Gå til innhold

Åslaug Haga går av


Hagas avgang  

88 stemmer

  1. 1. Var det riktig av Åslaug Haga å gå av?

    • Ja
      61
    • Nei
      15
    • Vet ikke/ingen formening
      12
  2. 2. Mener du media gikk for langt i sin dekning av Haga?

    • Ja
      31
    • Nei
      51
    • Vet ikke/ingen formening
      6


Anbefalte innlegg

Lundteigen er kraftig i mot et norsk meldlemskap av EU, noe alle andre partier (minus Høyre, FrP er verken for eller i mot) og overhalvparten av den norske befolkningen også er.

 

Sidenotis, men sist jeg sjekket så var nå ikke AP mot EU-medlemskap og historisk sett så har de vært en pådriver. De har valgt å la EU-saken ligge for å få til det rød-grønne samarbeidet, men de er nå ikke imot EU.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lundteigen er kraftig i mot et norsk meldlemskap av EU, noe alle andre partier (minus Høyre, FrP er verken for eller i mot) og overhalvparten av den norske befolkningen også er.

 

Sidenotis, men sist jeg sjekket så var nå ikke AP mot EU-medlemskap og historisk sett så har de vært en pådriver. De har valgt å la EU-saken ligge for å få til det rød-grønne samarbeidet, men de er nå ikke imot EU.

AP har et uttalt mål om EU medlemskap, men fristiller sine egne representanter til å stemme etter egen overbevisning.

Lenke til kommentar
Media har gått alt for langt i denne saka. Som toppen på kransekaka døydde far hennar for nokre dagar sidan, so det kan ikkje vere lett for ho.

Det er sikkert ikke lett for hun nei, men media gjorde sin plikt med å fungere som en "vakthund". Heldigvis ble disse ulumskhetene oppdaget!

Lenke til kommentar
Media har gått alt for langt i denne saka. Som toppen på kransekaka døydde far hennar for nokre dagar sidan, so det kan ikkje vere lett for ho.

Om hun ikke har det bra idag er det 100% hennes egen skyld, jeg har ingen sympati med kriminelle. Hun har faktisk sluppet altfor lett i denne saken i forhold til hvordan andre blir straffet for lignende lovbrudd.

 

Hva i alle dager er det du mener pressen ikke skulle sagt i denne saken?

Lenke til kommentar

Har aldri påstått at pressa laug! Det eg meiner er at dei har fokusert alt for mykje på noko som hadde vore ein bagatell dersom ho ikkje hadde vore ein kjend person. Det er menneske med psykisk helse vi snakkar om her. Hadde eg vore journalist hadde eg i alle fall hatt utruleg dårleg samvit for å øydelleggje eit menneske uansett om han/ho kom frå FRP eller SP.

Lenke til kommentar
Har aldri påstått at pressa laug! Det eg meiner er at dei har fokusert alt for mykje på noko som hadde vore ein bagatell dersom ho ikkje hadde vore ein kjend person.
Det som gjorde saken så stor var at Haga fortalte usannheter gang på gang på gang på gang og at det stadig ble avslørt at det hun sa ikke stemte. Om hun hadde lagt alle kortene på bordet hadde aldri saken kunne blitt så stor.
Lenke til kommentar
Hadde eg vore journalist hadde eg i alle fall hatt utruleg dårleg samvit for å øydelleggje eit menneske uansett om han/ho kom frå FRP eller SP.

Jeg tror nok ikke det, hun har vært med på å bidra til opptrappingen med å ha med hele pressen på slep til byggkontoret på Ås og "tilstå" for sine ugjerninger. Ironisk ender det med at pressen selv finner ut at det hun sa ikke stemte. Hadde jeg vært journalist hadde jeg heller vært snurt for at hun fikk med meg helt opp til Ås bare for å bli servert en løgn.

Lenke til kommentar
Har aldri påstått at pressa laug! Det eg meiner er at dei har fokusert alt for mykje på noko som hadde vore ein bagatell dersom ho ikkje hadde vore ein kjend person. Det er menneske med psykisk helse vi snakkar om her. Hadde eg vore journalist hadde eg i alle fall hatt utruleg dårleg samvit for å øydelleggje eit menneske uansett om han/ho kom frå FRP eller SP.

 

Dette hadde ikke vært en bagatell. Skatteundragelse er en alvorlig forbrytelse skal jeg fortelle deg. Det som gjør det enda mer alvorlig er at dette er et slags "bukken og havresekken"-tilfelle. Det er altså en politiker som er med på å lage lover og selv bryter dem når hun finner det for godt. Når så denne politikeren gjentatte ganger lyver om forholdet for å pynte på sannheten så er det faen meg nok. Langvarig fengsel hadde vært på sin plass, men hun blir vel pensjonert fra sin stilling med lønn i 2-3 år tenker jeg. Jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Har aldri påstått at pressa laug! Det eg meiner er at dei har fokusert alt for mykje på noko som hadde vore ein bagatell dersom ho ikkje hadde vore ein kjend person. Det er menneske med psykisk helse vi snakkar om her. Hadde eg vore journalist hadde eg i alle fall hatt utruleg dårleg samvit for å øydelleggje eit menneske uansett om han/ho kom frå FRP eller SP.

 

Dette hadde ikke vært en bagatell. Skatteundragelse er en alvorlig forbrytelse skal jeg fortelle deg. Det som gjør det enda mer alvorlig er at dette er et slags "bukken og havresekken"-tilfelle. Det er altså en politiker som er med på å lage lover og selv bryter dem når hun finner det for godt. Når så denne politikeren gjentatte ganger lyver om forholdet for å pynte på sannheten så er det faen meg nok. Langvarig fengsel hadde vært på sin plass, men hun blir vel pensjonert fra sin stilling med lønn i 2-3 år tenker jeg. Jeg blir kvalm.

Flere som blir kvalme her kan jeg si deg...

Lenke til kommentar
men hun blir vel pensjonert fra sin stilling med lønn i 2-3 år tenker jeg. Jeg blir kvalm.
Med over 3 år som statsråd han hun også opptjent full statsrådspensjon...en gullkantet ordning andre bare kan drømme om og det vil hun få så lenge hun lever.

 

Og pensjonen er 66% av lønnen statsrådene til enhver tid får, en ordning ikke mange andre får.

 

Og skulle hun få seg annen jobb er det selvsagt ingen avkortning i pensjonen hennes. Igjen en spesialordning de har bevilget seg selv.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...