Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste de første to avsnittene av anmeldelsen på spillverket igår, før jeg tenkte at jeg ikke gadd vente til neste uke med å kjøpe. Men de var tomme på Ellkjøp Gjøvik (til 399) så jeg kjørte til Lillehammer i stedet. :p

 

Foreløpig innfrir i hvert fall spillet. Men er et par biler jeg savner. Problemet nå fremover blir egentlig å få nok penger til å prøve alle bilene jeg vil, med tuning :p

Lenke til kommentar
Spillet kom ikke her heller.

 

Kjipt at ikke Elkjøp leverer på den rette datoen, kan jo hende det har noe med at det er så billig. Cdon leverer iallefall til den datoen spillet kommer, men er dog også litt dyrere enn Lefdal/Elkjøp. Jeg bestilte Call of Duty: Modern Warfare 2 og Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City i fra Elkjøp i går, kjedig om det kommer 5 dager etter release datoen :roll:

Endret av Nipps
Lenke til kommentar
Skulle ikke vi få sånn tema med Limited Edition? Har ikke funnet det... :(

 

Jo, men det har oppstått et problem: http://forums.forzamotorsport.net/blogs/tu...-3-is-live.aspx

We have learned that the Xbox LIVE marketplace code in the Forza Motorsport 3 LCE box isn't downloading the LCE theme like it should. We're aware of this issue and are working with relevant parties at Xbox LIVE to resolve the situation. Please check back here on 11/02/09 for an update on how you will receive your token code. We're sorry for any confusion or inconvenience this may have caused!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...