Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da var AoC avinnstallert(ble litt kjedelig med en pc som ikke klarte å kjøre det på annet enn alt på low). Og jeg tenkte, hva er det jeg ikke har spilt på en stund? JO, diablo2 selvfølelig, som aldri helt klarer å slippe taket.

 

Men nå har jeg jo spilt det i en del år, uten å prøve HC. Er dette verdt å prøve? Jeg har alltid vært redd for å slette mange timer med arbeid, men igjen: Jeg trenger jo egentlig noe nytt å prøve.

 

Men hva sier folket: HC eller SC?

Lenke til kommentar

SKal du gå for HC, burdte du bli kjapp på esc knappen ;D Blir det etterhvert når man gjør det oftere.. PÅ mac så kan du bare ta eple+esc så er man ute av hele spillet uten å måtte ta esc og deretter trykke fort på exit game.. aner ikke om windows har den funksjonen ;/

Endret av laffe
Lenke til kommentar
SKal du gå for HC, burdte du bli kjapp på esc knappen ;D Blir det etterhvert når man gjør det oftere.. PÅ mac så kan du bare ta eple+esc så er man ute av hele spillet uten å måtte ta esc og deretter trykke fort på exit game.. aner ikke om windows har den funksjonen ;/

 

Windows har ALT+F4. Men om du har behovet for å bruke denne ofte, spiller du litt over evne.

Lenke til kommentar

Har et slikt dilemma at onlinespilling funker ikke, av en eller annen grunn. Når jeg har skrevet inn passord og brukernavn, står det veldig lenge på "please wait". Når det skjer noe så går alt tilbake til innlogging igjen. Har Vista Home, har merket av for; "Kjør dette programmet i kombatibilitetsmodus for Windows XP (Service Pack 2)", og når jeg skal kjøre spillet går jeg via høyreklikk og "Kjør som Administrator".. Noen idèer? Hadde startet en Necro i singleplayer, men han blei sletta plutselig :/

Lenke til kommentar
Men nå har jeg jo spilt det i en del år, uten å prøve HC. Er dette verdt å prøve? Jeg har alltid vært redd for å slette mange timer med arbeid, men igjen: Jeg trenger jo egentlig noe nytt å prøve.

 

Men hva sier folket: HC eller SC?

 

Har alltid spilt HC, takler ikke SC.

 

La meg si deg, det blir et helt nytt spill. Du må være våken når du spiller, du kan ikke storme inn i klynger for å drepe alt mulig, du må være obs på spesielle mobs, og når du spiller på battle.net må du være paranoid for å overleve. Å få en invite er ikke alltid like sikkert, det at 2 spillere er i en game før du kommer betyr mest sannsynlig død for deg hvis du tar sjangsen på å gå ned i portalen de setter opp.

 

Første gangen du dør så er det som å bli frastjelt mobilen din, det suger så ekstremt mye, men du lærer av det og neste char du lager blir bedre, du kommer deg et lengre stykke før du dør igjen. Tar kanskje 4-5 chars før du lærer deg hvordan å overleve, og når du takler det så vil du aldri tilbake til kjedelige SC. Et stort adrenalin rush å akkurat klare å quitte gamen før du dør, men du lærer av dine feil.

 

Så ja, gå for HC, du finner fort ut hva du ikke må gjøre.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Klarer fint å gå tilbake til SC fra HC, og ja jeg har hatt endel high lvls i hc. Men man går lei av å minste dem, og minste gear man har jobbet for, pga bugs.

 

Det gjør en til en potion huffer (eller hva blizzard sa de prøvde å unngå i d3) og mange bruker egne mods for å auto exit game når man får lite hp osv.

 

HC er fun når du har et fult party på vt som jobber sammen for å komme seg til hell, løpe rundt i random games er som å be om at en skal bli drept av andre spillere som jukser/exploiter. Skal bli interessant å se hvordan D3 blir i forhold til HC modus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...