Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

 

Men, jeg skal legge inn alt BLizzard vil poste i denne posten.

Da må du endre navn på denne tråden når du sier det. :hmm:

 

Det var 8 ½ år siden han posten men greit nok...

 

Håper nå D1 remake i D3 kommer til og bli grei nok. ellers håper jeg de kommer mer nytt snart, det holder nok ikke tror jeg med Necro og noen nye felter som går og spille på.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Anbefaler folk å ta en titt på Path of exile om dere liker slike typer spill! Jeg har spilt 800+ t diablo men det ble fort ensformig... gav meg rundt de tidene den cuben kom, rundt s3-4?

 

Mens poe har jeg spilt tilsvarende om ikke mer nå, og der er det uendelig med muligheter og jeg er fortsatt ikke lei! Det er også på en måte sesonger der, men det er i form av leagues, hvor det kommer nytt innhold hver 3 mnd. 1-2 ggr i året er det større innholdsoppdateringer. Slik som patch 3.0 som kommer i sommer. Håper det er OK at jeg nevner det her, men det er jo relativt dødt, så tenkte det var greit å informere om alternativer :)

 

Og om noen har prøvd det tidligere men ikke var fan anbefaler jeg å ta en ny titt nå, det har skjedd veldig mye det siste året!

 

PS: det er forøvrig 100% Free to play, men for å gjøre trading enklere så anbefales det å kjøpe noen premium stash tabs. Det er dog fortsatt mulig å trade uten disse.

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Jo flere muligheter en har når det kommer til builds, jo vanskeligere er det for utviklere å faktisk få dette balansert godt nok.

 

Uansett er den store fallgruvene til PoE at det er kostbart å endre builds lategame. Så har man valgt å leke og prøve sine egne stier på veien til levelcap så får man virkelig svi for dette med mindre man er heldig. Så PoE er desverre et spill der man slavisk følger andres.

Lenke til kommentar

Har prøvd meg litt på Monk denne season, Sunwoko LTK. Er paragon 600, har det man trenger av gear til buildet og kommer meg opp på GR66. Har nok skade til å gå videre, men avhengig av mobs så dør jeg plutseig litt for ofte.

 

Men fy flate så kjedelig monk er å spille. Har prøvd å variere med diverse andre builds, som Exploding Palm Seven sided strike, wave of light og innas generator, men de er like kjedelige... Er vant med Barbarian, Wizard og DH, og de er både mer variert og sterkere enn monken samtidig som de er lettere å geare opp...

Lenke til kommentar

de er nok ikke spesielt sterkere enn monk, men de er nok lettere å spille/komme høyere på lista med. jeg har selv testa alle klasser, og barbar er den jeg gjør det best med. har tatt solo 85 med leapquake, mens de andre klassene har jeg bare nådd 75 eller lavere. nå er dette riktignok nonS vs season, så jeg sku tro UE demon hunteren min klarer 80 om jeg prøver da. men det er nok så høyt den går. 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...