Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

gamerNO klanen er oppe og går den. Selv har jeg ikke spilt på flere sesonger, men ser at det er bra aktivitet hver gang ny sesong går live, for så og gradvis dø ut. Klanen er skjult og kommer ikke opp i klan search, grunnen er at alle mulig skal absolutt joine klanen, da typisk 90% som ikke er norske. Så det er håpløst. Skjønner ikke at folk vi joine en norsk klan når de ikke er det selv?

 

Primær rekrutteringen til klanen var opprinnelig her i fra. Etterhvert som interessen døde ut her, har de fleste nye kommet fra diablofans hvor vi har hatt en post på forumet. Samt folk man treffer ingame og venner av medlemmer.

 

Edit, hvis noen vil joine add meg Scrapyard#2911. Ikke mye online fortiden, men sjekker innom av og til for og legge til folk. Nå er det lite aktivitet frem til patch/necro kommer.

Endret av Scrapyard
Lenke til kommentar

gamerNO klanen er oppe og går den. Selv har jeg ikke spilt på flere sesonger, men ser at det er bra aktivitet hver gang ny sesong går live, for så og gradvis dø ut. Klanen er skjult og kommer ikke opp i klan search, grunnen er at alle mulig skal absolutt joine klanen, da typisk 90% som ikke er norske. Så det er håpløst. Skjønner ikke at folk vi joine en norsk klan når de ikke er det selv?

 

Primær rekrutteringen til klanen var opprinnelig her i fra. Etterhvert som interessen døde ut her, har de fleste nye kommet fra diablofans hvor vi har hatt en post på forumet. Samt folk man treffer ingame og venner av medlemmer.

 

Edit, hvis noen vil joine add meg Scrapyard#2911. Ikke mye online fortiden, men sjekker innom av og til for og legge til folk. Nå er det lite aktivitet frem til patch/necro kommer.

Du styrer på enda ja?

Har ikke giddet å logge inn de to siste sesongene da jeg ble en smule lei. Blir vel å sjekke necromancer klassen når den kommer, men kan se for meg at det kommer til å bli en smule kjedelig da "alle" vil teste ut den samme klassen samtidig.

 

Lurer på om spillet klarer å henge med når 4 stykker kommer inn med maks skjeletter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...