hugRmunR Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 (endret) De fleste spilte via Battle.net i D2 og, selv for singleplayer. Endret 20. mai 2012 av Northern
ATWindsor Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Hipp hurra, etter å ha strevd med å bygge nedi kjelleren mye av dagen skulle jeg kose meg litt med D3, men jeg glemte jeg må spille når det passer blizzard, og ikke når det passer meg... AtW Slik er det på alle mmo's \ onlinespill desverre Der burde ikke være slik i singleplayer-delen.... Huh? Diablo 3 har ingen singelplayer-del. Diablo 3 er Online. And therein lies the problem. Man må være online for å spille singleplayer (eller skal folk begynne å argumentere for at å spille alene mot datastyrte opponenter ikke er singleplayer også?) AtW 3
henrikrox Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Hipp hurra, etter å ha strevd med å bygge nedi kjelleren mye av dagen skulle jeg kose meg litt med D3, men jeg glemte jeg må spille når det passer blizzard, og ikke når det passer meg... AtW Er enig med deg, ikke misforstå, det bør være en offlinemodus, samtidig, så begynner jeg å bli litt lei av at i vær post du basher D3, når det virker som du omtrent ikke har spilt det. Da blir det middag. Jeg dinget nettopp 55 og ble øyeblikket etter _griseprylt_ av alle og enhver. I teorien skal jeg ha helt grei DPS (~7.5k), men selv de laveste typer mobs tar tre til fem slag før de går i bakken, og for å kunne ta elites må jeg bruke tre angrep som alle har 120s cooldown og normalt kite de ganske så mye. (Kiting som barbar er lavmål) Nå har ikke jeg spilt barb, men 7.5k dps (hvis du har speccet dps) er veldig lavt for å være 55. Endret 20. mai 2012 av henrikrox
ATWindsor Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Hipp hurra, etter å ha strevd med å bygge nedi kjelleren mye av dagen skulle jeg kose meg litt med D3, men jeg glemte jeg må spille når det passer blizzard, og ikke når det passer meg... AtW Er enig med deg, ikke misforstå, det bør være en offlinemodus, samtidig, så begynner jeg å bli litt lei av at i vær post du basher D3, når det virker som du omtrent ikke har spilt det. Akkurat hva får deg til å tro jeg "omtrent ikke har spillt det"? Ellers så er det en forskjell på velbegrunnet kritikk og "bashing", hvor la har terskelen blitt for sånt egentlig? Det går jo ikek ann å si noe som ikke er 100% positivt for det er "whining" og "bashing". AtW 6
Uncle Scrooge Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Akkurat hva får deg til å tro jeg "omtrent ikke har spillt det"? Ellers så er det en forskjell på velbegrunnet kritikk og "bashing", hvor la har terskelen blitt for sånt egentlig? Det går jo ikek ann å si noe som ikke er 100% positivt for det er "whining" og "bashing". AtW Men hvis man gjentar den "velbegrunnete kritikken" veldig mange ganger over kort tid blir det whining.
ATWindsor Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Akkurat hva får deg til å tro jeg "omtrent ikke har spillt det"? Ellers så er det en forskjell på velbegrunnet kritikk og "bashing", hvor la har terskelen blitt for sånt egentlig? Det går jo ikek ann å si noe som ikke er 100% positivt for det er "whining" og "bashing". AtW Men hvis man gjentar den "velbegrunnete kritikken" veldig mange ganger over kort tid blir det whining. Hva men når årsaken til kritikken dukker opp veldig mange ganger over kort tid? Dvs problemer med online-modusen? Du så jo hvordan slik kritikk ble mødt i starten, "man må forvente trøbbel de første timene", "vent noen timer så blir det bra", deretter "vent en dag", og "om noen dager er alt glemt" Når det da begynner å nærme seg en uke fra release, så er det kanskje ikke så rart kritikken tas opp igjen? AtW 2
per17 Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Har de enda ikke fikset problemene fra launch...flott 2
Xander^ Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Argh.. error 33.. i singleplayer.. Hvorfor må det være så tungvindt? 2
KakeMonster3 Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Da var D3 rundet på Normal ;D Lurer på om det er veldig dumt av meg å starte som witch doctor eller monk på nightmare nå? Er jo først i de høyere levlene en begynner å få de morsomme spellsa (wizard) men føler at wizarden ikke er den morsomste klassen. Tips?
Ol'H Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Kan ikke starte på nightmare med en lvl 1. error 33, fml. Endret 20. mai 2012 av Hyrlen
Skurupu Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Hva mener du, starte på nytt i nightmare? Alle nye karakterer starter i normal. Endret 20. mai 2012 av Skurupu 1
Anech! Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Noen som vet hvor lenge serverene er nede? Og hva de egentlig fikser nå?
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Da var D3 rundet på Normal ;D Lurer på om det er veldig dumt av meg å starte som witch doctor eller monk på nightmare nå? Er jo først i de høyere levlene en begynner å få de morsomme spellsa (wizard) men føler at wizarden ikke er den morsomste klassen. Tips? Går ikke uansett, du kan bare bruke karakteren du fullførte Normal med i Nightmare. Starter du på en ny, starter du på Normal igjen. En lvl 1 char har ingenting å gjøre i Nightmare uansett Endret 20. mai 2012 av Bytex
Datasmurf Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 The fuck? Fulle servere? Dropper ut et øyeblikk for å hente noen greier jeg vant på AH og skal inn et minutt etterpå, så er serverne fulle. Jeg antar de var fulle mens jeg spilte, men ... Kø er kjedelig.
Alpakasso Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Da var D3 rundet på Normal ;D Lurer på om det er veldig dumt av meg å starte som witch doctor eller monk på nightmare nå? Er jo først i de høyere levlene en begynner å få de morsomme spellsa (wizard) men føler at wizarden ikke er den morsomste klassen. Nightmare er for karakterer over level 30. Du kan ikke starte en karakter og hoppe rett til nightmare. Har de enda ikke fikset problemene fra launch...flott Hvilke? Jeg har ikke hatt ett eneste problem annet enn launch day (som var 30 min delay før jeg fikk spilt uavbrutt).
Bytex Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 The fuck? Fulle servere? Dropper ut et øyeblikk for å hente noen greier jeg vant på AH og skal inn et minutt etterpå, så er serverne fulle. Jeg antar de var fulle mens jeg spilte, men ... Kø er kjedelig. Jeg ble sparket ut for en system update. Tror det er derfor.
tmg Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Jeg logga ut fordi jeg trykka feil, lite visste jeg at login servers var nede -,- Jævla bittert feiltrykk iom at jeg skal jobbe i kveld og ikke kommer inn igjen nå :&--#60; Får lese litt videre i den nye boka mi i stedet Forresten: noen som har tips eller en side med tips til hvordan man bør geara forskjellige chars? Har skjønt at barb skal gå mye vitality, men f.eks Demon Hunter som jeg spiller er jeg mer usikker på. Atm er jeg glass cannon med 17k hp og rundt 4-5k(8,5k når 3% crit per sekund er full stacka) dps på level 54. Med en gang jeg møter en uheldig combo av special mobs på hell er det umulig og selv på nightmare kan noen spesielle sammensetninger være veldig vanskelig. Endret 20. mai 2012 av tmg
ATWindsor Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Hvilke? Jeg har ikke hatt ett eneste problem annet enn launch day (som var 30 min delay før jeg fikk spilt uavbrutt). Kikk rundt i tråden, er du heldig kan du finne folk som har hatt problemer.... AtW 1
Datasmurf Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Ser det der. Hele battle.net er nede elns? Får nok fortsette å lese episke historier om Great Wizzards og 90 år gamle barbarhorder.
per17 Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 Da var D3 rundet på Normal ;D Lurer på om det er veldig dumt av meg å starte som witch doctor eller monk på nightmare nå? Er jo først i de høyere levlene en begynner å få de morsomme spellsa (wizard) men føler at wizarden ikke er den morsomste klassen. Nightmare er for karakterer over level 30. Du kan ikke starte en karakter og hoppe rett til nightmare. Har de enda ikke fikset problemene fra launch...flott Hvilke? Jeg har ikke hatt ett eneste problem annet enn launch day (som var 30 min delay før jeg fikk spilt uavbrutt). Hvilke? Drit i å være arrogant, bare fordi du er en av de heldige. Sjekk ut denne tråden f.eks... http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4064636470 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå