Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva betyr "Item is temporarily sold out"?

Item is temporarily sold out = Aldri på lager igjen, noen ganger dukker de opp under et annet SKU nummer (modellnummer).

 

Blir vel litt feil det, da? Aldri på lager igjen?

Temporarily = midlertidig. Midlertidig utsolgt, altså. Med andre ord så betyr det ikke at varen aldri kommer på lager igjen.

Lenke til kommentar

Hva betyr "Item is temporarily sold out"?

Item is temporarily sold out = Aldri på lager igjen, noen ganger dukker de opp under et annet SKU nummer (modellnummer).

 

Blir vel litt feil det, da? Aldri på lager igjen?

Temporarily = midlertidig. Midlertidig utsolgt, altså. Med andre ord så betyr det ikke at varen aldri kommer på lager igjen.

Men sjansen for at den kommer inn på lager igjen er omtrent samme sjanse som å vinne mer enn 1000kr på flaxlodd.

Lenke til kommentar
Midlertidig utsolgt, altså. Med andre ord så betyr det ikke at varen aldri kommer på lager igjen.

Ja, det er det det står, men det er ikke det det betyr hos DX i praksis (i praksis betyr det altså utsolgt for alltid). Er jo litt forvirrende og det er derfor det er nevnt i førstepost.

 

Det hender riktignok at (lignende) produkter kommer tilbake med en annen sku, men aldri med samme.

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

wtf!

 

En ren kopi av DX, noen som har handlet her?

 

http://www.dealtoworld.com

Har ikke handlet der.

Artig hvor ekstremt lik den siden var.

 

Ser på kontaktinfo at de holder til i Peking, mens Dealextreme holder til i Hong Kong.

 

De folka kan å kopiere fra hverandre! :D

Vet at dx ikke har utviklet sine sider selv men kjøpt butikksystem, så vil tippe begge har kjøpt samme og gått for samme standardtheme.

Lenke til kommentar

Det klistremerket man kan legge i handlekurven som heter "gift service drop shipment" eller noe sånt, hva gjør egentlig den? Har hatt den med når jeg har bestilt og aldri fått MVA på noen pakker før og jeg bruker å bestille for 300-500kr, setter de ned verdien på pakke æn eller? Jeg lurer også på det med toll, har ALDRI fått toll før foruten om på noen klær jeg haf bestilt på nett så jeg lurte på om noen kunne forklare akkurat det med toll helt sånn fort på noen få setninger.

Lenke til kommentar

Det klistremerket man kan legge i handlekurven som heter "gift service drop shipment" eller noe sånt, hva gjør egentlig den? Har hatt den med når jeg har bestilt og aldri fått MVA på noen pakker før og jeg bruker å bestille for 300-500kr, setter de ned verdien på pakke æn eller? Jeg lurer også på det med toll, har ALDRI fått toll før foruten om på noen klær jeg haf bestilt på nett så jeg lurte på om noen kunne forklare akkurat det med toll helt sånn fort på noen få setninger.

Det eneste den gjør, er å fjerne "DX" logoen fra pakken.

DX pleier ofte å sette feil verdi med vilje, det har ikke noe med den skuen å gjøre.

Lenke til kommentar

Eneste det gjør for skandinaviske adresser er og fjerne DX sin logo fra pakken.

For mesteparten av europa samt usa så setter de bare et par dollar verdi på alt.

 

Kort fortalt så varierer det etter hvor strenge tollen i de forskjellige landene er.

Da sitter jeg bare igjen med en ting til, hvorfor har jeg aldri fått MVA på DX når jeg har bestilt for langt over MVA grensa?

 

Edit: så plutselig at TM B hadde besvart spørsmålet før jeg fikk spørre :p

Endret av turbolax
Lenke til kommentar

Det er nok rein flaks grunnet kapasitetsmangel,menneskelig svikt etc.

 

Pakkene fra DX/HK kommer til norge samlet i sekker, er ganske noshit for posten og se at dette ikke er gaver når det kommer et par hundre andre i samme sekken med identisk pakking, sendt samme klokkeslett/dato samt samme adressen som avsender.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar

 

Si i fra om den funker bra!

Skal gjøre det. Ut og teste med en gang nå :)

Typisk at bluetoothen på tlf'en min har klikka da, så fikk ikke testa det i dag.

Er det noen fler som har denne?

Har du fått testet den nå?

Lurer på om jeg skal kjøpe den samme. Har en audi a4 97 modell som jeg dkulle ha brukt den på

Topper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...