Gå til innhold

Blizzards nye spill bekreftet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva systemkravene til Diablo / Diablo2 er?

 

Skjermkortet er på reparasjon, så lurer litt på om jeg kanskje kan prøve meg på de spillene selv med detta avleggse skjermkortet :p

 

Det er egentlig like greit å bare lese/høre gjennom journalen under Lore-seksjonen, iallefall hvis du bare er interessert i historien.

 

Så vidt jeg forsto så var en av høydepunktene i D3 nettopp det at det er mulighet for multiplayer.

Men multiplayer funksjonen skulle gå via battle.net, så ingen betaling eller noe slikt.

 

Selvsagt er det muligheter for multiplayer, og det er en stor del av spillet. Men Diablo er singleplayer også.

Lenke til kommentar
Enig med @LarsP. Den siste bossfigthen var utrolig tøff, spesielt når han tok tak i en av spillerne(?) og rev av hode eller noe slikt med munnen(?). Og jeg er sikker på at, det første stedet(i hulen), så vi noe som gikk i mørket noe steder, kunne det ha vært diablo? :O

 

Det var nok bossfighten du så på slutten som gikk i mørket. Gleder meg STORT til D3, håper på tidlig 2009 release!

Lenke til kommentar
Noen som vet hva systemkravene til Diablo / Diablo2 er?

 

Skjermkortet er på reparasjon, så lurer litt på om jeg kanskje kan prøve meg på de spillene selv med detta avleggse skjermkortet :p

Ikke vært borti?

 

Diablo trenger 60MHz og 8-16 MB ram.

Lenke til kommentar
Hadde håpet de hadde tatt det litt lengre med full on 3d og ordentlig slåssing. Ser for meg dette blir enda et klikkemani spill :( Men det er vel for spesielt interesserte.

 

So what? Det er jo akkurat det vi fansen vil ha. En tro etterfølger til serien som fortsetter det gode og legger til andre elementer, som vist i gameplay demoen. Håper miljøet ikke bare blir en gimmick men noe man titt og ofte på bruke.

Lenke til kommentar

Artikkelen nevner at det er sju karakterklasser, mens den offisielle hjemmesiden skriver at det er fem. Noen som har no mer info?

– Det er fortsatt et isometrisk rollespill med i hvert fall syv klasser. Vi fikk se to av dem, barbar og heksedoktor. Videre blir det samarbeidsspill for minst fire spillere via Battlenet, forteller Jentoftsen.

 

Five character classes will be included in the game, two of which, the barbarian and witch doctor, were revealed when the game was announced at the 2008 Blizzard Entertainment Worldwide Invitational. The other classes will be announced at a later date.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...