Gå til innhold

Småprat om/rundt UiO (informatikk)


Sukkess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Take a wild guess :D Har studert flere steder, og aldri hørt noen si "vi er ikke best, men...". Dessuten er det egentlig ganske subjektivt. Det beror bl. a. på hva man vil ha ut av utdannelsen. Vil man inn i akademika er definitivt UIO beste valget, vil man fortest mulig ut i en feit betalt jobb er nok Siv. Ing. på NTNU valget, vil man rølpe masse og ødelegge hotellrom så går man på BI (er jeg slem nå?), etc.

Lenke til kommentar
Noen termvakter her fortsatt?

 

Noen som vet noe om fordelingen *nix/win på de 60 nye maskinene på lesesalen på VB?

 

Og en ting til. Lesesalen på VB er vell fortsatt åpen til 22 (eller var det 23?). Betyr det at man også kan bruke disse maskinene til 22?

Bare å stikke og spørre termvakten på VB.

 

Ved å jobbe på termstua så kan man spørre andre studenter hvis man sitter fast. Pluss at man involverer seg i studiemiljøet og det er lettere å komme i kontakt med folk enn via feks e-post eller diskusjonsforum. Mange kurs er ganske krevende. Er ikke sjelden jeg har døgna på IFI og jobbet med noen av de hardere oppgavene.

 

Hvis jeg drar hjem og det er kveld så gjør jeg alt annet enn skole, enten fritidsprosjekt, serier, spill etc.

Endret av LordjOX
Lenke til kommentar
Bare å stikke og spørre termvakten på VB.

Jupp. Jeg tenkte å gjøre det i kveld. Grunnen til at jeg spurte var at kanskje det var noen koffeinfyllte termvakter her. Da hadde jeg nemlig fått svaret 12 timer tidligere :D

Ved å jobbe på termstua så kan man spørre andre studenter hvis man sitter fast.

Men det kan også være farlig om man alltid er den andre spør ;)

Lenke til kommentar
Bare å stikke og spørre termvakten på VB.

Jupp. Jeg tenkte å gjøre det i kveld. Grunnen til at jeg spurte var at kanskje det var noen koffeinfyllte termvakter her. Da hadde jeg nemlig fått svaret 12 timer tidligere :D

Funka dårlig gitt. Prata med to termvakter i dag. Ingen visste noe om de maskinene, og ingen klarte å finne noe som helst info om dem på nettet heller.

Lenke til kommentar
Bare å stikke og spørre termvakten på VB.

Jupp. Jeg tenkte å gjøre det i kveld. Grunnen til at jeg spurte var at kanskje det var noen koffeinfyllte termvakter her. Da hadde jeg nemlig fått svaret 12 timer tidligere :D

Funka dårlig gitt. Prata med to termvakter i dag. Ingen visste noe om de maskinene, og ingen klarte å finne noe som helst info om dem på nettet heller.

Må være nye folk. Termvaktene hjelper til med å drifte termstuene så de skal ha slik informasjon tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...