Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Kommer nok ikveld siden Blizzard opererer med amerikanske tider.

Hvis de holder samme tidene som er postet på playstation bloggen så blir det klokka 17.00 i dag

 

 

Ser ut som om det er vedlikehold fra 23:00 til 01:00 i kevld og at det vil bli tilgjengelig etter dette :/

 

ok får smøre oss med tålmodighet og se hva som skjer. Kommer til og sjekke playstationstoren i 17.00 tida for sikkerhets skyld. Edit Rise Of The Necromancer er nå oppe på Playstation og Xbox ihvertfall.

Endret av Joffe25
Lenke til kommentar

Da var Necromancer her.

Trodde det var season også, men det var det jo ikke :/

 

Edit: Bah. Neste sesong starter jo ikke før 20.07 :/

 

Blir ikke å spille noe mer før det da jeg føler å spille utenfor sesong ikke er noe gøy.

 

W00t? Er sant det du sier nå?

Jaja, der forsvant Diablo3 hype hype....spille non-season er  :sick:

Lenke til kommentar

 

Da var Necromancer her.

Trodde det var season også, men det var det jo ikke :/

 

Edit: Bah. Neste sesong starter jo ikke før 20.07 :/

 

Blir ikke å spille noe mer før det da jeg føler å spille utenfor sesong ikke er noe gøy.

 

 

W00t? Er sant det du sier nå?

Jaja, der forsvant Diablo3 hype hype....spille non-season er  :sick:

Jepp. Sees 20.07

Lenke til kommentar

W00t? Er sant det du sier nå?

Jaja, der forsvant Diablo3 hype hype....spille non-season er  :sick:

 

 

Hver sin smak, jeg digger non-season. Ikke noe mas om at charen forsvinner tilbake til non-season etter så og så lang tid, og bare chille rundt. Bare synd ingen av venna mine deler samme oppfatning som meg. Om ikke annet har necro endra litt på det, da jeg ser folk online som jeg vanligvis kun ser ved starten av en ny sesong. Meg selv inkludert. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom heller og spill D2, det er det ganske fersk sesong og mye bedre gameplay.

 

Bare om du har dupa items klart til trading så vi slipper all det der, nei... hacker game deluxe, nei takk =)

 

 

 

W00t? Er sant det du sier nå?

Jaja, der forsvant Diablo3 hype hype....spille non-season er   :sick:

 

 

Hver sin smak, jeg digger non-season. Ikke noe mas om at charen forsvinner tilbake til non-season etter så og så lang tid, og bare chille rundt. Bare synd ingen av venna mine deler samme oppfatning som meg. Om ikke annet har necro endra litt på det, da jeg ser folk online som jeg vanligvis kun ser ved starten av en ny sesong. Meg selv inkludert.  :tease:

 

Kanskje på tide å ta hintet? :) "ingen av mine venner deler ikke samme oppfatning som meg" ^^ Ja, jeg husker da første season kom, jeg holdte meg til non-season og tenkte why? Nu er det heller motsatt, hvorfor ikke season?

 

Det første er helt klart, alle spiller det så, om man vil være utenfor så spiller man non-season.

Det andre er leaderboards, morsomt å ranke igjen når alle starter likt og ikke har noen fordeler ved å bruke 1000 ekstra timer for å min/max all gear ^^ Jeg liker også at det ikke varer altfor lenge, kunne om så vært 1mnd kortere for mer utfordring.

 

Jeg vet ikke hvordan det er med dere men hvergang når jeg har hatt laang pause fra Diablo 3 og når jeg da logger på og ser på stash tabben... "det ser ikke ut", man husker ikke alt og det er bare "BIG MESS" og dette gjør også at det er bare så "FRESH" og starte helt fra scratch igjen.

 

Har nå begynt med necromancer på non-season for å lære det men har klart å holde meg unna stash, tok bare 1 våpen (primal) for å komme meg fort gjennom, litt juks men ja :p

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Meh. Jeg har god oversikt over stashet mitt, selv etter flere år. Liker å ha muligheten til å slenge på gems jeg allerede har, samt bruke av gullet jeg har samla meg opp gjennom åra, fremfor å starte for hver season. Har uansett fortsatt til gode å samle et eneste sett for noen av mine – etter hvert mange – 70-er, så jeg har alltid noe å gjøre når jeg logger på.

Lenke til kommentar

Jeg planla å kjøre en runde med campaign for Necro for å se dialogen, cutscenes etc. Men etter å ha kommet til Cathedral lvl 1 husket jeg hvor dørgende kjedelig det er :p Så det blir nok istedet å rushe til 70 for å teste nytt gear og teste litt endgame play for å se hva jeg skal satse på når season starter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...