Gå til innhold

Blizzard islegger nettside (PC)


Anbefalte innlegg

Helvete har vore "frosset over" sidan patch 1.10(?). No skal Diablo himself ordne opp i dette!

 

Det KAN ikkje vere noko anna! Det FÅR IKKJE LOV til å vere noko anna!!!! Gleder meg til WotLK. Gleder meg til SC2. Men eg håper for alt i verden at dette ikkje har noko med dei å gjere....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere som tror dette har noe med warcraft å gjøre har virkelig ikke lest dere inn i det.

Det er Blizzard North som jobber med spillet, wow har en egen gruppe på 130 folk som jobber med det, starcraft har en egen gruppe på 40, og dette er en annen gruppe på 40 personer.

 

Likte også ene kommentaren til en på gosugamers.net:

 

Tomorrow there will be a Ko rune, the next day a Ohm rune.

Shael Hel Ko Ohm

 

Shall Hell Come!

 

Eller stokke litt om på det, Hell shall come! :p Seriøst, Blizzard har så utrolig nice måte å avsløre spillene sine på, eller ihvertfall hinte fram det. Og på lørdag er isen knust, og jeg er overbevist om at vi ser selveste DIABLO på første siden til www.blizzard.com

Lenke til kommentar

Edit: Jeg så et bilde hvor en kar uthevet isen på høyresiden for å avsløre Lost Vikings 3. Det hadde vært komisk. http://img366.imageshack.us/img366/6443/lv...tolteshuil9.jpg xD

 

Uansett. Jeg hadde blitt utrolig, utrolig skuffet om det var Diablo 3 som ble annonsert. Og det virker ikke usannsynlig.

 

Altså. Jeg har jo riktignok ikke sett noe mer av Diablo 3 enn den forsiden, men denne artistiske stilen har jeg gått lei av. Blizzard er kreative som fy, men at de preger sine spill med den samme visuelle vrien ofte er litt drøyt. Det er vanskelig å kunne noe for å tenke at grafikken i D3 kommer til å bli noenlunde likt WC3, WoW og SC2 stilen, altså tilnærmet en litt søt, fløtemyk og koselig atmosfære (ja, SC2 ser temmelig koselig ut. Robotene er jo nesten tamagotchier). Og det ønsker jeg IKKE i Diablo 3.

 

:)

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Jupp. det er det som gjør det så "vanskelig". Selv håper jeg på at det er Diablo rundt gjørne. Men når jeg ser det bildet på wow-europe og ikke andre spillsider.. Ja da, synker håpet litt. + at man kn se at det ene symbolet ligner veldig mye på den i bildet i31.tinypic.com/i44c43.jpg

Men så ligner jo den også på Shael runen. maybe, en liten annonsering og en stor? ;O

 

Om det ikke har noe med WoW. Så håper jeg inderlig at det ikke er warcraft 4 (tviler) hva skal man med det når man har SC;O dessuten så, hvorfor gjør det så utrolig "spennende" når det har allerede vært avslørt så mye om Lich king og starcraft2 ? ;O Men så er det jo vanlig at den "splashen" kommer opp når ettt nytt spill blir nnonsert

 

 

Must be Diablo ;D "Not even death can save you from me"

Endret av laffe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...