Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whining impliserer at kritikken er ugyldig. Det har vært mye ugyldig kritikk på det offisielle forumet, men i denne tråden synes jeg stort sett kritikken har vært på sin plass. Nå er vi 20 timer inn i launchen, og det virker som om en majoritet av spillere ikke får spilt. Det er faktisk ganske håpløst, men dessverre ikke uventet, når man gjør et spill til online-only for å forhindre piratvirksomhet og pushe RMAH dritten sin, uten å følge opp med nødvendig server struktur.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er det forresten noen som har klart å installere spillet noe annet sted enn C:\Program Files\ osv. ? Jeg kan ikke huske at spillet engang spurte meg hvor jeg ville installere. Lurer på om jeg overså en install folder sak, i hvis tilfelle jeg like gjerne kan ta meg bryet med å reinstallere, siden jeg ikke får spille i dag uansett.

Lenke til kommentar

:( dårlig av blizzard å ikke la forbrukerne få det de har krav på! TV2 hjelper deg neste ?

 

TV2 Hjelper deg ville bare henvist deg videre til hjelpelinjen for spilleavhengige :tease:

 

Er det ikke slik at man faktisk må spille for å bli spillavhengig? :p

 

 

Slettes ikke, oppstår abstinenser og store sinneutbrudd bare fordi du ikke får spilt fra første sekund så vil nok mange psykologer så på det som et illevarslende tegn :w00t:

Lenke til kommentar

Er det forresten noen som har klart å installere spillet noe annet sted enn C:\Program Files\ osv. ? Jeg kan ikke huske at spillet engang spurte meg hvor jeg ville installere. Lurer på om jeg overså en install folder sak, i hvis tilfelle jeg like gjerne kan ta meg bryet med å reinstallere, siden jeg ikke får spille i dag uansett.

 

Ja, du kan velge det helt i starten av installasjonen. Uansett kan du vel bare flytte mappen der du vil ha den.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

La oss holde dette til sak, og ikke person folkens!

Utrop om at det ikke fungerer roter kun til tråden for mer konstruktive tilbakemeldinger



Fortell gjerne om det fungerer eller ikke, men en rekke utropstegn og innholdsløse poster hjelper ingen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...