Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da var enda en pakke bestilt med hdmi kabler ;P

får liskom 3 stk 1,5 meter hdmi kabler for 140 kr med frakt, alså biltema har 1 for 139kr ;P

 

å ja er veldig fornøyd men det jeg kjøpte sist, eSATA til SATA kablen funka bedre en den jeg kjøpe hos mpx ;P

 

mini-USB huben funker fint bruker Logitech G9 og Logitech Tastatur på den

 

de pakker godt og sender raskt, kommer nan hva man bestiller, de hdmi kablene var på lager og blir sendt i morgen tipper jeg

 

det står hvor lang tid det kan ta på selve produkt siden

 

(Skrivet med Google Chrome)

Endret av wiak
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er det noen som har erfaring med denne telefonen? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13014

Så ut som den får god omtale, hvertfall. Men åssen funker det med dual sim, kan begge simkorta være aktive i standby ?

Interessant konsept, hvertfall.

 

Forresten, slang inn en ordre for et par uker siden på noe småtteri. Men dum som jeg var måtte jeg selvsagt trykke på "Enable bulkrate prices".

Dette førte til at jeg måtte betale 1.70 $ ekstra, og i tillegg må jeg hente den på poststasjonen. Kom bare en lapp i postkasen der det stod "Melding om verdi / rekommandert brev fra utlandet". Forbasket irriterende, og jeg har heller ikke funnet ut hvordan jeg skal få det vekk. Noen som har gått i samme fella ?

Lenke til kommentar
Forresten, slang inn en ordre for et par uker siden på noe småtteri. Men dum som jeg var måtte jeg selvsagt trykke på "Enable bulkrate prices".

Dette førte til at jeg måtte betale 1.70 $ ekstra, og i tillegg må jeg hente den på poststasjonen. Kom bare en lapp i postkasen der det stod "Melding om verdi / rekommandert brev fra utlandet". Forbasket irriterende, og jeg har heller ikke funnet ut hvordan jeg skal få det vekk. Noen som har gått i samme fella ?

 

Til høyre på handlevognsida, under informasjonen om Paypal, står det "Any coupons?" og et felt å legge inn en evt kode i. Når du har lagt til bulkrate prices står det BULKRATE i dette feltet. Trykk på "remove" ved siden av, så skal det forsvinne :)

Lenke til kommentar
Forresten, slang inn en ordre for et par uker siden på noe småtteri. Men dum som jeg var måtte jeg selvsagt trykke på "Enable bulkrate prices".

Dette førte til at jeg måtte betale 1.70 $ ekstra, og i tillegg må jeg hente den på poststasjonen. Kom bare en lapp i postkasen der det stod "Melding om verdi / rekommandert brev fra utlandet". Forbasket irriterende, og jeg har heller ikke funnet ut hvordan jeg skal få det vekk. Noen som har gått i samme fella ?

 

Det er ikke bestandig du klarer å få vekk EMS, men det betyr ikke at du må betale toll. Jeg har hentet såkalt verdisending fra DX uten å betale ei krone.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lurer på kordan den sjappa der kan gå rundt...

 

9 kr... også alle dei rekomanderte breva dei sender... gratis!

Hehe ja har tenkt på det samme. Derfor måtte jeg bare teste om jeg faktisk fikk pakke når jeg bare bestilte en liten sak. Jammen dumpa kabelen ned i postkassa mi :w00t:

 

Oppdaget butikken i august og har sikkert bestilt 8-9pakker allerede. I dag fikk jeg en dekktrykkmåler til bilen for den nette sum av 50kr tror jeg det ble. Helt fabelaktig rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...