Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postomdeling skjer i tidsrommet 10-17. Tidspunkt han er hos deg varier med hvor mye post, reklame og pakker det er den dagen. Hvis du sliter med at Posten tar lang tid vil jeg anbefale at du ser over postkassen din, og sørger for at den er merket tydelig med gatenavn, nr og navn på samtlige som bor i husstanden.

 

 

DX er forresten utrolig trege for tida...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vari-ND filteret mitt kom nå etter ca 3 uker, greit det. :) Anbefaler dog bare dette til NØD, mye fargefeil når man kommer over 2-3 f-stop.

 

Ser de har Fader ND filter fra $18.60 til $68.40 - hvilken type kjøpte du?

 

Hvorfor spørre så vanskelig! :(

 

Tror det var dette. http://www.dealextreme.com/p/neutral-density-nd2-nd400-fader-nd-filter-77mm-82178

 

Aner ikke hvorfor jeg valgte det, finnes alle i Ø77?

Lenke til kommentar

Vari-ND filteret mitt kom nå etter ca 3 uker, greit det. :) Anbefaler dog bare dette til NØD, mye fargefeil når man kommer over 2-3 f-stop.

 

Ser de har Fader ND filter fra $18.60 til $68.40 - hvilken type kjøpte du?

 

Hvorfor spørre så vanskelig! :(

 

Tror det var dette. http://www.dealextreme.com/p/neutral-density-nd2-nd400-fader-nd-filter-77mm-82178

 

Aner ikke hvorfor jeg valgte det, finnes alle i Ø77?

 

Heh, vel siden du var misfornøyd med det du bestilte så vil jeg jo unngå det?? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilket klokkeslett posten går rundt? Bor i Oslo om det har noe å si.

Føler postmannen vår sniker seg unna jobben. Hender at det av og til ikke kommer noe post på 5 dager.

Om du er usikker på postmannen kan du jo sende noen testkonvolutter til deg selv over en kort periode. Viser det seg at det er et problem klager du til sjefen på lokale kontoret.

Lenke til kommentar

Endelig har jeg mottatt de fake øre-pluggene fra dealextreme, som tidligere i tråden noen har trodd har vært ekte (lol).

 

Altså, lydkvaliteten, mange er imponert av denne, men må si meg uenig, vil si den er grei nok, den imponerer ikke veldig forhånd til hva du får av andre. De scorer ikke mere en andre billige lydisolerte øre-plugger, bassen er tørr og imponerer ikke veldig.

 

Byggekvaliteten på selve produktet er elendig, billige materialer og du kan se fra avstand at dette er dårlig kvalitet og det og holde de i hendene føles som en vist om du faktisk hadde tatt de for ekte dre's. Hele produktet er dårlig gjennomført, om du har lyst på de fordi du vil late som om du har dre's, vel ikke kjøp de, fordi de minner ikke og ser ikke ut som dre's. Om du kjøper de fordi du vil ha noen øre-plugger, vel ikke gjør det heller, dra heller på elkjøp og kjøp noen andre lydisolerte til 29 kr.

 

100% dårlig produkt anbefales ikke, men da igjen, hva kan man forvente, det er dealextreme :-)

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Endelig har jeg mottatt de fake øre-pluggene fra dealextreme, som tidligere i tråden noen har trodd har vært ekte (lol).

 

Altså, lydkvaliteten, mange er imponert av denne, men må si meg uenig, vil si den er grei nok, den imponerer ikke veldig forhånd til hva du får av andre. De scorer ikke mere en andre billige lydisolerte øre-plugger, bassen er tørr og imponerer ikke veldig.

 

Byggekvaliteten på selve produktet er elendig, billige materialer og du kan se fra avstand at dette er dårlig kvalitet og det og holde de i hendene føles som en vist om du faktisk hadde tatt de for ekte dre's. Hele produktet er dårlig gjennomført, om du har lyst på de fordi du vil late som om du har dre's, vel ikke kjøp de, fordi de minner ikke og ser ikke ut som dre's. Om du kjøper de fordi du vil ha noen øre-plugger, vel ikke gjør det heller, dra heller på elkjøp og kjøp noen andre lydisolerte til 29 kr.

 

100% dårlig produkt anbefales ikke, men da igjen, hva kan man forvente, det er dealextreme :-)

 

Dømte du produkte iforhold til at det koster 30,- kr eller som om du skulle kjøpt noe for 1000,- kr?

Lenke til kommentar

Endelig har jeg mottatt de fake øre-pluggene fra dealextreme, som tidligere i tråden noen har trodd har vært ekte (lol).

 

Altså, lydkvaliteten, mange er imponert av denne, men må si meg uenig, vil si den er grei nok, den imponerer ikke veldig forhånd til hva du får av andre. De scorer ikke mere en andre billige lydisolerte øre-plugger, bassen er tørr og imponerer ikke veldig.

 

Byggekvaliteten på selve produktet er elendig, billige materialer og du kan se fra avstand at dette er dårlig kvalitet og det og holde de i hendene føles som en vist om du faktisk hadde tatt de for ekte dre's. Hele produktet er dårlig gjennomført, om du har lyst på de fordi du vil late som om du har dre's, vel ikke kjøp de, fordi de minner ikke og ser ikke ut som dre's. Om du kjøper de fordi du vil ha noen øre-plugger, vel ikke gjør det heller, dra heller på elkjøp og kjøp noen andre lydisolerte til 29 kr.

 

100% dårlig produkt anbefales ikke, men da igjen, hva kan man forvente, det er dealextreme :-)

 

Dømte du produkte iforhold til at det koster 30,- kr eller som om du skulle kjøpt noe for 1000,- kr?

 

Jeg dømte lydkvaliteten etter 30 kr og resten av "replikaen" etter hva den egentlig skal se ut som.

Lenke til kommentar

Nå er ikke ekte Beats noe særlig heller i forhold til prisen. Antar at min pakke kommer i løpet av uken, kan da teste de ut, og sammenligne med de ekte som jeg har :)

 

Det er jeg enig i, de er utrolig overpriset og jeg vil tørre og påstå at du kan få noe mer realt eller det samme av sony eller noen for 1/3 av prisen.

 

 

Jeg har aldri brukt stock earbuds fra iPhone eller iPod, jeg har aldri brukt earbuds før isolerte kom og holder meg mest til heatset. Men nei, lydkvaliteten er ikke sammenlignet med ekte Dre's.

Den kommentaren gjaldt de som syntes denne typen kopipropper hørtes fantastiske ut.

 

Å :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...