Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå var det en del crap der da,fant ikke en eneste verdig nok laptop kjøler, alle var enten dårlig på kvalitet eller ikke riktig størrelse. har ikke sett på noe annet ennå..

 

 

EDIT: Ser på noen klokker nå, mye bra.. hehe Hvordan er det mulug å kjøpe klokke + fri frakt for 5 USD ?!

tror det kanskje er forde att de sender ikke en enkelt pakke de sender en hel container så bestiller du en klokke til 5USD så noen bestiller masse stæsj til 1000kr så det går vell opp i opp..

 

 

BTW; får man pakker fra DealExtreme nå eller har tollvesenet stoppet alt fra dem`? bestillte litt greier idag til 197,67kr elns så håper jeg får de innen 2 uker eller egentlig det samme bare jeg får de til jul :p (julegaver)

Lenke til kommentar
BTW; får man pakker fra DealExtreme nå eller har tollvesenet stoppet alt fra dem`? bestillte litt greier idag til 197,67kr elns så håper jeg får de innen 2 uker eller egentlig det samme bare jeg får de til jul :p (julegaver)

 

Eg bestilte for ikkje lenge sidan 4-5 pakkar (under/rundt 200kr for kvar) og alle kom fram i god behold. Var ikkje innom tollen.

 

Er ganske snøtt med julegåver derifrå, ja ;)

Lenke til kommentar
BTW; får man pakker fra DealExtreme nå eller har tollvesenet stoppet alt fra dem`? bestillte litt greier idag til 197,67kr elns så håper jeg får de innen 2 uker eller egentlig det samme bare jeg får de til jul :p (julegaver)

 

Eg bestilte for ikkje lenge sidan 4-5 pakkar (under/rundt 200kr for kvar) og alle kom fram i god behold. Var ikkje innom tollen.

 

Er ganske snøtt med julegåver derifrå, ja ;)

ok, det var bra og høre ;)

 

julegaver derfra er greit jah :new_woot:

Lenke til kommentar
Er det kun via PayPal en kan betale der?

Tror dessverre det kun er det, ja :(

Det er det som har hindret meg, siden jeg kun har sånn ungdomsbankkort så har jeg ikke all informasjon osv som jeg skal oppgi :(

gjør som meg..

si til foreldrene dine att du skal kjøpe julegaver på nettet og at du trenger visa kort koden så bare lager du en paypal account mne ikke bruke den med mindre du får tillatelse til det!! så bare handler du 1 gav elns så handler du masse til deg selv.. så bare betaler du foreldrene dine :D:D funker fett for meg ;)

Lenke til kommentar
Hehe, Muttern er ikke den vanskeligste, derimot er det å gidde å spørre morra di om å ta frem kortet - Jeg er faen meg 18 år og burde hatt et ordentlig kort :p

å ja.. da blir det litt vanskeligere.. hva med å gå i banken og bestille et nytt kort.. du er jo 18 år så da er vell ikke det noe problem :p

Lenke til kommentar

ok.. bestillte nettop dette derfra nå :

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1368

 

 

øretelefonene kjøpte jeg forde de ser behagelige ut og lighteren for gøy :D

hehe gleder meg til jeg får det i posten :D

 

btw papirkurv var det en sånn laser du kjøpte:?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390

 

 

DealExtreme er genialt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...