Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom en EBgames butikk i går. Der så jeg de hadde satt frem Diablo 3 forhåndssalg esker og ble litt nysgjerrig. Gikk derfor bort til ekspeditøren og spurte om når spillet skulle komme. Han sjekket med maskinen og kunne opplyse om at det skulle komme 30/12. Hvis det stemmer er det godt nytt for oss som fryktet neste sommer eller senere.

 

Juhuu

Lenke til kommentar

Kiipt. Men kan de juge for kundene på den måten? Sett at jeg hadde kjøpt esken og han lovet at jeg skulle få det innen året var omme. Ville jo det være å selge meg et produkt jeg ikke fikk. Kunne ikke det ende i både søksmål og rettsak? (Ser jo at det er utenkelig, men for å sette det litt på spissen). I beste fall ville jeg krevd pengene tilbake og aldri kjøpt noe der siden. Jaja, det er vel lite vi forbrukere har å stille opp med mot slike sleipe jævler. ;)

Lenke til kommentar
Kiipt. Men kan de juge for kundene på den måten? Sett at jeg hadde kjøpt esken og han lovet at jeg skulle få det innen året var omme. Ville jo det være å selge meg et produkt jeg ikke fikk. Kunne ikke det ende i både søksmål og rettsak? (Ser jo at det er utenkelig, men for å sette det litt på spissen). I beste fall ville jeg krevd pengene tilbake og aldri kjøpt noe der siden. Jaja, det er vel lite vi forbrukere har å stille opp med mot slike sleipe jævler. wink.gif

 

Du ville nok ha fått produktet før eller senere, men aldri i verden om du hadde fått det til den datoen han oppgav, om ikke han mente 30/12-09 eller 30/12-10.

 

Hvor i landet er dette?

Lenke til kommentar

No skal ikkje eg late som om dette er noko eg har tenkt på sjølv, eg las dette på eit anna forum, men tenkte allikevel mykje det samme då eg las dette:

 

" When you have 30 creatures on screen — and four or five different types — target prioritization is a factor,” he said. “You need to be able to tell those things apart fast, and you can’t do that when your world is gray and your creatures are gray. "

 

Viss du ser på Diablo 1, so var der massevis av monster som var knallgule/blå/oransje, utan at dette påvirka stemninga i spelet på nokon måte. No har eg valgt å stole på Blizzard då, viss alle der seier at dei er nøgde, ja, då skal ikkje eg krangle på det. Ville berre få fram eit lite poeng.

Lenke til kommentar
Viss du ser på Diablo 1, so var der massevis av monster som var knallgule/blå/oransje,

 

Joda men de brukte i alle fall ikke pastell farger.

 

We’re very happy with how the art style is. The art team’s happy. The company’s happy. We really like this art style, and we’re not changing it.

 

Trist å høre, ikke at det ser dårlig ut men det ser ikke ut som diablo 3, grafikk stilen haddet passet mer i feks warcraft 4, serien som har samme grafikk stil og fargebruk, spesielt warcraft 3 http://img168.imageshack.us/img168/3590/warcraft3pq2.jpg

http://www.nvnews.net/previews/geforce_fx_...gameplay_ss.jpg

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg også må grave opp Diablo 2 igjen snart.. Tror jeg har starta på nytt en 3-4 ganger men blitt lei etter jeg har kommet til rundt 90 og fått noe god eq. Men starter flere og spille her vil jeg henge meg på en eventuell klan. Morro å ha folk til å løpe rundt og ta chaos trist med. Lenge siden sist :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...