Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står nå på min diablo "Downloading data for the upcoming patch"

Ikke noe indikator eller lignende og stått sånn en stund nå....

Noe som noen har noe form for ide på?

Jeg vet ikke, men blizzard slipper patcher som expansion før de kommer, det gir de mindre last under lansering :)

 

Kan altså godt være en del ros content som lastes

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser veldig bra ut! Trudde patchen skulle kome mykje nærmare expansion så dette var jo litt artig.

 

Critical Mass

- Has been removed from the game

 

Sjølv om dette fjerner den kanskje mest populære, og ikkje minst effektive, wizard-builden er eg glad for å sleppe å måtte få varige skader i handa på grunn av den skillen. Ser ellers ut som nesten samtlege skills er buffa, så dette blir spennande å prøve ut!

Lenke til kommentar

Ser også at lifesteal er redusert til 10% og at f.eks healing skillene til monk buffes og scaler med health globe stats. Kanskje det vil gå an å spille full support monk?

Det ser ut til at de fjerner de vanligste cookie cutter buildene, som CM wiz, WW barb osv. Hvis de gjør skillendringene riktig vil det kanskje være mulig å bygge mange flere viable builds! Det er sikkert et som vil være "best", men så lenge variasjonen kan bli større enn den har vært vil det være en forbedring synes jeg!

Lenke til kommentar

Det som er både bra og ikke fullt så bra er at det vil være langt flere builds som er viable, ut i fra hva slags legendaries/set items du har.

De vil i stor grad avgjøre om man kan f.eks droppe en rune, eller en hel ability til fordel for noe annet, og dermed frigjøre plass og gi flere valg.

Ulempen er selvfølgelig at noen av disse er så sinnsykt IMBA at man nesten MÅ ha dem, og dermed i realiteten faktisk minker valgene.
Nå kan selvfølgelig disse justeres på fremdeles, selv om patchen er live. Det er tross alt lvl 70 versjonene man er ute etter.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om det egentlig er vits. Mener å ha lest at etter en av patchene i betaen gikk lvl up helt usansynlig mye raskere enn før. Bl.a. fordi man nå ikke er bundet av vanskelighetsgrader. Nå må man såvidt jeg har forstått ikke gjennom hele spillte fire ganger, men kun én. Og monstrene skal skalere ut fra lvl du er, fremfor hvor i spillet du er.

 

Jeg går uansett til innkjøp av en leorics signet, et par low-lvl våpen og en høy DPS spectrum, just in case.

Lenke til kommentar

Reconfiguring game files. Er det lov til å håpe på at spillet nå driver å installerer patchen som ble lastet ned for litt siden og ikke det at de bare fjerner gamle filer?

Det virker for meg som om det er nett det de gjør. Samtidig må den vel "skrive" om en del filer, da mye er blitt forandra av stats etc..

 

Alt av bakgrunner etc er retta mot expansion. Jeg gjorde kjapt unna en 10-20 min med farming, og dæven det dropper loot :) Fant 2 legendarys som passa rett inn på DH'n min. (disse blei acc bound med en gang og.)

Ellers fikk jeg tak på 2 "bøker" som forklarer en del av loren bak Crusaderne.

 

Jeg liker det jeg ser/spiller!

 

 

Lenke til kommentar

Første droppen min var en gul 1 håndssverd som fint erstattet skorn jeg til nå har brukt i evigheter på Barbaren min. Var litt gøy å kunne bruke 2x 1 håndsvåpen igjen.

 

Etter en liten time satt jeg med to relativt gode legenadry 1 håndssverd. Gikk blant annet i fra 35k til 65k i HP, samt at jeg på et finurlig vis økte crit damage så nå critter jeg oppimot 40mill damage uten buff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, tror det har sneket seg inn en skrivefeil der :)

Jeg la dog merke til at min dps fra "vanilla" til det nye systemet nå var dårligere.

 

Før itemisation som kom nå, lå vel min DH på 110-120k dps, men denne hadde droppa ned til 82k i den nye patchen.

Er det slik nå at DPS ikke påvirkes av crit stats lenger slik som det gjorde før ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...