Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Jøss, jeg blir mer og mer imponert over hvor rask internett man får nå om dagen ved å bruke mobilen som modem. Her laster jeg ned i nesten 500 kB/s, fra en mobil!

 

 

Det er fysisk umulig da nettet i norge støtter maks 3,6Mbit, ikke 4. Eller er det 500kb/s du mener? Isåfall er det lite.

 

Da jeg bodde rett ved siden av en 3G antenne i Ålesund så fikk jeg faktisk 600kB/s. Så helt umulig kan det nå ikke være. Og nei, jeg har ingen screenshot av det, men fikk det til med Telenor Mobilt Bredbånd da. Men da var 3G antenna på taket i nabobygget.

 

EDIT: Ifølge Telenor er det ikke max 3,6 Mbit, men en teoretisk hastighet på 3,6 Mbit. Er vel bare nevnt for å ikke garantere en hastighet.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Jøss, jeg blir mer og mer imponert over hvor rask internett man får nå om dagen ved å bruke mobilen som modem. Her laster jeg ned i nesten 500 kB/s, fra en mobil!

 

 

Det er fysisk umulig da nettet i norge støtter maks 3,6Mbit, ikke 4. Eller er det 500kb/s du mener? Isåfall er det lite.

 

Da jeg bodde rett ved siden av en 3G antenne i Ålesund så fikk jeg faktisk 600kB/s. Så helt umulig kan det nå ikke være. Og nei, jeg har ingen screenshot av det, men fikk det til med Telenor Mobilt Bredbånd da. Men da var 3G antenna på taket i nabobygget.

 

EDIT: Ifølge Telenor er det ikke max 3,6 Mbit, men en teoretisk hastighet på 3,6 Mbit. Er vel bare nevnt for å ikke garantere en hastighet.

 

HSDPA har en makshastighet på 7,2mbit, men norge sin utgave av det har på 3,6. Vet ikke hva som skal til for å dytte opp grensen til 7,2 men tydelig at de har gjort det på den antennen da iallefall. Kjekt

Lenke til kommentar
HSDPA har en makshastighet på 7,2mbit, men norge sin utgave av det har på 3,6. Vet ikke hva som skal til for å dytte opp grensen til 7,2 men tydelig at de har gjort det på den antennen da iallefall. Kjekt

 

Den var helt nyutbygget høsten 2008. Men tror nok det ble så gode signaler iogmed at jeg bodde omtrent oppå antenna. Tviler sterkt på at man fikk den hastigheten overalt.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har et lite prolbem med min relativt nye herlige hvite 3GS 32GB.

Greien er at jeg skal koble den til bluetooth-anlegget på en Peugeot 3008. Jeg søker, jeg finner og får så beskjed om å taste inn en slags PIN-kode. Jeg aner ikke hva denne koden er, men har prøvd standardkoder som 0000 og 1234.

 

Håper noen vet hvor jeg kan finne/lage denne koden.

Lenke til kommentar

Har dukket opp et problem her. Jeg satt å lastet ned noe fra App Store(top25 free), men når jeg skulle til å installerer det så starter selve installeringen ser det ut som, men plutselig dukker dette opp:

 

Kan ikke laste ned program

BaDaBoo vil være tilgjengelig for nedlasting når du logger deg på iTunes Store på datamskinen.

 

Jeg hadde den koblet til PCn rett før det problemet kom, men kan ikke huske at jeg gjorde noen spesielle innstillinger.

 

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Jeg lurte på en ting. Er det noen som vet om et godt videoediting program som er tilpasset *.mov formatet som iphone lagrer i? Jeg har alltid brukt windows moviemaker da jeg har pc. Men XP versjonen tar ikke imot *.mov filer, og VISTA versjonen legger alle videoer som er tatt med mobilen oppreist, ned på siden.

 

Om den er gratis eller ei betyr ikke så mye. Jeg tenker at kanskje det beste er å kjøpe fullversjon av quicktime? Siden det er Apple sin baby. Vi snakker bare om småediting. Klippe vekk litt her og der og i midten. Kanskje bytte lydspor etc. Ikke noe store greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...