Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurte egnetlig bare på hvor lang tid det tar før du får pakkene derfra? bestillte på lørdag så når kan jeg forvente og ha pakken? neste fredag-lørdag? eller neste mandag?

har ikke bestillt express men sånn vanlig bare.. noen erfaringer?

Hvis du er heldig - knappe 2 uker fra bestilling.

ok.. regner med neste mandag da elns :)

Lenke til kommentar
50mW

 

Vil bare advare mot mulig fare for øyenskader med disse grønne laserene. Det er visstnok ikke antydning til UV-filter på disse, og UV-lys stråler mye videre enn den synlige laserstrålen.

 

Å fekte innedørs med denne tror jeg ikke er helt ufarlig på grunn av refleksjoner fra vegger og tak (etc).

 

Kule og veldig kraftige pekere, men vær forsiktig. :)

Lenke til kommentar
hvorfor får jeg ikke opp sporingen min? har ikke sånn rask tinge men sånn gratisk frakt.. har sånn ordre sporing men når jeg er inne på hongkongpost så kommer det att sporingsnummeret ikke finnes :(

Søker du på posten nå eller på HK post sidene?

Hvis du søker på posten kommer ikke pakken opp på pakkesporingen før den har ankommet Norge.

Lenke til kommentar
hvorfor får jeg ikke opp sporingen min? har ikke sånn rask tinge men sånn gratisk frakt.. har sånn ordre sporing men når jeg er inne på hongkongpost så kommer det att sporingsnummeret ikke finnes :(

Søker du på posten nå eller på HK post sidene?

Hvis du søker på posten kommer ikke pakken opp på pakkesporingen før den har ankommet Norge.

søker på hong-kong-post sidene altså posten i honk kong som sender dem..

 

Er du heldig, har du varen på lørdag. Bestilte varer for 180kr derfra den 30.okt, 05.nov hentet jeg pakka på postkontoret.

fikk du den så raskt selv om du ikke bestillte sånn extra rask post ting??

Lenke til kommentar
hvorfor får jeg ikke opp sporingen min? har ikke sånn rask tinge men sånn gratisk frakt.. har sånn ordre sporing men når jeg er inne på hongkongpost så kommer det att sporingsnummeret ikke finnes :(

Søker du på posten nå eller på HK post sidene?

Hvis du søker på posten kommer ikke pakken opp på pakkesporingen før den har ankommet Norge.

søker på hong-kong-post sidene altså posten i honk kong som sender dem..

 

Er du heldig, har du varen på lørdag. Bestilte varer for 180kr derfra den 30.okt, 05.nov hentet jeg pakka på postkontoret.

fikk du den så raskt selv om du ikke bestillte sånn extra rask post ting??

 

Jepp..

Lenke til kommentar
hvorfor får jeg ikke opp sporingen min? har ikke sånn rask tinge men sånn gratisk frakt.. har sånn ordre sporing men når jeg er inne på hongkongpost så kommer det att sporingsnummeret ikke finnes :(

Søker du på posten nå eller på HK post sidene?

Hvis du søker på posten kommer ikke pakken opp på pakkesporingen før den har ankommet Norge.

søker på hong-kong-post sidene altså posten i honk kong som sender dem..

 

Er du heldig, har du varen på lørdag. Bestilte varer for 180kr derfra den 30.okt, 05.nov hentet jeg pakka på postkontoret.

fikk du den så raskt selv om du ikke bestillte sånn extra rask post ting??

 

Jepp..

kult

Lenke til kommentar
Finnes det en form for øyebeskyttelse man kan benytte ved kjøp av kraftig laser? En form for solbriller kanskje?

 

Ja, DealExtreme har beskyttelsesbriller:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12764

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12765

 

Edit:

Ser at tilbakemeldingen ikke er så positive, så man bør kanskje ikke stole på disse brillene

Endret av Rydin
Lenke til kommentar
Er du heldig, har du varen på lørdag. Bestilte varer for 180kr derfra den 30.okt, 05.nov hentet jeg pakka på postkontoret.

 

Måtte du betale noe i fortollingsgebyr? Jeg hentet nemlig pakken min i posten i dag, og da var pakken markert med: "Forenklet fortolling" og jeg måtte ut med 200 kr (Kjøpte varer for 113.17 USD). Det er jo sure penger, med tanke på at jeg faktisk bestiller fra siden fordi det er billig! I tillegg manglet det tre varer, som jeg hadde bestilt. Som et svar på det hadde DX kun lagt ved en lapp om at de gjenstående varene vil bli sendt ASAP.

 

Er det noen som har klart å unngå fortollingen, i så fall hvordan går jeg frem? Er litt rart at jeg skal være nødt til å betale 200 kr ekstra, vel?

 

PS! Noen som kan linke til en strømkontakt-adapter, som vil passe over med det norske. En av gjenstandene jeg kjøpte har nemlig amerikansk uttak, ser det ut som.

 

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...