Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rii keybard

 

Spørs litt på hvor mye du skal skrive, men det bør være et bra htpc-alternativ, f.eks.

 

Den var interessant! Har du noe erfaring med den der? Bruker selv et blåstastatur fra Logitech til HTPCen (egentlig ment for PS3), men føler blåtann er litt upålitelig, hender den bare kobler ut, og det er jo et lite pes å sette det opp på nytt (ettersom jeg da må koble til et annet tastatur). USB-dongle virker litt mer egnet, men har vært så vanskelig å finne noe billig og kompakt som også har musepeker.

Lenke til kommentar

Den var interessant! Har du noe erfaring med den der? Bruker selv et blåstastatur fra Logitech til HTPCen (egentlig ment for PS3), men føler blåtann er litt upålitelig, hender den bare kobler ut, og det er jo et lite pes å sette det opp på nytt (ettersom jeg da må koble til et annet tastatur). USB-dongle virker litt mer egnet, men har vært så vanskelig å finne noe billig og kompakt som også har musepeker.

Nei, har ikke erfaring med det selv, men den ene versjonen (den siste, husker ikke hvilken av dem det er, men det er to frskjellig utseender) skal ha fikset noen småproblemer den første hadde, og visstnok være veldig bra.

 

Venter egentlig på noe tilsvarende med media-kontoller. (play/pause, neste, forrige, volum etc.)

Lenke til kommentar

Rii keybard

 

Spørs litt på hvor mye du skal skrive, men det bør være et bra htpc-alternativ, f.eks.

 

Den var interessant! Har du noe erfaring med den der? Bruker selv et blåstastatur fra Logitech til HTPCen (egentlig ment for PS3), men føler blåtann er litt upålitelig, hender den bare kobler ut, og det er jo et lite pes å sette det opp på nytt (ettersom jeg da må koble til et annet tastatur). USB-dongle virker litt mer egnet, men har vært så vanskelig å finne noe billig og kompakt som også har musepeker.

Jeg bruker det rii tastaturet (trackball utgave) fra tomtop på ebay, fungerer utmerket selv på 5-6meters avstand til mediapcn.

Men mottakeren må stå frempå pcn, sto den bakpå eller en bordplate etc i veien så sliter den med signalet.

 

Selv bare på en halvmeters avstand om gjennom en bordplate så skjer det at enkelte bokstaver ikke blir registrert.

 

Men sålenge den har sikt funker den bra, vurderer gå over til touchpad utgaven

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Oh. så teit :whistle:

mhm. får håpe det kommer etter hvert da.

From the UK warehouse, 10 countries are currently available for delivery: France, Germany, Netherlands, Spain, Denmark, Ireland, Belgium, Switzerland, Italy, and Portugal. We plan to add more countries to the delivery list in the future so that most customers can get their packages in a short time.

Lenke til kommentar

Aner ikke om dette har blitt nevnt før i tråden, men fikk nettopp mail fra DX om at de hadde åpnet et lager i UK. Blir vel en god del raskere levering for oss i nord :new_woot:

 

http://e.dealextreme.com/albums/uk-warehouse/index.html?r=90000209

Det er nevnt på forrige side, og de leverer ikke til norge fra lageret i UK :(

 

 

Har bestilt to ganger fra lageret i UK, går fint det, selv om de ikke oppgir Norge i lista dere.

 

Konklusjon, bare bestill fra UK, så kommer det hit på én uke :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

sku_34760_1.jpg

Link: http://www.dealextreme.com/p/genuine-sennheiser-cx55-in-ear-stereo-earphone-with-carrying-bag-3-5mm-jack-120cm-cable-34760

 

Når jeg først hørte på dem var min første tanke: tja ....

Ikke verdens beste lyd, men til den prisen så virka det greit.

 

Så begynte jeg å lese litt om de, hadde egentlig forventa litt mer basert på reviews, og fant ut at det var anbefalt å la de spille inn i 40-50 timer.

Etter å ha latt de ligge og spille i et par dager, og i tillegg lært meg en bedre måte å sette de i, var forskjellen ekstrem.

Nå overgår de mine allerede høye forventinger.

 

Jeg er vant til lyd fra Beyerdynamic DT770 Pro parret med Asus Xonar Essence STX, FLAC lydfiler kjørt gjennom ASIO. Jeg hadde aldri tenkt meg at ørepropper i min Samsung Galaxy S med musikk streamet fra Spotify kunne komme så nær.

Absolutt verdt hver eneste krone, pluss en god del kroner til.

 

På en skala fra 1-10 gir jeg dem 11. :p

 

Obs: Vet ikke hvordan det er nå, men før var det en 50/50 sjangse for å få den typen jeg har (Anntar det er ekte men natteskift elns, litt småting med skrift og sånt som ikke er helt likt de 100% ekte) eller en ganske dårlig forfalskning. Dette er ikke DealExtreme sin feil men en veldig vanlig scam fra fabrikkene, så vidt jeg vet kan du velge mellom å sende inn de falske til DealExtreme eller få $7 tilbake om du får en av de falske.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...