Gå til innhold

Test: Sony Ericsson G900


Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget da jeg leste testen at man kan endre brukersnitt og layout på menyen. (arbeid-standard-ingen) Er det noe som igjen kan redigeres? F.eks så ønskjer jeg "standard" menysystemet, men med avtaler,notiser osv på bakgrunnsbildet/skrivebordet (som abeid-menyen har)

 

En annen ting, når man synkroniserer, så klarer ikke Outlook å oppdatere håndskrift notatene. Er dette noe man kan regne med at SE eller noen andre lager en fix på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det burde være en tankevekker at HW-nettverket blir omtalt i negativ ordlyd på news, og andre forum, nettopp pga. deres arrogante fremferdsel...

Eksempler på dette?

Dere er et av Norges desidert mest useriøse medier. Skulle tro amobil var drevet av en gjeng bortskjemte fjortisser....

Det virker som om ett av 147958 medlemmer mener dette så sterkt. Du klager over at SE får dårlige karakterer, og når de får terningkast 5, så lager du en stor sak ut av at den ikke fikk "anbefalt"-stempelet? Jaja, jeg er bare oppgitt. Personlig skulle jeg kjøpe SE-telefon sist jeg kjøpte ny, men ble tipset om en Nokia-modell - noe jeg har vært veldig glad for i ettertid.

 

Hvorfor forlater du ikke forumet og HW-nettverket om du er så misfornøyd?

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Hvorfor forlater du ikke forumet og HW-nettverket om du er så misfornøyd?

 

Og la amobil dure frem som de vil, uten at noen tørr irettesette dem? En våt drøm for en Nokia fanboy!

 

Jeg tror ikke du kommer til og oppnå noe som helst med og holde på slik som du gjør nå Poe.. Helt greit at du ikke er enig i alt Amobil gjør og jeg syntes det er bra at noen kommer med forslag til forbedringer og slikt.. Men hadde jeg styrt Amobil så hadde jeg ikke tatt en person på forumet særlig seriøst når han kommer med så lite saklig utsagn som at amobil er en gjeng bortskjemt fjortiser.. Du er i de fleste tråder som handler om Nokia og snakker dritt om Nokia, også er du i de fleste Sony Ericsson tråder og kjemper for SE..

Du kan fort høres ut som en skikkelig Sony Ericsson fanboy..

Poenget er bare at jeg syntes at du skal forandre på måten du argumenter på, vist du har lyst til og oppnå noen forandringer.. Det er lettere og ta kritikk til seg når det blir sagt på en seriøs måte..

I noen tråder er jeg litt enig med deg og du har en del poeng av og til, og av og til er jeg helt uenig med deg, men blir ikke helt tatt seriøst når du kommer med frekke kommentarer rett etterpå.. Du skriver veldig provoserende..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

At enkelte i hw nettverket er veldig arrogante i svarene sine er sant. Skulle tro de visste bedre. I stedet for å komme med tydelige arrogante svar så burde de prøve å svare ett seriøst spørsmål på en hyggelig måte selv om de ikke er enige. Det får meg til å tenke på hvor gammel og/eller seriøs enkelte hos bl.a. kulturo er. Det er jo tross alt av leserne de lever av. Og husk dette: dere bør ha minst 10-50 fornøyde lesere for hver leser som er blitt meget missfornøyd. Ros kommer sjeldnere enn kritikk kommer frem. Ellers er jeg relativt godt fornøyd med hw nettverket, noen er jeg svært godt fornøyd med.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Ro nå gjerne ned litt tonen her folkens, fokuser på saklige tilbakemeldinger. Det er tilbakemeldinger som gjør oss bedre, såfremt de er konstruktive da. Før man skal begynne å karakterisere medarbeidere i Amobil.no så kunne det sikkert vært en fordel å kanskje besøke dem i deres lokaler, om man har muligheten. Så kanskje man kan finne ut at det stigmatiserte fiendebildet man har ikke helt stemmer?

 

Og vær nå ikke så hard mot dem som kommer med kritikk. Man må tåle både kritikk og ros. Men sørg nå for at det foregår i beherskede vendinger, her på forumet er det ikke ønskelig med kjekling og usakligheter. Vi kommer så mye lenger om man opptrer sivilisert :)

Lenke til kommentar
Ro nå gjerne ned litt tonen her folkens, fokuser på saklige tilbakemeldinger. Det er tilbakemeldinger som gjør oss bedre, såfremt de er konstruktive da. Før man skal begynne å karakterisere medarbeidere i Amobil.no så kunne det sikkert vært en fordel å kanskje besøke dem i deres lokaler, om man har muligheten. Så kanskje man kan finne ut at det stigmatiserte fiendebildet man har ikke helt stemmer?

 

Og vær nå ikke så hard mot dem som kommer med kritikk. Man må tåle både kritikk og ros. Men sørg nå for at det foregår i beherskede vendinger, her på forumet er det ikke ønskelig med kjekling og usakligheter. Vi kommer så mye lenger om man opptrer sivilisert :)

 

Så du mener bortskjemte fjortisser, er negativt ladet? :cool:

Lenke til kommentar
Har nå brukt G900 i 3 uker, og er strålende fornøyd. Finner stadig ut smarte løsninger og snarveier. Noe av det beste med denne er det tynne og hendige formatet, med tanke på alle funksjonene den har.

 

"Anbefalt av Amobil" må henge utrolig høyt

 

Neida. Bare skriv Nokia på telefonen, så er eneste kravet at den faktisk kan slåes på, og at man kan gjennomføre en telefonsamtale.

Lenke til kommentar
Har nå brukt G900 i 3 uker, og er strålende fornøyd. Finner stadig ut smarte løsninger og snarveier. Noe av det beste med denne er det tynne og hendige formatet, med tanke på alle funksjonene den har.

 

"Anbefalt av Amobil" må henge utrolig høyt

 

Neida. Bare skriv Nokia på telefonen, så er eneste kravet at den faktisk kan slåes på, og at man kan gjennomføre en telefonsamtale.

 

 

Makan til syting! Folk flest kommer inn her for å lese seriøst om mobil, ikke for å høre på syting og sure miner. Blir rett og slett irritert av å lese slike useriøse innlegg. Hold dere til saken!!!!

Endret av Dabbo
Lenke til kommentar
Det burde være en tankevekker at HW-nettverket blir omtalt i negativ ordlyd på news, og andre forum, nettopp pga. deres arrogante fremferdsel...

 

Hva slags side er news?

 

Jeg har aldri tatt deg seriøst, for å bruke så mye av fritiden sin på å være bitter på en nettside på din vanlige usaklige måte tror jeg ikke noen gidder. Med mindre du arbeider for en konkurrerende nettside av et slag? Kanskje denne news.no eller news.com eller hva det referer til?

 

Får vel fin retorikk i kjent stil tilbake nå :cool:

Endret av Thor-Egil
Lenke til kommentar
Det burde være en tankevekker at HW-nettverket blir omtalt i negativ ordlyd på news, og andre forum, nettopp pga. deres arrogante fremferdsel...

 

Hva slags side er news?

 

 

 

At du ikke vet dette, røper at du ikke er den som er tørrest bak ørene her på forumet. Men kan jo røpe at news ikke er en side... :p

 

Makan til syting! Folk flest kommer inn her for å lese seriøst om mobil, ikke for å høre på syting og sure miner. Blir rett og slett irritert av å lese slike useriøse innlegg. Hold dere til saken!!!!

 

Den eneste som syter i denne tråden er jo du selv. Og jeg synes det er oppriktig morsomt at du går rundt og irriterer deg over noe jeg har skrevet. Virkelig morsomt. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Vet dere om et program som lar deg redigere kontaktene dine på pcen?

 

Så overføre dem tilbake til telefonen? Jeg bruker bare 1881.no 3G, nå, legger folk inn etterhvert som de ringer.

 

Ellers så savner jeg en "UI" for venstrehendte. Slik at man får slideren på venstre side.

Når den er på høyre side så blokker jeg jo hele skjermen. Å må myse mellom fingrene.

 

Utrolig plagsomt. Men det er vel min feil jeg er "hjerneskada" slik den gamle rektoren min sa. :tease:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...