Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

De har mye rart, 99% har man ikke bruk for. De pirat-mobiltelefonene ville jeg holdt meg langt unna, dårlig skjerm, touchskjermene fungerer dårlig, dårlige menyer/kamera/manual etc. Ville heller ikke stolt på graviditetstestene de selger hehe.. Men har man bruk for noe småtteri er de billigst

 

 

 

Ledninger og adapter ;)

 

 

sånn i pc fokus, kanskje vifter også ?!

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dato Kl Hendelse Poststed

10.07.08 19.12 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Antatt tollpliktig 0020 OSLO

10.07.08 17.39 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0001 OSLO

 

 

Hva skjer her? Pakken fra DX har ankommet norge. Skal pakken åpnes? Og vurderes?

 

Edit: For den som er nyskjerrig så har jeg bestillt denne --> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2518

Ca halvparten av mine forsendelser fra DEAL.. har gitt samme melding.

Alle unntatt en har blitt videresendt samme eller neste dag uten å ha vært åpnet.

Får du denne meldingen - "ANKOMMET LAGER" - må du kontakte de for å sende / vise kvittering.

Da blir sannsynligvis pakken åpnet for sjekk.

Lenke til kommentar

Til alle som har 1. generasjons iPhone, her er en adapter som gjør at du kan bruke den medfølgende laderen til strømkontakten i Norge:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354

 

Har bestilt, men ikke fått den enda!

 

Bilholderen til iPhone har jeg fått allerede, og den virker VELDIG bra!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11689

 

Må nesten kjøpe en sånn til båten også! :)

Lenke til kommentar

Hvordan ser en typisk sporing ut når man har kjøpt noe på dealextreme? Som dere ser har brevet kommet frem til Norge - hva nå? Og ikke minst hvor lenge er det til jeg kan hente pakken?

 

Product REKOMMANDERT BREV FRA UTLANDET

Weight 0,0 kg

Volume 0,0 dm3 (0x0x0 cm)

Pricing in Proportion 0,0 kg

Signature

 

Date Time Event Postal unit

18.07.08 14.39 ARRIVED DESTINATION COUNTRY 0001 OSLO

Lenke til kommentar
Hvordan ser en typisk sporing ut når man har kjøpt noe på dealextreme? Som dere ser har brevet kommet frem til Norge - hva nå? Og ikke minst hvor lenge er det til jeg kan hente pakken?

 

Product REKOMMANDERT BREV FRA UTLANDET

Weight 0,0 kg

Volume 0,0 dm3 (0x0x0 cm)

Pricing in Proportion 0,0 kg

Signature

 

Date Time Event Postal unit

18.07.08 14.39 ARRIVED DESTINATION COUNTRY 0001 OSLO

 

Har du brukt www.posten.no når du tastet inn sporingsnummeret? Der får du vite når pakken har ankommet ditt lokale postkontor

Lenke til kommentar
Har du brukt www.posten.no når du tastet inn sporingsnummeret? Der får du vite når pakken har ankommet ditt lokale postkontor

 

Brukte posten.no. Hvor mange "trinn" er det vanligvis før det står: Ankommet postkontor? Og hvor lang tid tar dette som regel?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De har tydeligvis ikke ALT mulig skrot, nei. :) Jeg prøvde å finne noen (enkle metall-) braketter for å sette 3,5" harddisker i plassen til DVD-spillere, men det hadde de faktisk ikke.

 

Hva med denne..?

 

:roll:

 

Takk for tipset, men ikke helt det jeg leita etter. Også er den altfor dyr da. Har kjøpt på Microplex nå til 23,- pr stk eller hva det var.

Lenke til kommentar
Ser ut som en svært nyttig butikk. Bare synd at regjeringa brøt løftet om å heve tollgrensa til 1000 kr. (...og makspris i barnehagen m.m.)

 

Det påvirker ikke denne siden, i og med at du kan dele opp bestillingene uten at det går ut over prisen, fordi frakt er gratis.

 

Kan ikke akkurat si at denne regjeringa fokuserer på miljøet med slike ordninger...

 

DX.com er forresten ikke helt frisk nå. Noe infinite loop greier med forwarding...

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...