Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke det er noe DIABLO.. They have let us down, and they will do it again.

Om det skulle vært horn, så skulle det vært litt bøyd.

 

Men men, vi vil jo få vite det om ca 1t og 45m. LOST VIKINGS 3, høhø.

Det er lurt å ikke håpe for mye hvertfall, kan ende jævlig skuffet.

 

Veit det;p Det er derfor jeg ikke gidder å gjøre det igjen, akkurat som jeg gjorde på sist blizzcon.

Så, jeg er "nøytral", hah.

Lenke til kommentar
Er inne på den streaming-siden og har Octoshape, men hvem er best, og hvem skal jeg velge? Altså av de fire streamerne, Main stage Low/High eller Tournament stage Low/high?

Spøsr kva du vil sjå og kva internettforbindelse du har

 

Du ser på denne sida kva som skjer på kvar scene/stage: http://eu.blizzard.com/wwi08/streams.xml

 

Har du god hastighet velger du 1000 kbit, har du dårleg veler du 400 kbits.

Lenke til kommentar

Har fått troa på Diablo 3 igjen, etter at jeg så detta på gamereactor side:

Det er dag fem for hovedsiden til Blizzard. Og mye tyder på Diablo 3. Om det faktisk er det får vi vite om noen timer. Hvis dere ser på bilde under er det tatt fra denne siden. Det er søkesiden til Blizzard hvor en av valgene nå er Diablo III.

 

Sitat fra Gameractor

post-142558-1214642117_thumb.png

Lenke til kommentar
1. Jeg synes det ligner paa ei geit! :whistle:

 

2. ice1.jpg -> ice2.jpg -> ice3.jpg -> ice4.jpg -> ice5.jpg ->ice5andahalf.jpg -> ice6.jpg (hinter jeg 666 a.k.a. Diablo?)

 

3. "Hornet" ligner paa en hagegnom! :whistle:

 

Klarar ikkje å dy meg: "Get out of here S.T.A.L.K.E.R! Get out of here S.T.A.L.K.E.R! Get out of here S.T.A.L.K.E.R!" :tease:

 

Litt over ein time igjen...

Lenke til kommentar
Har fått troa på Diablo 3 igjen, etter at jeg så detta på gamereactor side:

Det er dag fem for hovedsiden til Blizzard. Og mye tyder på Diablo 3. Om det faktisk er det får vi vite om noen timer. Hvis dere ser på bilde under er det tatt fra denne siden. Det er søkesiden til Blizzard hvor en av valgene nå er Diablo III.

 

Sitat fra Gameractor

 

 

Da må jeg nok bryte ned håpe... For man kan skrive opp til 6 og man kn skrive sc2

Men det som er litt underlig er at man ikke kommer lengere enn til 6, whoa;p

Endret av laffe
Lenke til kommentar
1. Jeg synes det ligner paa ei geit! :whistle:

 

2. ice1.jpg -> ice2.jpg -> ice3.jpg -> ice4.jpg -> ice5.jpg ->ice5andahalf.jpg -> ice6.jpg (hinter jeg 666 a.k.a. Diablo?)

 

3. "Hornet" ligner paa en hagegnom! :whistle:

 

Klarar ikkje å dy meg: "Get out of here S.T.A.L.K.E.R! Get out of here S.T.A.L.K.E.R! Get out of here S.T.A.L.K.E.R!" :tease:

 

Litt over ein time igjen...

post-164676-1214642875_thumb.jpg

Lenke til kommentar
1. Jeg synes det ligner paa ei geit! :whistle:

 

2. ice1.jpg -> ice2.jpg -> ice3.jpg -> ice4.jpg -> ice5.jpg ->ice5andahalf.jpg -> ice6.jpg (hinter jeg 666 a.k.a. Diablo?)

 

3. "Hornet" ligner paa en hagegnom! :whistle:

 

Klarar ikkje å dy meg: "Get out of here S.T.A.L.K.E.R! Get out of here S.T.A.L.K.E.R! Get out of here S.T.A.L.K.E.R!" :tease:

 

Litt over ein time igjen...

Bra funn! :)

Lenke til kommentar

Første gang innlogget her på LANG tid, men dette bare må jeg få med meg. Sitter på jobb og kan desverre ikke følge noe på stream..

Håper, håper, håper og håper enda litt mer på Diablo III, men frykter en ny skuffelse mer og mer nå...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...