Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blåste støv av D3'en igjen her om dagen, og tilfeldigvis var det ny sesong dagen etterpå. Veldig gøy med munk har jeg funnet ut.

Men hvordan er det med de litt bedre blacksmithing plansene i dette spillet? Kan jeg farme de særskilt eller har det like høy (lav) droprate som alt annet, og kan ramle ut fra hvilket som helst monster?

Lenke til kommentar

Siste dropper kun Reapers Wraps planen.

 

Man kan kjøpe noen plans hos Squirt i A2. Forøvrig er det ikke noe vits å kaste bort ressurser på settene man kan crafte (foruten Cains under lvling, eller Sage for DB farming). Fokuser heller på season journey og få et 6-piece set.

Lenke til kommentar

Siste dropper kun Reapers Wraps planen.

 

Man kan kjøpe noen plans hos Squirt i A2. Forøvrig er det ikke noe vits å kaste bort ressurser på settene man kan crafte (foruten Cains under lvling, eller Sage for DB farming). Fokuser heller på season journey og få et 6-piece set.

Fant plansene jeg var på jakt etter i første bountyen, men disse er for lengst byttet ut med bedre items :) 6 set fra journey var forøvrig gamechanger for monk, vet ikke om andre klasser føler det likedan.

Lenke til kommentar

 

Siste dropper kun Reapers Wraps planen.

 

Man kan kjøpe noen plans hos Squirt i A2. Forøvrig er det ikke noe vits å kaste bort ressurser på settene man kan crafte (foruten Cains under lvling, eller Sage for DB farming). Fokuser heller på season journey og få et 6-piece set.

Fant plansene jeg var på jakt etter i første bountyen, men disse er for lengst byttet ut med bedre items :) 6 set fra journey var forøvrig gamechanger for monk, vet ikke om andre klasser føler det likedan.

 

De fleste klassene får det bedre når man får ett komplett sett ja :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er det noen her som kunne tenke seg å dra meg igjennom noen 89-90 rifts slik at jeg kan få lvla 3 gems fra 85 til 90?

 

jeg har gjort 85 solo så det vil ikke være full carrymode, men har desverre ikke noen chars som klarer høyere og det hadde vært digg å få lvl gemsa littegrann høyere

 

dette er non-season det er snakk om, jeg spiller leapquake

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

det gir ikke noe spesielt nei, bare gleden av å klare en GR100, og ha mulighet for å prøve på solo runs uten å måtte kjempe seg igjennom 95-99.

 

jeg har en ting for runde tall skjønner du, så dersom jeg ikke klarer å ta solo 100, så vil bloodshard counten min stoppe på f.eks. 1470, og det vet jeg at det kommer til å irritere meg, så da vil jeg heller bare ha 1400 som max bloodshard (gr90) intill videre ;)

 

derfor er 100 i party interessant, for da kan jeg prøve rett på 100, og om det viser seg at jeg ikke får det til, så gjør det ikke så mye :p

 

ja, jeg er merkelig  :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte monk forrige sesong, med Inna EP build, men følte det var så mye setup (samle sammen mobs, banne fordi man misset COE proccen etc) så denne sesongen skal jeg prøve barbar. Likte de godt i D2, selv om det kanskje ikke kan sammenlignes. Rakk bare en class forrige sesong, så tar tid å komme seg gjennom alle sammen. Innen sesong 20 vet jeg hvilken class jeg liker best ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...