenke til kommentar
Håper virkelig ikke itemene blir soulbound. Trading er hvertall 50% av spillopplevelsen for min del.

 

Hvor har det vært nevnt at items blir soulbound? Håper virkelig ikke det blir slik...

Nei, var bare diskutert endel i tidligere sider for å forhindre dupes o.l.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at det vil være mulig å velge mellom "dårlig" og bra grafikk, slik at spillet skal gå på de fleste nyere PCer (og Mac). Jeg håper at den beste grafikken blir en del bedre for sin tid enn det grafikken for WoW var (som allerede ikke var serlig sprek i 2004).

Skjønner ikke helt at folk klager på grafikken i WoW? På ca maks innstillinger og høy oppløsning ser det jo nydelig ut. Ikke "realistisk", nei, men pent; ja.

 

Forøvrig håper jeg de klarer å gjøre at spillet går skikkelig smooth også med pen grafikk. Blizzard synes å være flinke til sånt.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt at folk klager på grafikken i WoW? På ca maks innstillinger og høy oppløsning ser det jo nydelig ut. Ikke "realistisk", nei, men pent; ja.

 

Forøvrig håper jeg de klarer å gjøre at spillet går skikkelig smooth også med pen grafikk. Blizzard synes å være flinke til sånt.

Jeg har ingenting imot at grafikken i WoW er "eventyraktig", jeg synest bare at grafikken er for dårlig. Alt for lav polycount, for lav oppløsning på teksturer, litt for stive/kunstige animasjoner og dårlig shader-teknikk. Jeg vil ikke gå i dybden på dette, men teknologimessig var WoW ikke topp i 2004, og bruker ikke tenkikker som de fremste spillene gjorde i samtiden. Send meg PM om du vil ha litt utdyping.

 

Men grafikk er ikke det mest viktige. Blizzard har ikke vært serlig gode på grafikk verken i Warcraft 3 eller WoW, men det er likevel gode spill med mye spilleglede.

 

I videoen fra Diablo 3 så jeg med glede at Blizzard har tatt i bruk litt mer avanserte shadere (f.eks. se på vannet på begynnelsen av filmen). Teksturene er en del bedre enn WoW, men polycount er nok litt for lav på hovedsaklig figurene, men også noen av gjenstandene rundt. Om Blizzard finpusser shadere, forbedrer en del modellene, sper på med litt effekter som bump mapping og bra lyseffekter så tror jeg grafikken kan bli imponerende.

Lenke til kommentar
Håper virkelig ikke itemene blir soulbound. Trading er hvertall 50% av spillopplevelsen for min del.

 

Hvor har det vært nevnt at items blir soulbound? Håper virkelig ikke det blir slik...

Nei, var bare diskutert endel i tidligere sider for å forhindre dupes o.l.

 

Det blir akkurat som de antikopieringstiltakene diverse bransjer har iverksatt.

 

Heller frie items med duping enn soulbound items uten, spør du meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...