Gå til innhold

Blizzards nye spill bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det jeg også har lurer på. Har diablo vært i verdensrommet? eller var det kometen som åpnet helvete?

 

Q: We destroyed Diablo, how do you justify him coming back again?

A: You don''t know for sure Diablo is going back. Too complicated to answer at this point without going too much into the story.

 

Min teori er at den meteoren slår ned i Arreat (der Worldstone var)

Hva, hvordan, og alt det der, er opp til Blizzard.

 

Diablo er det ikke nødt til å være, finnes mange "Spawn of Satan" rundt om ;)

Lenke til kommentar
Ville heller hatt en finpolert versjon av Diablo II i hires og bedre effekter, all artwork ble jo laget i hires før det ble skalkert ned. Husker artistene søyt seg og var direkte forbannet fordi de detaljere playermodellene ble skalert ned så mye at detaljene bare vises som en fargeklatt på 1-2 piksler ingame.

 

Hadde ikke tatt lange tiden å fikse det for et team på 4-5 personer, men kan jo være noen har rotet bort artwork for alt jeg vet.

 

Ny 3dgrafikk er vel mye papp og og plast-gafikk. 2D med prerendrede 3D-modeller ser mye bedre ut enn spill som kjører realtime 3D.

 

Beste utspillet jeg har sett på lenge angående D3.

 

Lurer på om D3 fortsatt har Horadric Cube med seg. Den er jo mer "epic" enn alle gjenstandene som finnes i Blizzard-spillene, for å sette det på spissen. :D

Lenke til kommentar
Lurer på om D3 fortsatt har Horadric Cube med seg. Den er jo mer "epic" enn alle gjenstandene som finnes i Blizzard-spillene, for å sette det på spissen. :D

Selvsagt er den med, må jo ha en måte å komme oss til Uber-New-Tristram på. :p

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Må faktisk støtte det som blir tatt opp igjen og igjen på D3 official forum; Diablo3 ser for cartoon-aktig ut. Ser ut som en blanding mellom wc3 og wow, noe jeg faktik ikke setter pris på. Diablo skal være mørkt, dystert og til dels scary.

 

Som man ser i gameplay traileren, så ser det ut til at light radius er "fjernet". Uten den, forsvinner følelsen som var i d1 og d2.

Lenke til kommentar
Må faktisk støtte det som blir tatt opp igjen og igjen på D3 official forum; Diablo3 ser for cartoon-aktig ut. Ser ut som en blanding mellom wc3 og wow, noe jeg faktik ikke setter pris på. Diablo skal være mørkt, dystert og til dels scary.

 

Som man ser i gameplay traileren, så ser det ut til at light radius er "fjernet". Uten den, forsvinner følelsen som var i d1 og d2.

 

Synes egentlig grafikken ser ganske bra ut, passer vel så bra til diablo som den "dystre" grafikken.

 

AtW

Lenke til kommentar

Og det er sånne som deg med den holdningen blizzard tilsynelatende har ansatt for å lage d3, desverre.

 

Nå er riktignok GP-videoen en pre-alpha, så mye kan jo skje. Men blir feil av blizz å gå i retningen å presentere spillet for å tiltrekke nye spillere som er mer kjent med wow grafikken enn diablo franchisen.

 

Grafikken er bra, men gir ikke riktig stemning.

 

Blir spennende og se nå som Matt Uelmen har sluttet å lage musikk, om D3 da beholder et bra soundtrack slik som tidligere.

Lenke til kommentar
Og det er sånne som deg med den holdningen blizzard tilsynelatende har ansatt for å lage d3, desverre.

 

Nå er riktignok GP-videoen en pre-alpha, så mye kan jo skje. Men blir feil av blizz å gå i retningen å presentere spillet for å tiltrekke nye spillere som er mer kjent med wow grafikken enn diablo franchisen.

 

Grafikken er bra, men gir ikke riktig stemning.

 

Blir spennende og se nå som Matt Uelmen har sluttet å lage musikk, om D3 da beholder et bra soundtrack slik som tidligere.

 

Sånne som fokuserer mer på at ting skal være gøy enn forutbestemte hodlnigner angående hva spillet "skal være"? Isåfall er det bra.

 

Jeg har forøvrig spilt diablo ganske så vesentlig mye mer enn jeg noen gang har spillt WoW (som jeg faktisk aldri har spillt), og jeg mener fortsatt grafikken virker bra.

 

AtW

Lenke til kommentar
FY FAEN SÅ JÆVLA MØRKT OG DYSTERT DET ER JEG SER'KE EN SKJIIT

 

 

 

Du har fått med deg mye ser jeg. Det er et UTEOMRÅDE.

 

FlayerDungeon.jpg

diablo.jpg

 

 

Såklart, jeg klager ikke på grafikken, men utifra det jeg har sett, savnes det som er vist over.

 

Har brukt timer på wow, men vesentlig fler i diablo.

 

Er ikke uten grunn det er en petition på d3 official forum hvorav pr i dag 8000 har signert for å få den dystre stemningen.

 

8000 er kanskje ikke mange i blizzard "sammenheng", men 8000 er en del.

Endret av Caliburn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...