Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et par m4 som gikk i dass jeg også. Fikk erstatning fra nettbutikken og gikk videre med livet. Dette er vel 6-7 år siden, så føler ikke jeg kan klandre crucial resten av livet av den grunn. Stort sett alle merkene har et eller anna søppel de har laget, Corsair er ikke er unntak.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Hadde et par m4 som gikk i dass jeg også. Fikk erstatning fra nettbutikken og gikk videre med livet. Dette er vel 6-7 år siden, så føler ikke jeg kan klandre crucial resten av livet av den grunn. Stort sett alle merkene har et eller anna søppel de har laget, Corsair er ikke er unntak.

 

Var vel en FW som løste noen problemer med disse diskene var det ikke? Jeg hadde en 256GB M4 som ikke hadde noe tull. Og mine foreldre har en Ivy-Bridge PC som jeg bygde i 2014 med en 128GB M4 som lever i beste velgående idag.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har brukt tethering på telefonen altfor lenge nå til å få nett på stasjonære PC-en. Tenkte derfor kjøpe meg trådløst nettverkskort. Så på dette Asus PCE-AX58BT, men syns det er dyrt. Det samme gjelder for resten av nettverkskortene. Ser at det selges "Intel AX200" (som visstnok Asus PCE-AX58BT er basert på) på Amazon, for så lite som 20-30 dollar. Eksempel her. Hvorfor selges ikke disse i norske nettbutikker? Hva er ulempene? Ser for meg at det er kvalitet siden det er Intel, og at jeg kan kjøpe antenner og koble til for å få bedre signal. Stemmer dette?

Lenke til kommentar

Det går, men det kommer til å se jalla ut.

Du må/burde ha antenner, kortet er laget for bruk med antenner.

Selges nok ikke i Norge hos "vanlige" forhandlere pga lav margin og lav etterspørsel.

Men, om jeg bestiller noen billige antenner + selve kortet, så blir det jo laaangt billigere enn Asus sin løsning. Hva betaler man da egentlig for når man kjøper Asus sin PCE AX58BT? Branding? Eller kanskje det er noe spesielt med antennene de bruker?

Lenke til kommentar

Men, om jeg bestiller noen billige antenner + selve kortet, så blir det jo laaangt billigere enn Asus sin løsning. Hva betaler man da egentlig for når man kjøper Asus sin PCE AX58BT? Branding? Eller kanskje det er noe spesielt med antennene de bruker?

Med Asus kortet så betaler du for at det er plug and play uten adapter, antenner inkludert, moms betalt, importavgift betalt osv...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...