Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Oh, I see..

 

Sitter her å gleder meg til neste episode, men så får jeg høre at den ikke kommer før 7.april :dontgetit: Værste jeg vet er sånne lange pauser

 

Hvor leste du det? Vil gjerne finne ut hvilken sites som lister når de forskjellige episoder kommer ut. Wikipedia og IMDb virker som ikke er helt oppdaterte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hehe. Jeg husker jeg syntes serien tok seg bra opp når den nærmet seg 10 episoder (fra episode 8 eller 9 begynte den å bli veldig interresant og spennende).

 

Når kommer neste episode og hvor mange episoder er det i denne sesongen? Er det kommet noe info om det kommer en tredje sesong?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Hehe, tenkte feil. Det var jo en liten pause etter episode 10, eller rundt der, og da jeg skrev det, tenkte jeg automatisk at de hadde begynt med sesong 2. Men det er jo feil, så spørsmålet blir da om det kommer en sesong 2, og hvor mange episoder det er igjen i denne sesongen.

 

Sånt blir som regel ikke avgjort før i mai, hvis ikke annet er blitt sagt. Serien er ikke enda blitt offesielt fornyet, men vil nok kommer i mai eller i sommer. Seertallene er brukbare(NB, med tanke på tallene fra 9 april), kanskje ikke på det beste men alikvel nok til grønt lys.

 

En ny sesong er nesten i produksjon ifølge Kirk Acevedo, men har ikke fått grønt lys enda som sagt.

Lenke til kommentar
The Observer :D Han er veldig alltid med når det skjer noe. Egentlig ganske morsomt å se etter han i episodene.

 

han var vist med i american idol samt en NFL kamp også

 

Synst jeg såg han på bussen i dag også  :ph34r:

 

 

hehe vittig :)

 

Hva synes folk om siste episoden?

Walter er jo bare hysterisk morsom for tiden, og nå viste han tom moral!

 

Litt kult monster man fikk se, ikke aller værst CGI heller.

Tipper Fringe får en season 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...