Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et par stykker av 1m kablene, merket ingen forskjell i hastighet etter overgang fra Belkin Cat6 kabler.

 

Ellers er de myke, med gode kontakter. Tror derimot de ikke følger Cat6 standarden, da de skal være runde som en del av skjermingen (såvidt jeg vet). Det bør derimot ikke ha så mye å si over så korte avstander.

Lenke til kommentar

Etter å ha nærmest advart mot DX-kjøp i mitt innlegg #9949 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044&view=findpost&p=18280756 og påfølgende innlegg, skylder jeg nå å gi DX ros for det som videre skjedde:

 

Etter litt misforståelser frem og tilbake (engelskkunnskapene er som kjent ikke de beste) sa de seg villige til å refundere M3-spilleren med vanlig portotakst (som jeg skrev at jeg kunne betale selv). Deretter var det videre litt tull fordi jeg ikke hadde fått tilsendt RMA-koden som skulle vedlegges og at DX var utilgjengelig pga noe ferie.

 

Så endelig kunne jeg oversende beskjed til DX at pakken sendes i dag, med fotografi av den adresserte og frankerte pakken. Jeg tenkte at jeg fikk purre opp saken etter en måned.

 

Så etter 1-2 timer kom beskjed fra DX og PayPal at de allerede hadde refundert spilleren og portotaksten som jeg tidligere hadde oppgitt!

 

Det overgikk alle mine forventninger!

 

 

Så til alle som jeg diskuterte med her om saken: For meg er det et prinsipp å si i fra / reklamere når noe er feil, uavhengig av om varen var billig i utgangspunktet. Hvis noe blir defekt etter 3-4 gangers bruk og eierskap kortere enn en måned, er det uakseptabelt -uavhengig av pris.

 

Men ingenting blir forbedret om man ikke klager, og jeg skulle ønske flere gjorde det -oftere. Så, min klage kommer forhåpentligvis også andre kunder (som dere) tilgode!

 

Uansett, jeg ble iallefall veldig imponert over DX i dette tilfelle!

Endret av Well
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøpte også den spillere, første gang jeg brukte den løsnet hele skjermen og jeg kastet den i bosset, ikke noe å anbefale. Men jeg tok meg ikke bryet med å reklamere.

Hvilket modell kjøpte du?

 

Jeg er i beit av en rimelig spiller kun for trening (etter å mistet 2 stk i den forbindelse).

Trodde kanskje de enklere MP3-spillerene fra DX kanskje kunne være mer solide, men MP3-spillere er kanskje ikke tilrådelig å kjøpe fra DX i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Hei

 

Noen som har forslag til en HDD DOCKING, som støtter sata og ide, ide er ikke så viktig men greit å ha,

kan anbefale Denne fra ebay til 32$, har ikke ide men 3stk sata.

Ikke minst så lar den deg klone disker med 2knappetrykk (kan klone 2omgangen), gjerne ikke en funksjon alle har bruk for men lekkert :D

 

kloner en disk med 30gig (typisk windows install med alt av software/drivere etc) på under 40min.

 

evnt Denne for 2x sata + 1 ide.

 

Feilpost sorry :ermm:

Post nummer 10,000 var en feilpost.

skuffelse!

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...