Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dere vet den runde jordkloden som kommer frempå skjermen? går det an til å endre den å få noe annet tøffere der? isåfall hvordan?

 

jeg er helt ny med Iphone, så prøver å venne meg til den, og forresten noen gode applikasjoner som kan anbefales? har sjekket litt rundt i applikasjonsforumet, men noe andre nye som kan anbefales nå utenom de?

Lenke til kommentar
Dere som har jailbreake bør laste ned Flashlight fra Cydia. Til forskjell fra lommelyktprogrammene en finner i App Store så justerer dette programmet skjermens lysstyrke til maks når du starter programmet og tilbake til normalt når du lukker. Veldig praktisk å slippe å knote i instillingene selv.

Kjører opp et tomt vindu i safari jeg og bruker SBSettings til å sette brightness.

Lenke til kommentar

Det er mulig at dette har vært oppe i denne tråden tidligere, men 487 sider er drøy kost for min del:

 

Har hatt HTC modeller i alle år siden første Qtek kom, siste var Diamond II. Har nå hatt iPhone 3GS i snart 2 uker og dette er en sjukt bra telefon. Lynrask, masse nyttige apps osv.

 

Men det er bare EN ting som irriterer; det er telefontastaturet. På alle PDAer og smartphones jeg har hatt opp gjennom årene kunne man begynne å trykke på tastaturet og T9 funksjonen begynte så å foreslå kontakter. Dette er en funksjon jeg har gjort meg veldig avhengig av ser jeg nå.

 

Finnes denne muligheten i telefonen evnt. en app?

Lenke til kommentar
Toucharcade var den første på banen med en slik side. Fant du den ikke før nå begynner jeg å lure. de startet den seksjonen opp selv før AppStore åpnet. Men flott at du fant en god kilde til nyheter innenfor AppStore :)

 

Hadde ikke hørt om den jeg heller. Herlig side. Takker Thomas_H! :)

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sett den før nå og takker!

OG ThomasH: Congrats med ditt neste innlegg! (nr 10.000 registrert!)

 

Takk :)

 

 

Det er mulig at dette har vært oppe i denne tråden tidligere, men 487 sider er drøy kost for min del:

 

Har hatt HTC modeller i alle år siden første Qtek kom, siste var Diamond II. Har nå hatt iPhone 3GS i snart 2 uker og dette er en sjukt bra telefon. Lynrask, masse nyttige apps osv.

 

Men det er bare EN ting som irriterer; det er telefontastaturet. På alle PDAer og smartphones jeg har hatt opp gjennom årene kunne man begynne å trykke på tastaturet og T9 funksjonen begynte så å foreslå kontakter. Dette er en funksjon jeg har gjort meg veldig avhengig av ser jeg nå.

 

Finnes denne muligheten i telefonen evnt. en app?

 

Hmm, den foreslår kontakter når du er i "Til" feltet i Meldings programmet, mener du i selve feltet der du skriver inn teksten ?

 

Takk for linken Thomas_H, jeg visste ikke om den websiden.

 

Værsegod :)

 

Toucharcade var den første på banen med en slik side. Fant du den ikke før nå begynner jeg å lure. de startet den seksjonen opp selv før AppStore åpnet. Men flott at du fant en god kilde til nyheter innenfor AppStore :)

 

Hadde ikke hørt om den jeg heller. Herlig side. Takker Thomas_H! :)

 

Værsegod :)

 

Innlegg 10 000 :fun:

Lenke til kommentar
På alle PDAer og smartphones jeg har hatt opp gjennom årene kunne man begynne å trykke på tastaturet og T9 funksjonen begynte så å foreslå kontakter. Dette er en funksjon jeg har gjort meg veldig avhengig av ser jeg nå.

I hvilke anledninger tenker du på?

Er det det at du begynner å taste inn de første sifferene i et nummer så kommer flere navnealternativ som starter med de samme første sifferene eller når du søker i kontakter hvor de første bokstavene er de samme?

Lenke til kommentar
På alle PDAer og smartphones jeg har hatt opp gjennom årene kunne man begynne å trykke på tastaturet og T9 funksjonen begynte så å foreslå kontakter. Dette er en funksjon jeg har gjort meg veldig avhengig av ser jeg nå.

I hvilke anledninger tenker du på?

Er det det at du begynner å taste inn de første sifferene i et nummer så kommer flere navnealternativ som starter med de samme første sifferene eller når du søker i kontakter hvor de første bokstavene er de samme?

 

Det er på telefontastaturet. Jeg vil feks. ringe Olsen, og slår da 6(mno), 5(jkl), 7(pqrs) osv. På alle telefoner jeg har hatt tidligere (både med hw og soft tastatur) begynner telefonen å foreslå navn i kontaktlisten etter hvert som jeg taster inn navnet.

 

Håper det var mer forståelig... :)

Lenke til kommentar
Det er på telefontastaturet. Jeg vil feks. ringe Olsen, og slår da 6(mno), 5(jkl), 7(pqrs) osv. På alle telefoner jeg har hatt tidligere (både med hw og soft tastatur) begynner telefonen å foreslå navn i kontaktlisten etter hvert som jeg taster inn navnet.

Hvorfor ikke gå på kontakter, trykk øverst på skjermen slik at rullemenyen ruller opp til søkefelte og skriv o, så kommer alle som heter olsen, ole, onkel per etc så trykke l så kommer olsen, ole osv? må bruke qwerty tastaturet da.

Lenke til kommentar
Det er på telefontastaturet. Jeg vil feks. ringe Olsen, og slår da 6(mno), 5(jkl), 7(pqrs) osv. På alle telefoner jeg har hatt tidligere (både med hw og soft tastatur) begynner telefonen å foreslå navn i kontaktlisten etter hvert som jeg taster inn navnet.

Hvorfor ikke gå på kontakter, trykk øverst på skjermen slik at rullemenyen ruller opp til søkefelte og skriv o, så kommer alle som heter olsen, ole, onkel per etc så trykke l så kommer olsen, ole osv? må bruke qwerty tastaturet da.

 

Joda, det er det jeg gjør nå. Greit nok, selv om det feks i en bil var noe enklere å trykke frem kontaktene på telefontastaturet. Men gåkke det så gåkke det. Takk iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...