Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte min Limited Collectors edition på EBgames på byporten idag tidlig, de hadde flere igjen da hvertfall :)

 

Synes det er litt drøyt at noen faktisk betalte 400kr for LE versjonen til elkjøp, mens jeg måtte ut med hele 700kr :p

Du har ihvertfall spillet idag. Det har ikke vi Elkjøpkunder.

Lenke til kommentar

Hehe orket ikke å ta kjangsen på at LE kom i posten til imorgen, så kjøpte vanlig versjon på Expert til 599,-

 

Kan noen bekrefte om selve dvdplatene er helt lik på LE oq vanlig? altså at det er puttet et vanlig versjon inni LE pakka?

 

 

Junkfood Junkie: Hadde det derimot vært "The Pacific" i Bluray så hadde vell pipen hadd en annen tone? :D

Endret av mr_scoopex
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan kofigurere kontroller selv? Vil ha giringa på høyre stikken samtidig som gass og brems er på vante sider! Er ingen av default-settingene som klarer dette...

 

Blir gal av knappegiring!

 

Så du vil ha gass på knappene? :S

 

Forøvrig var det ingenting i postkassa i dag. :( :(

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Hehe orket ikke å ta kjangsen på at LE kom i posten til imorgen, så kjøpte vanlig versjon på Expert til 599,-

 

Kan noen bekrefte om selve dvdplatene er helt lik på LE oq vanlig? altså at det er puttet et vanlig versjon inni LE pakka?

 

 

Junkfood Junkie: Hadde det derimot vært "The Pacific" i Bluray så hadde vell pipen hadd en annen tone? :D

 

hehe, da hadde jeg vel blitt overrasket i det minste :D

Lenke til kommentar

Da har jeg fått min kjære LE fra Spaceworld.no

 

Men det lå ikke med noe kort med kode for Pre-order bilene!  :mad:

 

Dem skrev jo til og med på siden at alle som forhåndsbestillte hos dem skulle få den koden... Og det er da spesiellt irriterende at dem stenger telefon-supporten dems allerede klokken 13, så jeg får ikke kjeftet på dem før mandag  :realmad:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan kofigurere kontroller selv? Vil ha giringa på høyre stikken samtidig som gass og brems er på vante sider! Er ingen av default-settingene som klarer dette...

 

Blir gal av knappegiring!

 

Så du vil ha gass på knappene? :S

Nei. For å være helt klar:

 

Styring: Venstre stikk

Gass: Høyre bak

Brems: Venstre bak

Gir opp/ned: Høyre stikk

 

Får man konfigurert kontrollene slik?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kan kofigurere kontroller selv? Vil ha giringa på høyre stikken samtidig som gass og brems er på vante sider! Er ingen av default-settingene som klarer dette...

 

Blir gal av knappegiring!

 

Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? At man kan sette knapper selv?

Skjønner ikke hvorfor så mange spill kommer med låste knapper, får en gammel pc gamer til å slå hodet i veggen.

 

 

 

Elkjøp hadde ikke spille inne heller på lillehammer, ut ifra websidene, får vel ta en runde i morgen og se om det er noen andre butikker som har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...