Gå til innhold

Blizzards nye spill bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Fantastisk nyheit.

 

Har spelt mykje D2 (både cls. og lod), så dette kom verkeleg som ei flott julegåve eit halvt år for tidleg.

 

 

PS. Takk for genialt bra reflekterande post på side 3, mrNilsen.

 

Det er dyrt kjøpte erfaringer.

Jeg anbefaler å ha et moderat forhold til gaming. Det tok overhånd for meg.

Man lar ikke forloveden ligge alene i sengen mens man kjører Chaos Sanctuary Runs til daggry. At det holdt er meg et under, hun må ha vært veldig glad i meg.

Jeg var heldigvis singel 5 av de årene jeg spilte så det var bare unntaksvis det gikk ut over andre.

 

Jeg hadde valgt annerledes i dag. Bruk hodet. Spill er gøy men alt med måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen slippdato

Detaljer om når spillet slippes er foreløpig ikke klart, og på spillets faq skriver Blizzard at de «vil bruke så lang tid som nødvendig for å sikre at det møter forventningene».

 

Videre opplyser de at spillet vil bli tilgjengelig for Mac og PC.

kilde: Dagbladet

 

 

Hvis spillet ikke kommer om et år eller 2,3+ så vil jeg uansett glede meg.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Fantastisk nyheit.

 

Har spelt mykje D2 (både cls. og lod), så dette kom verkeleg som ei flott julegåve eit halvt år for tidleg.

 

 

PS. Takk for genialt bra reflekterande post på side 3, mrNilsen.

 

Det er dyrt kjøpte erfaringer.

Jeg anbefaler å ha et moderat forhold til gaming. Det tok overhånd for meg.

Man lar ikke forloveden ligge alene i sengen mens man kjører Chaos Sanctuary Runs til daggry. At det holdt er meg et under, hun må ha vært veldig glad i meg.

Jeg var heldigvis singel 5 av de årene jeg spilte så det var bare unntaksvis det gikk ut over andre.

 

Jeg hadde valgt annerledes i dag. Bruk hodet. Spill er gøy men alt med måte.

Denne posten gjorde meg litt glad, faktisk! :)

Lenke til kommentar

Må si jeg gleder, er en rimelig "stor" fan av Diablo I og II. Men jeg er ikke akkurat den som liker det mest hektisk, så SP er det store ved Diablo for min del. (har prøvd online, men syntes ikke det var helt for meg)

 

Det skal sies at omtrent alt av cinematics lagd av Blizzard er gull verdt. Fikk jo WoW til å se ut som det perfekte spill.. (hihi)

 

 

Når kan vi realistisk sett forvente spillet, tror dere? Før 2010/i 2010 eller etter?

Lenke til kommentar
Blir nesten mer imponert over nettsidene Blizzard lager :!: Fy søren, nettsiden til spillet er jo rett og slett kunst.

 

Ellers fikk jeg ekstremt lyst til å spille etter å ha sett gameplay traileren, og det er jo alltid et godt tegn. Nå vil jeg bare ha release dato på Diablo 3 og Starcraft 2 :whistle:

Jeg tenkte akkuratt, starcraft 2 og D3 på en gang, Blizzard=julenissen nå :p (wow divisjonen kan de kaste ut :p )

Lenke til kommentar
Må si jeg gleder, er en rimelig "stor" fan av Diablo I og II. Men jeg er ikke akkurat den som liker det mest hektisk, så SP er det store ved Diablo for min del. (har prøvd online, men syntes ikke det var helt for meg)

 

Det skal sies at omtrent alt av cinematics lagd av Blizzard er gull verdt. Fikk jo WoW til å se ut som det perfekte spill.. (hihi)

 

 

Når kan vi realistisk sett forvente spillet, tror dere? Før 2010/i 2010 eller etter?

 

 

 

De sa jo at de ville bruke så lang tid som mulig så at folka møter de forventingene

Endret av laffe
Lenke til kommentar
La oss bare håpe at paladins i diablo er slik de var og at de ikke har "tatt med seg" noe fra WoW mpt paladins.

 

Ellers Wohooooooooooooooooo! :thumbup:

 

 

Paladin var digg i D2 ja, spilte 3 paladiner i løpet av de 5-6 årene jeg var aktiv. 4 Amazon, 6 sorceress, 3 Barbarian, prøvde necromancer, men det smakte ikke helt.

 

Paladin i WoW er helt latterlig class. Det er generekt mye teknisk og classmessig i WoW (og da tenker jeg ikke på paladin) som er rippet fra D2 da, bare at de har feilet grusomt i adapteringen.

 

Jeg trodde paladin classen og de fleste av classene i wow var tatt fra warcraft 1-3

 

Både og men mye, spesielt på hunter, paladin og mage er inspirert fra D2.

Classene er nok fra WarCraft først og fremst, men mange skills og funksjoner er inspirert av D2. Det kan selvsagt diskuteres, men det er iallefall slik jeg opplevde det.

 

Har en meget godt raid-gearet mage i WoW med 8/8 T6, men jeg har ikke spilt på 3 uker nå. Det gir meg nesten ingen ting å spille mer. Spillet er helt flatt, alt går ut på dkp og krangel om loot/raid spots.

På det meste spilte jeg nok 20 timer om dagen og jeg spilte 600 dager på rad uten å miste en eneste dag, men nå orker jeg knapt logge inn. Average så er det jo raid 2 dager i uken unntatt når det er nytt materiale så det ble betydelig mindre spilling enn 20 timer om dagen etter det ble seriøs raiding. Tipper 5-6 timer i snitt per dag det siste året. Det er likevel mye. Fra 130-140 timer i uken til å være logget inne 2 ganger på 3 uker. Jeg har aldri vært avhengig av WoW, men jeg er slik at enten så lar jeg være eller så satser jeg 100%.

 

Aldri mer MMO-spill etter WoW om jeg i det heletatt skal fortsette WoW. Jeg trodde Diablo II var tidkrevende og never ending, men det var før WoW. Man kan sikkert nyte Diablo II og III uten å offre noe, men WoW-spilling går helt klart ut over kjærester, jobb, venner, familie, utdanning, hobbyer. Man kan ikke bruke hele livet til å spille spill. Det er noe som heter selvrealisering.

 

Det er feks gøy å multiboxe i WoW. Jeg har 3 kontoer, noen har 5, men det finnes viktigere ting. Venner, familie, kontaktnettverk spesielt, alle de lider når man logger inn på WoW.

Fordelen med D2 var at det var sesonger og begrenset content, i WoW er det en evig lang rekke med påløpende content som "aldri" tar slutt så lenge spillet går i profitt.

Lenke til kommentar
Fantastisk nyheit.

 

Har spelt mykje D2 (både cls. og lod), så dette kom verkeleg som ei flott julegåve eit halvt år for tidleg.

 

 

PS. Takk for genialt bra reflekterande post på side 3, mrNilsen.

 

Det er dyrt kjøpte erfaringer.

Jeg anbefaler å ha et moderat forhold til gaming. Det tok overhånd for meg.

Man lar ikke forloveden ligge alene i sengen mens man kjører Chaos Sanctuary Runs til daggry. At det holdt er meg et under, hun må ha vært veldig glad i meg.

Jeg var heldigvis singel 5 av de årene jeg spilte så det var bare unntaksvis det gikk ut over andre.

 

Jeg hadde valgt annerledes i dag. Bruk hodet. Spill er gøy men alt med måte.

 

Sjølvsagt.

 

Poenget var at det er ikkje kvar dag ein snublar over slike flotte innlegg angåande [email protected] på norske forum. Alt ein les no til dags ang ang. Blizzard-spel, er omtrent utelukkande WoW-relatert...

 

Korleis er det eigentleg med norskspelande på bnet (d2) no til dags, forresten?

Lenke til kommentar

Blizzard er ganske forutsigbare. Dette skrev jeg på forumet for ett år tilbake

 

Kan se for meg noe sånt:

 

2008: Starcraft 2

2009: WoW Expansion 3

2009: Starcraft 2 Expansion Pack

2010: Diablo III

2011: WoW Expansion 4

2011: Diablo III Expanion Pack

2012: Warcraft 4

2013: WoW Expansion 5

2013: Warcraft 4 Expansion Pack

2014: World of Starcraft

Lenke til kommentar

Det aner jeg ikke, har bare spilt med tyskere, nederlendere, svensker og engelskmenn.

Men det virker rimelig dødt. Av mer enn 100 bekjente så har jeg sett 2 av de den siste tiden. Jeg antar at de kan ha nye kontonavn, men det virker ganske dødt. Men nå spiller jeg hardcore da og det er en del mer aktivitet i normal. Nesten så jeg burde spille normal for å få mer folk, men normal er uaktuelt.

 

Edit: Det er noen hundretalls folk som spiller over en uke, men svært få jeg kjenner.

Nå er jeg bare i starten da så det er sikkert litt fler i endgame. Håper bare det på sikt blir nok til 20-30 cs-runs per dag så kan jeg kosespille litt. 20-30 runs burde ikke ta mer enn 40 minutter. På det meste var det 3-500 runs per dag.

 

Det jeg misliker med WoW er at man kan dø 50 ganger om dagen uten at det har noen betydning annet enn at det tar lenger tid pga corpserun.

vil ha det Game Over om man dør og så liker jeg å fokuserer på Player versus Monster og ikke PvP. Sikkert gøy å drepe ladderchars vha hacks om man er 15 år, men nei takk.

Det fine med hardcore er egentlig at man kan spille 2-3 timer fokusert hver dag og så legge seg etterpå med en god tanke om at karakteren er i live og klar for nye eventyr. Om man spiller non stop i hardcore så er det en sjanse for å bli trøtt/ sløv slik at man tar dumme risker og dør. Det er tilnermet umulig å dø i harcore dersom man spiller når man er opplagt. Ladderracet er ikke like hardt i hardcore som i normal, etter mine erfaringer da.

 

Har startet en paladin i den nye ladderen men den er low level og jeg har tenkt å ta det mer på sikt denne gangen da jeg har litt andre verdier i livet enn bare spill.

Endret av mrNilsen
Lenke til kommentar

Vel de fleste holder seg vel til bot-channels eller 90+ kanalene. Virkelig trist med alle de botene. Ødelegger spillet totalt!

 

Alex (noen kjenner han sikkert) var/er ganske aktiv. Var jo en av de første som kom til lvl 99 i fjor hvis jeg ikke husker feil ;OO Spilte sorc, var flame eller ice ellerno. Hadde en skellet necro også på lvl 96. første duden som ble 99, var fra KoH clanen (En TYSKER ;p barb). Du kjenner kanskje vel til det efikkan. ?

 

Kom til 96, quita rett før skolestart.. Noe jeg angrer på :p

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Blizzard er ganske forutsigbare. Dette skrev jeg på forumet for ett år tilbake

 

Kan se for meg noe sånt:

 

2008: Starcraft 2

2009: WoW Expansion 3

2009: Starcraft 2 Expansion Pack

2010: Diablo III

2011: WoW Expansion 4

2011: Diablo III Expanion Pack

2012: Warcraft 4

2013: WoW Expansion 5

2013: Warcraft 4 Expansion Pack

2014: World of Starcraft

 

Tror vi ikke får se noen flere Expansions til WoW etter denne, det må i så fall bli ved siden av et nytt Blizzard mmo, WoW har en dalende kurve, spillet føles helt tomt det tåler rett og slett ikke flere expansions, spillet er alt for stort iforhold til antall spillere som det er den dag idag.

Lenke til kommentar
jaaaaaaaaaaaa! :D

 

Håper inderlig de klarer å skape den fine stemningen diablo 2 hadde, og miniservere, miniservere er digg.

 

 

Håper det blir mulig for passord på spillrom slik som i nr2 slik at man kan ha lukkede spill med venner og bekjente. 8 spillere var egentlig fint, blir mer rot og tilfeldig på hvem som er med om det blir fler. Det tar også bort fordeler man kan få ved større supportteam til ladderchars.

 

Åpen MMO-verden med spam og hundrevis av allsags rare folk er slitsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Må si jeg gleder, er en rimelig "stor" fan av Diablo I og II. Men jeg er ikke akkurat den som liker det mest hektisk, så SP er det store ved Diablo for min del. (har prøvd online, men syntes ikke det var helt for meg)

 

Det skal sies at omtrent alt av cinematics lagd av Blizzard er gull verdt. Fikk jo WoW til å se ut som det perfekte spill.. (hihi)

 

 

Når kan vi realistisk sett forvente spillet, tror dere? Før 2010/i 2010 eller etter?

Det blir nok mest SP på meg og, orker ikke å stresse rundt med andre folk lenger. Vil heller sitte å kose meg i mitt eget tempo :).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...