Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal ikke klage, men denne releasen har vært et jævla stort clusterfuck siden den første timen.

 

fatter ikke når blizzard har måneder med beta og stress test, at de ikke er forberedt på slike ting.

 

og når det i tillegg er flere bugs nå enn i siste beta, blir jeg bare frustrert. og som faktisk ødelegger for spillopplevelsen min (achievments, shield bug)

 

helvete.

 

peace.

Lenke til kommentar

Vil ikke kalle dette noe katastrofe eller clusterfuck akkurat, har fått mange timer med spilletid allerede, og blitt disconnected bare 1 gang til nå, og det var faktisk nå for 10min siden. Ellers er det jo at man ikke får logget på, og det er jo rett og slett fordi det er stor pågang på denne tiden regner jeg med.

 

Dog nå kan andre være mindre/mer heldige enn andre.

Lenke til kommentar

Er rimelig surt egentlig. Greit nok at det ble kluss ved midnatt når alle skulle inn samtidig, men nå begynner det å bli drøyt. Har hatt fri i dag så fikk i hvert fall spilt noen timer på dagen og det var akkurat like moro som jeg hadde trodd, og kanskje fryktet :wee:

 

Har generelt vært skeptisk til spill hvor man MÅ være online for å spille, med unntak av MMOs, og har vel ikke blitt mindre skeptisk etter dette hehe.

Lenke til kommentar

skal ikke klage, men denne releasen har vært et jævla stort clusterfuck siden den første timen.

 

fatter ikke når blizzard har måneder med beta og stress test, at de ikke er forberedt på slike ting.

 

og når det i tillegg er flere bugs nå enn i siste beta, blir jeg bare frustrert. og som faktisk ødelegger for spillopplevelsen min (achievments, shield bug)

 

helvete.

 

peace.

 

Hvilke bugs? For utenom Achievement bugs så har jeg ikke langt merke til noe nevneverdig.

Lenke til kommentar
Har generelt vært skeptisk til spill hvor man MÅ være online for å spille, med unntak av MMOs, og har vel ikke blitt mindre skeptisk etter dette hehe.

 

Vent to, tre dager, så er problemet så godt som ikke-eksisterende. Da kan vi diskutere alltid online vs offline-mode.

 

Ja det er jo nettopp det jeg misliker med det. Det med at Blizzard skal fortelle meg når jeg kan spille spillet jeg har kjøpt. Ting går liksom litt feil vei når jeg for x antall år siden kunne kjøpt et spill og spille det akkurat når jeg ville, og ikke minst, hvor jeg ville.

 

Forresten, noen som har litt mer kunnskap om hvordan serverstrukturen er? Spillserverne fungerer, men det er loginserverne som sliter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

SPPPPOOOIIIILLLLLEEERRRR!!!!!!

 

Er det så helvetes vanskelig å bruke spoilertag!!!!

 

 

At Diablo er med i spillet kan neppe kalles for en spoiler. Regner med at det var den posten du reagerte på.

 

 

Endret av Persn
Lenke til kommentar

SPPPPOOOIIIILLLLLEEERRRR!!!!!!

 

Er det så helvetes vanskelig å bruke spoilertag!!!!

 

At Diablo er med i spillet kan neppe kalles for en spoiler. Regner med at det var den posten du reagerte på.

 

Med tanke på at han ble drept for godt i Diablo 2, så ja, det er en spoiler. Enkelt huskeregel.: Har det noe med historien å gjøre er det en spoiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...