Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Lurte litt på en sak her nå.

 

Jeg har lastet ned en del apps og legger jo inn en del info i disse appsene som ikke er standard info i dem alle.

 

Spørsmålet lyder som følger; blir denne infoen jeg selv legger inn i apps lagret noe sted dersom f.eks. iPhonen må resettes helt? Eller om jeg f.eks. må formatere PC-en og jeg får hentet alle mine tidligere kjøpte apps ned i en helt fersk iTunes for å så synce med iPhonen, vil da dataene jeg har lagt inn ligge noe sted så det ikke forsvinner?

 

Dette er jo spesielt med tanke på at jeg har hele DVD samlingen min på ganske mange hundre filmer liggende i en iPhone app.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Indeed, ligger i backupfilen. Da jeg gikk over fra touch 2G til iPhone 3GS gjenopprettet jeg 3GS fra touch backup, og da ble ALT(!) av innstillinger lastet over. Fra info om parret nike+ sensor til filer lagret i "Files", saves på spill etc. Dog er jeg usikker på hva som skjer om du bytter PC - har lurt på det selv. Den vil jo synce med den nye PCen, men tror ikke dette omfatter innstillinger.

Lenke til kommentar

Har et problem med iphone 3g; når jeg kobler til pc og skal synkronisere musikk og film, så sletter den bare det jeg ikke vil ha, men "overfører" IKKE nye sanger og filmer...

Har "cracket" den og har redsnow og cydia.

jeg oppdaterte til en ny versjon via itunes, men då "forsvant crakcingen" så eg "cracket" på nytt, men fremdeles samme problem...

hjelp!!

 

takker for svar:-)

 

EDIT: nå vil den ikke slette lenger heller:S

Lenke til kommentar
Lurte litt på en sak her nå.

 

Jeg har lastet ned en del apps og legger jo inn en del info i disse appsene som ikke er standard info i dem alle.

 

Spørsmålet lyder som følger; blir denne infoen jeg selv legger inn i apps lagret noe sted dersom f.eks. iPhonen må resettes helt? Eller om jeg f.eks. må formatere PC-en og jeg får hentet alle mine tidligere kjøpte apps ned i en helt fersk iTunes for å så synce med iPhonen, vil da dataene jeg har lagt inn ligge noe sted så det ikke forsvinner?

 

Dette er jo spesielt med tanke på at jeg har hele DVD samlingen min på ganske mange hundre filmer liggende i en iPhone app.

 

Hvilken app bruker du til DVD samlingen din?

Lenke til kommentar
hei jeg lurte på om kartprogrammet Navigon Europe trenger nett for å kjøre, eller trenger man det ikke?

 

Takker fo svar!

Trenger ikke nett :) Alt ligger på telefonen. Det KAN være at den bruker 0,001 mb til trianguleringen, men det er ikke stort - og om man har slått av dataroaming og er bekymret for kostnader i utlandet, bruker den ikke noen ting.

Lenke til kommentar

Har ikke lest tråden på et par måneder eller noe men lurte på erfaringene folk har hatt med TomTom appen. Om det er verdt prisen, om det er bedre enn den andre Navigon appen og om dere bruker det med den nye car kit eller hva som helst det heter. Hvis dere bruker det, hvor skaffet dere det?

 

Og en ting til, de som oppgraderte fra 3G til 3GS, merker dere store forskjeller med hastigheten og lignende? Verdt å kjøpe 3GS når man har 3G eller ikke?

Lenke til kommentar

For min egen del merker jeg stor forskjell. Og jeg har erfaring fra iPhone 2G og litt bruks av min fars iPhone 3G ved behov.

Nå sitter jeg her med 3GS og har ikke opplevd maken til synkroniseringshastighet og lignende. Jeg er rett og slett utrolig fornøyd! Om du er utålmodig av natur ville jeg anbefalt deg en 3GS. Om du synes din nåværende telefon er grei så beholder du den :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Hm, jeg gikk å la meg rundt 01.00 i natt, også er jeg sann 90% sikker på at iphonen min var på rundt 100 % ladet, siden jeg har den i docken heletiden, når jeg våknet, så hadde jeg ikke mer batteri igjen, eneste jeg husker er at rundt 08.00 fikk jeg en "todo" fra kalenderen, men fjernet den ikke, for jeg måtte huske det når jeg våknet:o og brått var det ikke mer batteri igjen, første gang det har skjedd for meg, batteriet er jeg ellers fornøyd med, siden jeg har den i docken hver gang jeg er hjemme.

Lenke til kommentar
Bruker selv SwitchEasy Rebel. Veldig fornøyd med denne. Gjør telefonen litt større, men det virker som at den beskytter veldig godt mot riper. Mistet også telefonen i bakken en gang og virka som at den tok imot støtet rimelig bra også.

 

Verdt å ta en titt:

http://www.switcheasy.com/products/RebelSe...php?color=black

 

hvor kjøpte du denne?

 

Ebay. Gikk for gul og sort. Kostet rundt Kr. 170,-.

Lenke til kommentar

Har et lite problem med overføring av video til min iPhone. Jeg har konvert en .avi fil jeg hadde på Macen til en .m4v fil. Men når jeg prøver å dra filen over til iPhonen via iTunes får jeg bare beskjed om at filen ikke ble kopiert over fordi den ikke kan spilles av på iPhonen.

 

Skjønner ikke hvorfor dette skjer siden jeg har kopiert over andre filmer i samme format tidligere uten noen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...