Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjedelig å forhåndsbestille, så ikke få det til release..

 

 

OM da, etter to skriftlige bekreftelser og to telefoner i forkant hvor de LOVTE at jeg hadde det i kasse til i dag, så får jeg ikke en dritt og må legge ut 550kr for en IKKE LE.

 

Det er f*en meg å pisse på kundene sine as.

 

Alt for enig Dobbel D.. Jaja.. Har egentlig ikke tid til å spille i dag uansett.. Meen, fortsatt kjipt..

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som sliter med å installere disk 2? Først installerte jeg den fra dashboard, men det var visst feil. Nå prøver jeg ingame med det er null fremskritt :S

 

EDIT: Åja, man skulle trykke A for å bekrefte :D

 

Men en annen ting, er kanskje litt småskuffa over noen baner. De ser ikke like bra ut som den i demoen, men men, småpirk i guess.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Hehe orket ikke å ta kjangsen på at LE kom i posten til imorgen, så kjøpte vanlig versjon på Expert til 599,-

 

Kan noen bekrefte om selve dvdplatene er helt lik på LE oq vanlig? altså at det er puttet et vanlig versjon inni LE pakka?

 

 

Junkfood Junkie: Hadde det derimot vært "The Pacific" i Bluray så hadde vell pipen hadd en annen tone? :D

 

Lurer på det samme selv, noen som vet?

Lenke til kommentar
Hehe orket ikke å ta kjangsen på at LE kom i posten til imorgen, så kjøpte vanlig versjon på Expert til 599,-

 

Kan noen bekrefte om selve dvdplatene er helt lik på LE oq vanlig? altså at det er puttet et vanlig versjon inni LE pakka?

 

 

Junkfood Junkie: Hadde det derimot vært "The Pacific" i Bluray så hadde vell pipen hadd en annen tone? :D

 

Lurer på det samme selv, noen som vet?

Er samme dvd i den vanlige utgaven, ekstramatriale til LE utgaven må lastest ned ved bruk av kodene som følger med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...