Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri fått noe spørsmål om mine importerte tollpliktige pakker. Alle mine pakker har i hvert fall hatt god nok beskrivelse av innholdet. Jeg har heller ikke fått noe info om mottatt pakke før SMS-en/henteseddelen.

OK, praktisk for deg. ;)

Men jeg har. Og det hadde virkelig vært mer praktisk om det var mulig å forhåndsmelde pakker. :)

Lenke til kommentar

Det blir ikke SENDT noe fortere, men det går som regel på en uke etter at det er sendt, tror jeg. I motsetning til vanlig frakt som varierer noe vanvittig.

 

Den største fordelen er at du slipper fortollingsgebyr. :) Så kjøper du noe som er over momsgrensen er det definitivt verdt det - det er jo snakk om mindre penger enn postens fortollingsgebyr.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.

 

Sitter og venter på en delt forsendelse. Den første pakken ble sendt den 21/3 og ankom den 8/4 (trodde jeg), den andre pakken ble sendt den 24/3 og er ikke ankommet enda. Når jeg prøver å spore pakkene på posten.no så får jeg beskjed om at pakke 2 er utlevert, mens de har ingen info om pakke 1... Når jeg sjekker innholdet i pakken opp mot DX sine sider så stemmer dette, jeg har mottatt den sist sendte pakken og ikke den første.

 

Hva kan ha skjedd her? Den totale verdien på bestillingen er under 200,- Innholdet i pakkene var 2 kjeramiske kniver, en dyr og en billig, og jeg har mottatt den billigste.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en TOSLINK kabel på Dealextreme, men mottok en HDMI i posten i dag. Begge to er relativt dyre kabler (til DX å være) ca. 15-20 $. Har fylt ut et "Wrong Item" skjema, med bilder av mottatt pakke som jeg har sendt inn til DX.

 

Kommer de til å kreve at jeg sender HDMI-kabelen tilbake, og i så fall hvordan kompenserer de for frakten?

Lenke til kommentar

Jeg meldte fra om feil på en 10m HDMI kabel jeg kjøpte der en gang. Den krevde de å få tilbake. Kabelen kostet 20-25 dollar, og returfrakten kom på 240 kroner - men de dekket faktisk hver eneste krone i form av store credit.

 

Det var greit for min del, men det er jo litt "plunder og heft" som det heter. Om du trenger en HDMI kabel senere, er det nesten like greit å bestille Toslink-kabelen på nytt og beholde kabelen du har fått ;)

Lenke til kommentar

Kabelen kostet 20-25 dollar, og returfrakten kom på 240 kroner - men de dekket faktisk hver eneste krone i form av store credit.

Jeg var nettopp gjennom samme greia om et par kameraer som ikke fungerte. Den nye policy'en er visstnok slik:

 

you may mail it back ,we can cover the return shipping fee is less than 35% of the defective item(s) value, and also less than $40(USD)

 

Have a nice day!

windy

 

Relativt begrenset. Fungerer greit nok på dyrere gadgets, men for småting så blir det fort uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...