Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er min egen Diablo 3 wallpaper:

Kanskje litt for blodig?

Haha, hva er det for en D, ligner på sånn du kan finne på en drittbutikk som viser a her kan de virkelig designe tekst :) .

I tillegg synes jeg teksten var litt lame, heller fortsatt mot det offisielle bildet av Tristram (skulle virkelig gjerne hatt det uten tekst nederst).

Lenke til kommentar

Var ganske kult men hadde blitt gæren i hue av å sett det bildet hver dag jeg skrur på pc'n. Sykt sterke farger!

 

Av en eller annen grunn har jeg et inntrykk av at pvp blir litt ''dårligere'' i D3. Vet ikke helt jeg, men syntes det ser ut som skillsa er mest beregnet for PVM med mye AOE, men har jo bare fått en liten smakebit da...

Endret av Havard_92
Lenke til kommentar

haha :)

skal si dere svarer fort!

dette er noe jeg lagde på 30 min bare, det er langt ifra noe jeg selv ville ha brukt, ville bare teste ut noen teknikker i dag.

Er fullt klar over at teksten suger, jeg skrev dem bare med standard Arial og "smudget" dem litt i granne :devil:

 

"Haha, hva er det for en D, ligner på sånn du kan finne på en drittbutikk som viser a her kan de virkelig designe tekst smile.gif .

I tillegg synes jeg teksten var litt lame, heller fortsatt mot det offisielle bildet av Tristram (skulle virkelig gjerne hatt det uten tekst nederst)."

 

Haha, så jeg har klart å lage noe som kan bli brukt i en butikk? :)

Neida, dette er og forblir et eksperiment wallpaper.

Endret av amir90
Lenke til kommentar
Haha, så jeg har klart å lage noe som kan bli brukt i en butikk? :)

Neida, dette er og forblir et eksperiment wallpaper.

Hehe, den minner veldig om et eller annet firmanavn som jeg ikke klarer å huske navnet på.

 

 

Forresten burde du inkludere en flott regnbue :whistle: .

 

Du skal ha kred for forsøket.

Lenke til kommentar
Her er min egen Diablo 3 wallpaper:

Kanskje litt for blodig?

Haha, hva er det for en D, ligner på sånn du kan finne på en drittbutikk som viser a her kan de virkelig designe tekst :) .

I tillegg synes jeg teksten var litt lame, heller fortsatt mot det offisielle bildet av Tristram (skulle virkelig gjerne hatt det uten tekst nederst).

 

http://www.blizzard.com/diablo3/_images/ar.../ss12-hires.jpg <- den du tenkte på?

Lenke til kommentar

 

Åhhh.. Det bildet der, med brønnen og greiene, får meg til å tenkje på Poisoned Water Supply i Diablo 1 :love: "What's that you say? The mere presence of the demons has caused the water to become tainted? Oh truly a great evil lurks beneath our town".

 

Har forresten byrja å spele Diablo 2 igjen no. Har ein level 42 Necromancer som herjar rundt, spesialisering i summoning. Tenkte eg skulle maxe skeleton warriors, skeleton mastery og corpse explosion, forskjellige guidar seier det at ein slik build er nesten utan like når det gjelp å drepe monster. Nokon som har erfaringar? Brukar amplify damage, og ein might aura-merc når eg kjem til Act 2 på Nightmare.

Lenke til kommentar

Arangaras: har en level 56 Fishymancer. Det begynner å bli litt drøyt med /players 8 nå... Tar litt for lang tid å drepe ting. På /players 1 så raser det unna i en vill fart pga corpse explosion.

 

Har en level 60 Meteorb (Sorcerer med frozen orb og meteor) og synes vel egentlig det var mer futt i den. På /Players 8 tar det bittelitt tid, men ikke i nærheten av plagsomt. På /Players 1 er det omtrent som med necromanceren...

 

Har ultracrap gear på begge characterene som er på chapter 3 i nightmare.

 

Prøvde meg på en barbarian og kom på hvorfor jeg sluttet med det sist jeg spillte. Det er fantastisk kjedelig. Hvis jeg skal spille melee så tror jeg det kun er Age of Conan som teller. Der er faktisk melee vesentlig morsommere enn ranged/magic. Beste melee opplegget jeg har vært borti i noe spill, kanskje med unntak av mount&blade http://taleworlds.com/

 

Fishymancer: http://forums.diii.net/showthread.php?t=349093

Meteorb: http://forums.diii.net/showthread.php?t=254070

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...