Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gull blir vel brukt mest til crafting vil jeg tro, vet ikke om jeg har misforstått, men jeg tror at Mysticen skal la deg kunne reforge items. Vet ikke om det brukes gold eller blood shards der, siden jeg ikke var i RoS beta.

 

Vil tro at når RoS kommer er det crafted gear som er tingen, ettersom AH er lagt ned når det kommer ut.

Lenke til kommentar

For dere som spillte RoS Beta, er det noe vits i å disenchante items man finner nå for å skaffe seg essences, tears og common scraps? Eller kan man like greit selge alt sammen og heller disse lvl 61+ items når de blir tilgjengelige, fordi man ikke kan lage noe gøy med gamle mats uansett?

Lenke til kommentar

Jeg hadde geforce gtx 560TI før og d3 kjørte helt fint. Trengte egentlig ikke oppgradere. Men, viftene på msi 560ti gikk ad undass :) Faktisk så funka d3 utrolig bra t.o.m når 1 av 2 vifter sto stille.. men jeg bestemte meg for å oppgradere skjermkortet, litt inspirert av at ROS kommer snart og at jeg skulle ta opp igjen d3.

 

Så nå har jeg fått meg asus gtx 770 2gb og kjører d3 så det uler etter bortsett fra en merkelig lagg. Jeg er sikker på at det ikke er ekte "fps lagg" men såkalt "tearing". Har slått på vsync og adaptive vsync og fps står på 209 ingame. Det meste jeg har sett at den har gått ned på er 190fps...

 

Spørsmålet er hvorfor jeg får denne rare laggen. Er det tearing pga skjermen sin oppfriskningshastighet? Må jeg også ha ny skjerm når jeg har raskt skjermkort? Nå har jeg asus proart skjerm med p-ips panel og 6ms oppdateringsfrekvens...

Bør jeg bytte skjerm og gå for en slik 4k med 1ms oppdateringsfrekvens? Vil et gtx 770 klare en 4k skjerm?

 

edit: ser at når jeg knuser ting..og fysikken slår til så går det ikke akkurat laggete fps-messig sett men ting går nesten som i slow motion... hvis jeg tar fysikk på minste setting så går det bedre.. nesten som om fysikken går hardere utover cpu enn vanlgi gameplay. Nå har jeg i7 4770 cpu så det burde jo være greit nok.

Endret av zulo
Lenke til kommentar

Først the obvious: Har du oppdatert driverne dine?

 

Og har du prøvd uten adaptive v-sync? Jeg kjører bare vanlig v-sync fra in-game menyen og kjører da med 60 FPS. Uten v-sync rundt 150 FPS, men bildeflyten blir dårligere enn ved 60 fps med en slags stutter-aktig lagg som kommer og går. GTX 670. Dell U2412M IPS, 6ms.

 

Hva som kreves for å kjøre Diablo 3 i UHD aner jeg ikke, men det vil jo gi en bonus i form av større FOV.

Lenke til kommentar

Spiller noen hardcore eller bare normal/softcore ?

 

Tenkte det kunne vært morsomt å hatt en gjeng å spille hardcore sammen med, da det gir litt "spenning" og utfordring :)

Har en monk rundt lvl 10-15 på HC, er ikke helt sikker, men jeg kan være med på å spille HC.

Eneste er at jeg kommer nok til å spille en del mindre diablo når stick of truth kommer ut.

 

Er med i GamerNO gruppen, heter Errgent der

Lenke til kommentar

Er loot 2.0 aktivt nå? Får man bedre loot og er AH lagt ned? Noe poeng å spille før exp egentlig? Har vurdert å ta det opp igjen, men frykter å gå lei før exp blir lansert :p

 

Loot 2.0 er aktivt det nå ja. AH er ikke steng enda, det skjer vel nå ila mars.

Vel, du kan jo alltids spille nå for å "komme" deg inn i det nye systemet. Det er ingen fare for å bli lei ifb med expansion da denne bringe ny kontent ;)

 

Det er jo litt å sette seg inn i av nye ting, så jeg vil anbefale deg å teste det ut :)

Lenke til kommentar

Viss eg får en lav-level legendary med min lvl 60 char, vil alle stats på den vere avhengig av min level eller berre dei som er "Random Magic Properties"?

Eg reknar i grunnen med det gjeld alle stats, men kan ikkje finne noko bekreftelse på dette.

Lenke til kommentar

Viss eg får en lav-level legendary med min lvl 60 char, vil alle stats på den vere avhengig av min level eller berre dei som er "Random Magic Properties"?

 

Eg reknar i grunnen med det gjeld alle stats, men kan ikkje finne noko bekreftelse på dette.

Jeg tror det fortsatt er veldig Random, men at det ofte prøver å gi deg stats mer retta mot din Char som du spiller.

Det kommer helt sikker og på hva du finner, om det er et 2h sverd kontra en staff.

 

Hele ideen bak loot 2.0, er jo at man skal få mer loot samt loot som er mer retta mot det man spiller. Så man nå slipper å få gode våpen som har ubrukelige stats for din char.

 

Lenke til kommentar

 

Er loot 2.0 aktivt nå? Får man bedre loot og er AH lagt ned? Noe poeng å spille før exp egentlig? Har vurdert å ta det opp igjen, men frykter å gå lei før exp blir lansert :p

 

Loot 2.0 er aktivt det nå ja. AH er ikke steng enda, det skjer vel nå ila mars.

Vel, du kan jo alltids spille nå for å "komme" deg inn i det nye systemet. Det er ingen fare for å bli lei ifb med expansion da denne bringe ny kontent ;)

 

Det er jo litt å sette seg inn i av nye ting, så jeg vil anbefale deg å teste det ut :)

 

 

Okay, hva er egentlig nytt? Føler jeg bare ender opp med logge inn og løpe rundt, eller er det selvforklart når man logger inn? :)

Lenke til kommentar

Du får ikke lav-level legendaries når du er i level 60, eller du skal ihvertfall ikke det. Når du er i 60 skal du kun få lvl59 items og oppover (såvidt jeg vet). Level requirement reduction er dog noe annet. Med det nye Loot-systemet er det større sjanse for å få items din klasse kan bruke. For eksempel, finner du en puzzle ring er det mer sannsynlig at det er dexterity på den om du er monk, enn strength.

 

Etter å ha spilt endel timer i Loot 2.0 på torment 3 eller høyere må jeg ærlig si at jeg ikke er spesielt imponert. Finner fortsatt mye dritt... Jeg har dog funnet to legendaries selv som jeg bruker... Så det er jo noen skritt i riktig retning, men ikke så "revolusjonerende" som det ble framstilt som. Gleder meg til RoS og adventure mode nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...