Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg bruker ikke rewing med mindre jeg blir distrahert og fker en sving epicly, krever ikke så mye mangel på fokus har du satt opp vanskelighetsgraden gitt.

 

fikk forøvrig en veyron til på driver level 30 i går, så da har jeg en tunet for racing og en tunes for drifting :D

Denne quick upgraden det snakkes om, kan det velges om dette skal være til drifting eller racing?

 

Eller er dette noe en må ha kunnskap om selv.

 

Post gjerne hva som er forskjellene på drift og racingbiler, da jeg er Noob når det gjelder bil.

Lenke til kommentar

Quick upgrade er bare for å kjapt få bilen opp til det nær optimale (du klarer å tweake mer ut av bilen selv, men for de som ikke er så tekniske er funksjonen genial) i hver klasse.

 

Si at du skal kjøre et løp som er begrenset til klasse A-biler. Bilen din er kanskje tidlig i A-segmentet med en PI (Performance Index) på 540. Maks PI mens bilen framdeles er i klasse A er 600 så det sier seg selv at du bør ha bilen på en PI over 590 for å henge med. Quick-Upgrade setter automatisk opp delene du trenger for å komme så høyt som mulig i klassen du velger, du trenger bare å trykke A for å betale og spille ivei.

 

 

Oppsett for drift er mer personlige preferanser, man vil gjerne ha litt dårligere grep bak, helst bakhjulstrekk og altfor mye power ;)

Lenke til kommentar

Jeg kjører med følgende:

 

Autobrake: Off (doh!)

Traction Control: Off

Stabilization Program: Off

AntiLock Brakes: On (Det er for vanskelig å porsjonere ut nok brems uten feedback for når bremsene låser seg)

Gear: Manual (Clutch på LB og brems på LT blir for mye fingergymnastikk for meg, beklager)

Opponents: Hard

Suggested Line: Breaking only (Jeg er ikke proff racersjåfør og har ikke kjørt 3000 runder på eksempelvis Laguna Seca, dermed trenger jeg å vite bremsepunktene på baner jeg ikke kan)

Damage/Fuel: Simulation

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...