Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

 

Si i fra om den funker bra!

Skal gjøre det. Ut og teste med en gang nå :)

Typisk at bluetoothen på tlf'en min har klikka da, så fikk ikke testa det i dag.

Er det noen fler som har denne?

Har du fått testet den nå?

Lurer på om jeg skal kjøpe den samme. Har en audi a4 97 modell som jeg dkulle ha brukt den på

Topper

Prøvde så vidt i går, men fikk det ikke helt til. Aner ikke om jeg gjorde noe galt eller om den ikke funker på bilen min. Vet at det ikke er alle biler den funker på. Får prøve på noen andre biler også og sjekke :)

 

Jeg bruker den sammen med "Torque" til Android. Hva slags program hadde du tenkt å bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wtf!

 

En ren kopi av DX, noen som har handlet her?

 

http://www.dealtoworld.com

Har ikke handlet der.

Artig hvor ekstremt lik den siden var.

 

Ser på kontaktinfo at de holder til i Peking, mens Dealextreme holder til i Hong Kong.

 

De folka kan å kopiere fra hverandre! :D

Vet at dx ikke har utviklet sine sider selv men kjøpt butikksystem, så vil tippe begge har kjøpt samme og gått for samme standardtheme.

 

Beklager, reviewsene der er kopi av DX's.

Eksempel:

 

Klikk

 

 

^-- Første review (bare kopier hele linken, funker ikke å klikke på den)

 

Så sjekker du han her sine reviews.

Endret av PostSpareBanken
Lenke til kommentar

http://www.dealtoworld.com/goods-5826-Electrical+PVC+Insulation+Adhesive+Tapes+(2-Pack)++.html

 

^-- Første review (bare kopier hele linken, funker ikke å klikke på den)

Funker ikke å merke og kopiere heller når du gjør det på den måten. Du kan gjøre det slik: http://www.dealtoworld.com/goods-5826-Electrical+PVC+Insulation+Adhesive+Tapes+%282-Pack%29++.html

eller slik

edit: eller slik: http://bit.ly/dVduHJ

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Skraping/kopiering av andre sine reviews er relativt vanlig selvom litt fyfy, men du skal jo heller ikke se bort ifra at de er brukt med tillatelse.

 

De som driver dx har jo kjøpt opp heftig mange lignende sjappper som enten drives som normalt fortsatt eller legges ned og slås inn under dx.

Så for den del kan begge sidene ha samme eiere, eller har fått rettigheter til bruk av reviews billig for goodwill før et oppkjøp.

Lenke til kommentar

Noen tips angående elektriske sigaretter ?

Min mor er så gira på dette etter at ho så det på lokalnyhetene i stad.

 

Hvordan er foreksempel denne?: http://www.dealextreme.com/p/quit-smoking-electronic-cigarettes-with-chargers-and-10-refills-set-110-240v-52826

 

Og vil disse passe på?: http://www.dealextreme.com/p/electronic-cigarette-refills-cartridges-medium-nicotine-20-piece-pack-53742

 

Hvis den 20-pakningen med refiler vil passe på sigaretten jeg linket til, hvor mange vanlige sigaretter vil den erstatte ?

 

Noe jeg bør tenke på angående det ?

Lenke til kommentar

Hmmmm

Får ikke sett klippe for jeg har ikke nyeste WMP ellerno, men sjekket litt grundigere nå og det var litt uklart. Helsedirektoratet har forbydd import for videresalg med det grunnlag at loven sier importører ikke kan selge tobakksvarer uten å dokumentere helseeffektene, noe som tydeligvis er vanskelig med elektroniske sigaretter. Men loven sier ingenting spesifikt om privat import.

Lenke til kommentar

Jeg lurer selv ganske mye på det med e-sigaretter.

Jeg sluttet å røyke, fant ut at jeg faktisk ikke var avhengig av nicotine, men at jeg var avhengig av å rett og slett ha noe å trekke i meg.

Så derfor lurer jeg på hvilken av de på DX inneholder 0 nikotin og 0 tar.

Altså kun røyk? Vil helst prøve et eller annet som er lett å refille og noe med smak.

Lenke til kommentar

Hva skal du med 8?

 

Jeg lurer selv ganske mye på det med e-sigaretter.

Jeg sluttet å røyke, fant ut at jeg faktisk ikke var avhengig av nicotine, men at jeg var avhengig av å rett og slett ha noe å trekke i meg.

Så derfor lurer jeg på hvilken av de på DX inneholder 0 nikotin og 0 tar.

Altså kun røyk? Vil helst prøve et eller annet som er lett å refille og noe med smak.

Uten aldersgrense på det og da, eller?

Lenke til kommentar

Hva skal du med 8?

 

Jeg lurer selv ganske mye på det med e-sigaretter.

Jeg sluttet å røyke, fant ut at jeg faktisk ikke var avhengig av nicotine, men at jeg var avhengig av å rett og slett ha noe å trekke i meg.

Så derfor lurer jeg på hvilken av de på DX inneholder 0 nikotin og 0 tar.

Altså kun røyk? Vil helst prøve et eller annet som er lett å refille og noe med smak.

Uten aldersgrense på det og da, eller?

 

Du vil fram til? Troll...

Hvorfor skulle jeg ville lade kroppen min med nikotin og tar når jeg faktisk kun er avhengig av selve prosessen?

Lenke til kommentar

 

4-7 virkedager? Haha den var god. DX bruker China post (noen er HELDIGE og for HKP), og CP er drit treige O_o! Jeg klager ikke spesielt, har ikke noe hastverk, men noen greier ikke å vente i 3 uker.

 

 

Han mente vel om den var sendt fra hong kong. Under normale forhold har jeg opplevd at det tar 3-7 dager. Posten i norge er det leddet som tar lengst tid når den har forlatt hong kong.

 

problemet med posten der er at den kan ligge lenge på terminalen før den blir sendt til norge. har hatt varer som har ligget der over 1 uke

Lenke til kommentar

Hva skal du med 8?

 

Jeg lurer selv ganske mye på det med e-sigaretter.

Jeg sluttet å røyke, fant ut at jeg faktisk ikke var avhengig av nicotine, men at jeg var avhengig av å rett og slett ha noe å trekke i meg.

Så derfor lurer jeg på hvilken av de på DX inneholder 0 nikotin og 0 tar.

Altså kun røyk? Vil helst prøve et eller annet som er lett å refille og noe med smak.

Uten aldersgrense på det og da, eller?

 

Du vil fram til? Troll...

Hvorfor skulle jeg ville lade kroppen min med nikotin og tar når jeg faktisk kun er avhengig av selve prosessen?

 

Hæ? Hva vil du frem til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...