Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva synes du om den? Hvor bra stativ får man for de 79 kronene?

Hovedsaklig kommer jeg til å ha det stående på et bord, og det er ikke primærstativet mitt. Til det formålet ble jeg positivt overrasket over kvaliteten. Hvis man ikke har stativ fra før, og har lyst til å bruke det ute også, da ville jeg funnet et annet. Jeg kan legge inn noen bilder senere hvis du vil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Bruker å variere veldig. Vanligvis tar det rundt 2 uker for meg. Men kan også ta opp mot en måned. Om varen var dyrere enn 20 dollar (tror jeg) får du automatisk tracking number. Da kan jo du sjekke hvor den er.

Lenke til kommentar

Leveringstider: Jeg har vanligvis venta 2-3 uker men i det siste mye lengre. Jeg bestilte barberblader i starten av januar, de kom etter ca 2 uker. Samtidig bestilte jeg en sata kabel, den kom i går, da etter 41 dager. Jeg bestilte en klokke som ble sendt 30 november, den har enda ikke kommet. Men jeg har snakka med DX, og fikk refusjon ( i dag tidlig faktisk). Jeg bestilte også en bilholder til iphonen i november, den kom i starten av januar. :) DX har bra kundeservice da. :)

Lenke til kommentar

Kinesisk nyttår.

 

"Chinese New Year is the longest and most important celebration in the Chinese calendar. The Chinese year 4711 begins on Feb. 10, 2013.

Chinese months are reckoned by the lunar calendar, with each month beginning on the darkest day. New Year festivities traditionally start on the first day of the month and continue until the fifteenth, when the moon is brightest. In China, people may take weeks of holiday from work to prepare for and celebrate the New Year."

Lenke til kommentar

Kinesisk nyttår.

 

"Chinese New Year is the longest and most important celebration in the Chinese calendar. The Chinese year 4711 begins on Feb. 10, 2013.

Chinese months are reckoned by the lunar calendar, with each month beginning on the darkest day. New Year festivities traditionally start on the first day of the month and continue until the fifteenth, when the moon is brightest. In China, people may take weeks of holiday from work to prepare for and celebrate the New Year."

 

No shit! skypa me foreldrene mine 10 februar og da var de godt i gang, hørtes ut som om det var full krig der borte ;)

Lenke til kommentar

Vet at dette er en dealextreme tråd.. men fant ingen ebay tråd. Tenkte å kjøpe diverse varer for 250kr på ebay. Trenger dette: Ørepropper, deksel til s2. og kool-aid hvis jeg har råd.

 

http://www.ebay.com/itm/Red-Tour-Beats-Dr-Dre-Ear-Earbud-Headphone-HTC-One-S-Desire-HD-/281070916366?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D5900820552520340014%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D281070916366%26 Hvordan er kvaliteten på disse? Liker godt formen på disse proppene ( har testa de ekte ) og burde jeg kjøpe disse eller ett par til 15$ hvor frakten er 15$?

 

Sorry for ræva innlegg .er trøtt:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...