Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg tror bare vi får mer info om WLK, samt en release dato. På Blizzcon kan det hende vi får et nytt spill, men bare hvis WLK allerede er sluppet da.

 

Men most likely får vi release dato for WLK nå, og releasedato for SC2 på Blizzcon. Jeg tipper henholdsvis desember 08 og desember 09.

Lenke til kommentar

Blizzcon er vel nå til helgen alt. edit: WWI mente jeg.

 

Aldri i verden at de hyper opp wotlk så mye når de allerede har avslørt det.

Denne måten de har et bilde på startsiden sin er samme måte som de har brukt

hver gang de har annonsert et nytt spill. Et nytt spill...

 

Det er Diablo 3 som står for tur, og takke faen for det!

Jeg håper også på at Starcraft 2 får en lanseringsdato. Starcraft har alltid

helt siden 1998 vært spillet som har stått meg nærmest, og etter å ha sett

prntscrns fra SC2 og fulgt med helt siden 19 april forrige året da Starcraft 2

ble offisielt annonsert har jeg bare fått mer og mer gode forventninger til det.

Det ser latterlig bra ut!

Endret av Enron
Lenke til kommentar
Blir Diablo 3 noe annet enn Titan Quest eller Dungeon Siege på syre?

 

Er år og dag siden jeg har spilt diabloserien og jeg hadde virkelig sett fram til noe nytt derifra, hvis det kommer. Det burde være en del penger i den franchisen så det er vel lov å håpe noe dukker opp.

 

Man kan stille seg følgende spørsmål. Hvordan skal blizzard tjene penger på Diablo3 hvis det blir slik som vi kjenner diablo 1 og 2? Det er en kjennesgjerning at det er sinnsykt med piratkopiering på pc spill som ikke spilles online. Enten må spillet kreve at man spiller online (kan hackes) eller de kan lansere det for konsoll (grøss).

 

Hva tror dere? Blir det et onlien only spill ala AoC der deler av spillet er singleplayer og resten er multiplayer? Husk at investorene er mest interessert i å tjene penger og ikke støtte opp om en gammel kjent franchise.

 

Det er da mange singleplayerspill til PC som selger bra, eller har solgt bra, jeg ser ikke helt hvorfor det er noen umulighet nå plutselig. Når det er sagt ser jeg ikke helt problemet med en konsollversjon heller, spillet er jo ganske "arkade-aktig" fra før.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...