Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dårlige nyheter for alle som har bestilt fra DX i det siste.. Jeg ringte posten idag etter at følgende sto på min pakkesporing:

274428.jpeg

Ringte posten, og de sa at tollvesenet har sendt alle pakker fra DX i retur pga at de ikke er tilstrekkelig merket med verdi. Dette vil også bli gjort med alle fremtidige pakker så lenge de ikke blir ordentlig merket. DX skal være varslet av Tollvesenet. Så da er det vel bare å ta kontakt med DX og enten få dem til å sende på ny med ordentlig merking, eller å få pengene igjen. Forhåpentligvis så endrer DX rutinene sine kjappt.

 

Skjedde meg å;P

 

arg at posten skal være så slemme for oss stakkarslige data nerder. heeee

 

Er ikke bare dx, det gjelder skjenerelt pakker ifra hk, har noen lipo batterier dem har jeg ikke sett noe fra.

Har også ringt tollen og de sier at det er ikke de som gjør det men posten og posten igjen skyler på tollen og tollen igjen sier at dem aldri sender pakker i retur og posten igjen sier at det er menneskelig feil... men noe er det ihvertfall da jeg har "mista" manger pakker ifra hk.

Lenke til kommentar
Har dårlige nyheter for alle som har bestilt fra DX i det siste.. Jeg ringte posten idag etter at følgende sto på min pakkesporing:

274428.jpeg

Ringte posten, og de sa at tollvesenet har sendt alle pakker fra DX i retur pga at de ikke er tilstrekkelig merket med verdi. Dette vil også bli gjort med alle fremtidige pakker så lenge de ikke blir ordentlig merket. DX skal være varslet av Tollvesenet. Så da er det vel bare å ta kontakt med DX og enten få dem til å sende på ny med ordentlig merking, eller å få pengene igjen. Forhåpentligvis så endrer DX rutinene sine kjappt.

Min pakkesporing ser helt lik ut :(. Vil det si at den er stoppa? Hva skjer da? tar Dealextreme inn igjen pakkene, merker dem og sender de på nytt? Eller er DX fom nå utestengt fra Norge og jeg har tapt pengene mine?

Lenke til kommentar

Som det står nevnt i den andre tråden, er situasjonen slik at norsk tollvesen sender pakkene fra DX i retur, pga feil påført verdi av varen. Det som nå gjøres i flere av tilfellene er at DX blir bedt om (av kundene fra Norge) å påføre riktig verdi, og at pakkene blir sendt igjen. Da får vi bare håpe at dette er tilstrekkelig for at norsk toll ikke sender dem i retur igjen. Dersom de nekter å behandle pakker fra DX må vi kreve pengene tilbake.

 

Det er jo selgers ansvar å få pakken frem til kunden.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1022994&hl=

Lenke til kommentar

Hei !

 

Hørte nettopp fra Posten at de har returnert sendingen min.

Er det noen som har hørt hva Dealextreme gjør med disse pakkene? :hmm:

Kan vi regne det som tapte penger?

 

Lurer forresten på om Posten/tollvesenet har juridisk rett til å returnere varer vi har betalt på forhånd. De skulle spurt alle etter kvitteringer.

 

- kjbu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...