Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lest fleire anmeldelser, som stort sett er positive. Og nokre (Gamefactor), som tykkjer det er oppblåst. Nokre av dykk har vel noko å sei. Bør eg overtale far min til å kjøpa?

 

ja, dette spelet bør du skaffe deg ;D

 

spelet er kanon bra :)

og vertfall morro å spele multiplayer :)

Har X360 og ingen planer om å kjøpe ein dings til fleire hundre for å spille på trådløst. Er det alikevel verdt det når eg ikkje har live?
Lenke til kommentar
Har lest fleire anmeldelser, som stort sett er positive. Og nokre (Gamefactor), som tykkjer det er oppblåst. Nokre av dykk har vel noko å sei. Bør eg overtale far min til å kjøpa?

 

ja, dette spelet bør du skaffe deg ;D

 

spelet er kanon bra :)

og vertfall morro å spele multiplayer :)

Har X360 og ingen planer om å kjøpe ein dings til fleire hundre for å spille på trådløst. Er det alikevel verdt det når eg ikkje har live?

 

okei:) eg kjøpte sånn dings idag! :)

ja, selvfølgelig er det verdt det uten Live :)

Lenke til kommentar
Har lest fleire anmeldelser, som stort sett er positive. Og nokre (Gamefactor), som tykkjer det er oppblåst. Nokre av dykk har vel noko å sei. Bør eg overtale far min til å kjøpa?

 

Jeg skal ihvertfall ikke kjøpe spillet, syns det var dårlig. Nei, holder meg til GTA liknende spill når det gjelder bilspill :p

Lenke til kommentar
Er det noen i det hele tatt som har fått sin LE fra Elkjøp? Jeg holder på å revne her jeg sitter :cry:

Nei

 

Jeg har ikke, selv om jeg fikk to bekreftelser på at jeg skulle få det.

 

Endte med blodpris 599,- for vanlig på Coop, men fytti det er verdt det. Hvis en til slutt deler på antall timer spilt, blir det ikke store timesprisen.

Lenke til kommentar
Har lest fleire anmeldelser, som stort sett er positive. Og nokre (Gamefactor), som tykkjer det er oppblåst. Nokre av dykk har vel noko å sei. Bør eg overtale far min til å kjøpa?

 

 

Tja, vil påstå at du ikke finner en mer komplett kjøreopplevelse på konsoll per idag værtfall, og er du i tillegg litt bil interessert så kan det vel ikke slå feil. Du har tross alt 400+ biler å boltre deg i her, som du kan kjøre, male, tune og oppgradere, samt at du kan ta turen online, kjøpe/selge biler, legge ut div. trim oppsett av biler for salg, selge design du har malt på bilene til andre, og sist men ikke minst, kjøre mot mennesker eller evt. venner.

 

Har du ikke live, så forsvinner jo noen av fordelene såklart, dog det er fortsatt verdt et kjøp, i mine øyne. Jeg husker tiden hvor jeg spilte GT 1, 2, 3 på PS1/2 var gode tider det, selv om det ikke var noe mulighet for online funksjonalitet. Bare det å finne bilen du selv liker, trimme, og tilpasse den slik du selv vil, er for meg, mere enn nok.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ingenting i posten i dag heller. Skal f*en meg aldri forhåndsbestille et spill over web igjen. :realmad:

 

 

Du rekker vel ned på El kjøp å kjøpe det der :)

alle el kjøp butikker stenger vell 4 på ein laurdag :)

verdt å reise ned å kjøpe det, i staden for å måtte vente på det i posten..

 

Orker ikke stresse med retur. Neste gang forhåndsbestiller jeg i den nærmeste GAME-sjappa ellerno.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har peiling på tuning av biler? Tenker da mest på gear ratio, har i tidligere spill aldri brydd meg om det, men kunne nå tenkt å få satt meg inn i det. Er greit at den ene retningen vil gi bedre akselerasjon, og man vil gire fortere, mens andre retningen vil gira holde lengre og topp farten gå opp. Men bortsett fra det, så er jeg egentlig helt blank, for det funker jo ikke slik at om man vil akselerere som bare rakkerne så setter man alt til høyre (acceleration), for da girer man jo til 6 gir før man treffer 100km/t, så man må jo finne en slags ting midt i mellom, så spørsmålet mitt er, hvordan gjør man det? Eller er som regel default gear ratio greit nok?

 

Et eksempel, er Brera Italia Independent, denne akselerer meget bra, og første og andre gir funker godt, men syns den fort mister litt "kraft" i det jeg kommer opp i tredje gir osv... og dette burde det vel gå an å få gjort noe med? Slik at overgangen mellom girene føles litt mer likt ut?

Lenke til kommentar
Et eksempel, er Brera Italia Independent, denne akselerer meget bra, og første og andre gir funker godt, men syns den fort mister litt "kraft" i det jeg kommer opp i tredje gir osv... og dette burde det vel gå an å få gjort noe med? Slik at overgangen mellom girene føles litt mer likt ut?

 

Trenger ikke nødvendigvis ha noe med ratioene å gjøre. Om motoren yter lite i mellomregisteret så får du ikke gjort så veldig mye med det. Du kan jo prøve å gjøre hovedratioen mindre slik at alle girene blir mindre? Vanskelig å hjelpe når jeg ikke har spillet en gang. :p

Lenke til kommentar

http://forzamotorsport.net/UGCImageHandler...p;type=download

 

får dere lasta ned denne? vi hadde et run der veyronen dro fra meg på starten så reela jeg han inn og passere i 310 ellerno. toppfart på supraen er rundt 400kmt, men det er dessverre ikke på filmen

 

var første forsøk, kommer med noe bedre iløpet av helgen tenker jeg.

 

lager en fra det andre runnet hvor man ser fra inn i veyronen, det burde bli kult :D, noen fra supraforumet her? :p

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
http://forzamotorsport.net/UGCImageHandler...p;type=download

 

får dere lasta ned denne? vi hadde et run der veyronen dro fra meg på starten så reela jeg han inn og passere i 310 ellerno. toppfart på supraen er rundt 400kmt, men det er dessverre ikke på filmen

 

var første forsøk, kommer med noe bedre iløpet av helgen tenker jeg.

 

lager en fra det andre runnet hvor man ser fra inn i veyronen, det burde bli kult :D , noen fra supraforumet her? :p

 

403 - Forbidden: Access is denied.

 

You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...