Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Et lite spørsmål;

 

Merker at jeg plukker opp en del andre våpen som kan brukes av klassen min (demon hunter) utenom Crossbow/bow, men jeg har jo ingen skills til disse våpnene (sverd, dagger) etter hva jeg har sett, så hva er da vitsen med dem?

 

Har ingenting å si om våpnene er til din klasse eller ikke, spelldamage er basert på prosent av våpendamage. Så høyere DPS på våpen = høyere damage på spells. Det står jo "+225% of weapon damage" i tooltip f.eks.

Kan du equippe våpenet er det bare å bruke det til du finner et bedre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg er lvl 42 DH, har 1464 DPS(critter rundt 2500 dmg) med bare blues jeg har funnet selv, men jeg dør på 2 hits -,- Sliter litt med Belial nå, litt vanskelig å ta en kjempe som treffer meg med 3-4 hits på en gang når jeg bare tåler 2..

 

Edit; Belial dreper meg på 1 hit.

 

Om du blir truffet av Belial gjør du noe feil.

 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg er lvl 42 DH, har 1464 DPS(critter rundt 2500 dmg) med bare blues jeg har funnet selv, men jeg dør på 2 hits -,- Sliter litt med Belial nå, litt vanskelig å ta en kjempe som treffer meg med 3-4 hits på en gang når jeg bare tåler 2..

 

Edit; Belial dreper meg på 1 hit.

 

Om du blir truffet av Belial gjør du noe feil.

 

 

vel, det er vel teoretisk sett umulig når han bruker angrep av og til som dekker hele rommet.

Lenke til kommentar

Det dekker ikke hele rommet – det er det som er poenget. Det er alltid mulig å unngå.

 

Hvor må jeg stå for å unngå Poison Spray da? har dødd sann 5 ganger nå, begynner å bli lei.. Er 8000 hp lite for lvl 42? Har egentlig ikke råd til kjøpe items på AH og det frister lite å gå tilbake å grinde allerede på Act 2 Nightmare..

Lenke til kommentar

Da var eg level 30 på nesten 18 timer played og ikke en gang ferdig med ACT 3. :p

 

Ble vel level 32 eller noe, 15 og en halv time og ferdig med normal=/

 

*Prøvde* ikke å rushe i det hele tatt, så er litt skuffa over lengden (jaja, man skal spille det 4 ganger før man har lov til å si noe, meeh)

Lenke til kommentar

Va ikke å dodge de som jeg slet med, det var at jeg ble fucka av den grønne syra han spruter over hele rommet. Alt det tok var en hjelm med +9% hp så var han no problem.

 

Edit; Jeg får vel bare å lære å leve med å ikke gå 100% offense :p

Endret av Bruker87
Lenke til kommentar

Jeg har fått "Starter Edition" status nå, (står på battle.net). Men når jeg skal logge på kommer denne feilmeldinga "This Battle.net account does not have a Diablo III license attached to it. (Error 12)". Noen som vet hva det kan skyldes? Må man logge på på en spesiell metode når du bare har starter edition?

Lenke til kommentar

Har ingenting å si om våpnene er til din klasse eller ikke, spelldamage er basert på prosent av våpendamage. Så høyere DPS på våpen = høyere damage på spells. Det står jo "+225% of weapon damage" i tooltip f.eks.

Kan du equippe våpenet er det bare å bruke det til du finner et bedre.

 

Demon Hunter får ikke gjort mye med sverd i nevene akkurat :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...