Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har brukt 10 år på utvikling, hatt lukket beta, åpen beta, og så klarer de likevel å rote det til ved launch. Tsk tsk... det er for dårlig. Førsteinntrykket er ikke bra.

 

Synes hele Diablo III i stadig større grad vitner om en håpløs grådighetskultur i Activision Blizzard. Det er lenge siden Blizzard brød seg om spillerne sine.

 

Toppen av moroa er vel RMAH, hvor du betaler 1 dollar og 10% til Activision og 15% til Paypal, og spilleren som selger ikke tjener penger, men kreditt man kan bruke i World of Warcraft store lol

 

Uff nei, den launchen her ser dårlig ut for Blizzards omdømme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flere år + to-tre dager kan vel ikke skade.

 

Dette er grunnen til at jeg aldri gidder å spille MMORPG ved launch. Venter heller noen dager til serverne har fått spredt load utover. Men idag har jeg ingen problemer med D3, så.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Flere år + to-tre dager kan vel ikke skade.

 

Dette er grunnen til at jeg aldri gidder å spille MMORPG ved launch. Venter heller noen dager til serverne har fått spredt load utover. Men idag har jeg ingen problemer med D3, så.

 

Siden når var diablo mmorpg?...

Lenke til kommentar

Gå videre med livet deres og vent et par dager til. Da er sikkert belastninga spredt litt utover alle serverne :)

 

HAHAHAH har du ikke fått med deg alle taperne her inne som har kone og barn men har skaffet fri fra jobb/skole og sagt ifra hjemme at nå skal de spille i noen dager uten stopp osv???? Med andre ord.....de har ikke liv!

Lenke til kommentar

Gå videre med livet deres og vent et par dager til. Da er sikkert belastninga spredt litt utover alle serverne :)

 

HAHAHAH har du ikke fått med deg alle taperne her inne som har kone og barn men har skaffet fri fra jobb/skole og sagt ifra hjemme at nå skal de spille i noen dager uten stopp osv???? Med andre ord.....de har ikke liv!

 

True that.. Hadde jeg bare venta et par dage for å ta kvalitetstiden med D3 :p

Lenke til kommentar

Hva er dette tullet, jeg skal jo bare spille singleplayer , hvorfor må jeg vere Online, kommer meg jo ikke inn,

 

Jeg har spillt mere Diablo 2 i dag en 3, dette Online oppleget er jo grufult, det er jo et Singleplayer spill ikke et MMO.

 

Så plagsomt -_-

 

(edit)

HVA I POKKER JEG HAR MISTET CHARACTERN MIN!!

 

Var jo i EU server

 

FUck you blizzard, jeg går og legger meg

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Diablo down xD

 

~12 timer played og endte opp på level 32. Kunne vert gjort en gooood del bedre ;p Endte opp på 700 HP på level 28 fordi jeg ikke fikk noe bra gear, så gikk på AH og kjøpte gear som fikk meg fra ~200 DPS til 610 DPS. Etter det fikk jeg farten opp igjen. HP gikk fra 700 til 4200 ;p

Endret av GBBerg
Lenke til kommentar

Man skulle tro at et selskap som Blizzard faktisk hadde tatt lærdom etter X antall fatale elendige releaser med online funksjonen sin, men de blir tatt på senga like mye vær gang.

 

De hyper et spill, og blir totalt overlumpet vær gang. Blizzard er et fenomenalt flinkt utvikler studio, men de er ikke flink med releasene sine og gjør den ene fadesen etter den andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gå videre med livet deres og vent et par dager til. Da er sikkert belastninga spredt litt utover alle serverne :)

 

HAHAHAH har du ikke fått med deg alle taperne her inne som har kone og barn men har skaffet fri fra jobb/skole og sagt ifra hjemme at nå skal de spille i noen dager uten stopp osv???? Med andre ord.....de har ikke liv!

 

er du idiot eller ?

 

Nei. Men folk som dropper familieliv og tar ferie er idioter! er et spill!!! er ikke en gang et mmorpg!!! PEACE OUT!"#¤#%

 

Så om det er et MMO så hadde det vært "lov"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...