Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
post-36886-1214229034_thumb.jpg

 

Hmm, ser jo tydelig at det er runer involvert her...

 

Nå er det jo både runer og dilldall i Warcraft også, særlig i forbindelse med vår venn TLK. Så om jeg håper at de har tenkt til å avduke Diablo 3, så holder jeg det for mer sannsynlig at de gir oss releasedatoen til WoTLK.

Lenke til kommentar
hehe, blizzard, spillbransjens svar på apple? ;)

I så fall kun i form av spekulasjoner, TOTALT utan samanlikning forøvrig.

 

Blizzard er elsk. :love:

 

Det med teikna ein ser er litt interessant, men eg tvilar på det har noko med Diablo 3 å gjere. Sikkert noko i SC- eller WC-universet. Likevel, hadde vore spenstig av Blizzard å gå for norrøn mytologi.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
hehe, blizzard, spillbransjens svar på apple? ;)

I så fall kun i form av spekulasjoner, TOTALT utan samanlikning forøvrig.

 

bingo, første tanken når jeg leste artikkeloverskrift var "nyhetene" på engadget og lignende når apple tok ned butikkdelen av hjemmesida.

 

blir en smule som jenta som ber en snu ryggen til for nå skal hun skifte eller noe i den dur...

Lenke til kommentar
Det jeg tenker på med Blizzard og is er Blizzard north, men det er kanskje en ikke-eksisterende gren av firmaet nå?

 

Blizzard North var Diabloteamet ja, og etter å ha forlatt Blizzard i 2003 dannet de Flagship Studios. Etter fadesen Hellgate London ser det vel ikke så lyst ut lenger, selv om de har et nytt spill (Mythos) under utvikling.

Lenke til kommentar
KVK: Ingen tvi? Det er faktisk stor tvil ettersom den norrøne religionen har Valhall, og et eller annet rart namn på helvete..

Valhall: Som himmelen, bare at man må gjøre seg fortjent til å komme dit (tror jeg.. Jeg husker ikke helt alt, men det er noe i den dur)

 

<insert norrønt name for hell here>: En skrekkelig kaldt sted.. Faktisk så lurer jeg på om de litt mer overtroiske og eldre på Island faktisk også tror det!

 

Men neimen om jeg vet det for sikkert..

 

Nei, jeg vil påstå at det ikke er tvil, om at det er snakk om WotLK.

 

Diablo 3 er ikke annet enn ønsketenking fra sulteforede fans.

Lenke til kommentar
Ikke noe Diablo, men WoW WotLK
Crap. Da har ikke denne isen noe med D3 å gjøre.

 

Det er derimot mange andre hint til D3:

- ny patch for bare en uke siden, og at spillet vissnok skal selges på nettet

- at WWI08 slutter den samme datoen som D2 og D2 LoD kom i butikken

- at Blizzard har sikret seg diablo3.com samt nettopp gjort URLen offline (linket en periode til diablofans.com som takk for domenet)

 

Jeg ber ikke om mer enn et lite jenteskifte på søndagen. :innocent:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Jeg synes det er skuffende at det i artikkelen ikke er nevnt WCIII? :-O Det er jo et kongespill, og burde absolutt nevnes sammen med de andre! Nå er jeg så ung, at da StarCraft kom ut, var jeg for liten til å spille det, og jeg bare spilte det i smug, så jeg fikk liksom ikke opplevelsen av at det var et så enormt bra spill, dessverre :-P Men WarCraft III er jo en klassikker! :-D

Hvorfor er det ingen som nevner at det kan være WCIV? Dèt er det spillet jeg gleder meg mest til at skal komme! :-D Har de sagt noe om at dette ikke kommer? Jeg håper at de neste gang velger WCIV istedetfor enda en WoW-ting...

Utenom dèt gleder jeg meg veldig til D3 og SCII! :-D

Blizzard har helt fantastiske spill! :-D

Lenke til kommentar

Den der nye Diablo2 patchen er jo bare et nocd-crack og litt grafikkfixes. Så folk skal slippe å finne frem de 10 år gamle CD'ene hver gang de vil spille. Men det er jo uansett bra at de tenker på et så gammelt spill at de orker å patche det overhodet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Diablo spillene ble laget av Blizzard North, med sin fine, kalde utgave av Blizzard logoen. Blizzard er kaldt og fint, og siste act på diablo 2 er rimlig kald.

 

Dersom det er som jeg håper og vi får et Diablo 3, VÆR SÅ SNILL, ikke gjør det til et MMO! da blir jeg svært, svært skuffet, uansett hvor bra det måtte være... I want to be sure that the devil dies by my sword...

Endret av Anech
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...