Gå til innhold

Blizzards nye spill bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FY FAEN SÅ JÆVLA MØRKT OG DYSTERT DET ER JEG SER'KE EN SKJIIT

Du har fått med deg mye ser jeg. Det er et UTEOMRÅDE.

Oi, det var jeg jammen ikke klar over.

 

Det vi har sett hittil er jo bare en brøkdel av det ferdige spillet. Vi får nok se langt mer mørke og dystre områder etterhvert. Og hvorfor må absolutt alt være så mørkt å dystert uansett?

Lenke til kommentar
hvor er denne petitionen?

 

D3 forumet: http://www.battle.net/forums/thread.aspx?f...post42533

 

Petition: http://www.petitiononline.com/d3art/petition.html

 

En lang tråd om emnet: http://www.battle.net/forums/thread.aspx?f...=1post223

 

 

Det vi har sett hittil er jo bare en brøkdel av det ferdige spillet. Vi får nok se langt mer mørke og dystre områder etterhvert. Og hvorfor må absolutt alt være så mørkt å dystert uansett?

 

Det er sant. Men GP-traileren er av Katedralen i Tristram hvis jeg nå ikke tar feil, og det er bildet fra D1 vist på forrige side.

 

Grunnen er vel egentlig mest personlig, men i D1, var det konstant natt, og hele katedralen var mørk. I D2 kom uteområder og natt/dag syklus. D2 hadde et skille med god kontrast, mens hittil i D3 virker både uteområdet og dungeonen altfor "lyse". Kan til og med se en regnbue i uteområde. :thumbdown:

Endret av Caliburn
Lenke til kommentar

Leste først igjennom hele tråden nå.

mrNilsen imponert over kunnskapen din om d2, imponert over hvor dedikert du må ha vært for å spille 20t på en dag.

 

Jeg var "hardcore" d2 for mange år siden selv, var kun med på ett ladder run thoug, wwbarb med lance :)

 

Spilte også en del bowazon før det ble nerfet, hørt om uberbows?

Gikk med mange hundre, kanskje tusenvis av timer i d2 i min ungdom, men så har jeg etterhvert fått samboer og barn, og har ikke lenger mulighet til å bruke tid på dette, blir kanskje 1 timer eller noe om dagen hvis jeg er heldig.. Startet nettop en ny paladin på nye ladder. Har aldri spilt HC da jeg rett og slett ikke har hatt tiden til det.

 

Har du noen pics av Viper Sting buen din? Dette må være før Buriza og Windforce kom dette da?

 

På en måte likte jeg LOD litt jeg da, da ble det enklere og oppleve endgame, og highlvl uniques for de som ikke har tid til å bruke hele fritiden sin på spille.

 

I LoD var jo folk 99 etter 1-2 døgn og da er det jo meningsløst med ladderspill. Det tok ca 10-11 måneder i D2 classic å bli 99 dersom man spilte 16 timer hver dag non stop.)

1-2 dager er å ta i da, det er nå 2-3 uker siden ladder reset, og det er fortsatt ingen lvl 99.

 

Men 10-11mnd med de samme CS runs kan jo ikke være særlig spennende eller utfordrende, bortsett fra følelsen av "lvl up lyden" når du endelig blir 99. DET må være sinnsykt.

Lenke til kommentar

Eg synest dei har eit veldig godt poeng når det gjeld det grafiske, problemet er kanskje at Blizzard prøver å nå nye spelarar, ikkje kun D2-tilhengarane. Dei legg merke til all oppmerksomheten dette emnet får, om dei tar det til følge vil vise seg, eg er skeptisk.

Lenke til kommentar

Stiller meg bak denne uttalelsen:

To those who want to see a WoW version of Diablo, check out Mythos. Some people have compared Mythos art to D3 art... but to me theres no comparison. To each his own, but it's evident to me that people conjure fake comparisons for the sake of being a critic.

 

And just to be clear, I agree that too much color can ruin what we consider a diablo experience... But there is more to diablo than just grime and black. I think the color choices they made are subtle and natural-feeling. They do not feel like WoW at all to me. From what I've seen, the environment no longer feels static and lifeless. Art imitates life at its core, and now the game engine is able to allow a much broader range of environments to add to the immersion and experience of the Diablo world. I'm going to embrace this game...

 

Det er for tidlig å komme med klager når man bare har sett en bitteliten del av en tidlig versjon. Men for all del. Hvis noen vil kjøre en lobbykampanje allerede nå, så værsågod. Det er dog to ting som er litt irriterende; det ene er nostalgikere som tydeligvis er overbevist om at tidligere Diablo spill grafisk sett kun så ut som et eneste langt deathmetal cover, det andre er den overdrevent sutrete tonen som gir meg inntrykk at mange liker å sutre mest for sutringens skyld.

 

Noen er sånn at jo bedre de får det, jo mere henger de seg opp i ting å klage over. Party poopers :p

 

 

Legger til et deathmetal cover for de som ikke skjønte hva jeg mente med det:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
entombed_left_hand_path_front.jpg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Legger til et deathmetal cover for de som ikke skjønte hva jeg mente med det:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
entombed_left_hand_path_front.jpg

Asså, syns ikke det bildet der gav den rette WoW-følelsen, det er for mye svart der!

Sånn skal det se ut synes jeg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
entombed_left_hand_path_front.jpg

 

Jeg er ikke så flink med photoshop, så om noen andre kan få det til å se mer ut som wow så er det fint!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Kan bare ikke fatte at det blir brukt ord som "heksedoktor" i en spillanmeldelse, navnet mister jo hele meninga når alt skal oversettes ordrett. :thumbdown::thumbdown:

 

Totally agree.

 

Noen av det mest idiotiske jeg ser er disse luringene som oversetter "klasser" og annen "gaming" sjarong til norsk. Laug, kriger, tyv, heksedoktor etc(makes me sick).

 

Er også ufint å bumbe denne tråden i disse blizzard tider. Trodde de hadde annonsert ennå et nytt spill :p

Lenke til kommentar
Toeblast, du er klar over at disse ordene du nevenr ALLE er ord som har eksistert i mange herrens år, og har vært oversatt nesten like lenge?

 

Men hva er vitsen med å bruke de når alle som intresserer seg for nyheten åpenbart vet hva de engelske ordene betyr? Skulle tro norsk språkråd hadde en finger med i spillet her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...