Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Lo godt av denne lille snutten her.

 

iGun Road Rage!

Se filmen hos Youtube

 

Edit:

At det skrapes av partikler på insiden av hard cases som slides på kan VIRKELIG bekreftes, (dumt kjøp)

Ganske enig i det du sier der, kjøpte en Belkin hard case, og hele undersiden av iphonen min fikk store riper. Nå sitter jeg med en soft case, uten plastbeskytter. Den funker mye bedre.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@King of Hyboria:

Jeg måtte ty til utenlandske sider for å få min Rebel.

Sjekk her!

Får et bra deksel til under 200 kroner inkl. frakt, så du slipper toll :)

Tar vel ca 14 dager med international mail...

 

Mulig jeg må bestille fra utlandet da, har veldig lyst på en sånn, dyre er de heller ikke. Liker serpent varianten :p

Lenke til kommentar
Lo godt av denne lille snutten her.

 

iGun Road Rage!

Se filmen hos Youtube

 

LOL det er det værste jeg har sett haha ^^

 

Edit:

At det skrapes av partikler på insiden av hard cases som slides på kan VIRKELIG bekreftes, (dumt kjøp)

Ganske enig i det du sier der, kjøpte en Belkin hard case, og hele undersiden av iphonen min fikk store riper. Nå sitter jeg med en soft case, uten plastbeskytter. Den funker mye bedre.

Lenke til kommentar
Lo godt av denne lille snutten her.

 

iGun Road Rage!

Se filmen hos Youtube

 

Edit:

At det skrapes av partikler på insiden av hard cases som slides på kan VIRKELIG bekreftes, (dumt kjøp)

Ganske enig i det du sier der, kjøpte en Belkin hard case, og hele undersiden av iphonen min fikk store riper. Nå sitter jeg med en soft case, uten plastbeskytter. Den funker mye bedre.

 

 

Hehehe, ja så den tidligere idag. Sykt bra :p

Lenke til kommentar
Finnes det noen som har testet denne bilradiokabelen som kan kobles til en del vanlige bilradiomerker. Jeg ser at kabelen ikke vil lade iPhone uten dette mellomstykket.

 

Den kabelen så veldig interessant ut. Har en Sony uten aux-inngang i front, og har ikke lyst til å kjøpe ny bare for å få det. Så imidlertid ikke Sony på lista der. Får ta en titt på baksiden av spilleren en dag.

 

Opphenget synes jeg lignet på sykkelholderen jeg kjøpte via ebay. Sikkert grei nok (til $5), men ganske flimsy, og passet ikke hvis du har noen form for etui. Da kjøper jeg heller et justerbart oppheng.

Lenke til kommentar

Hørte på morgennyhetene på P2 et eller annet om iPhones som eksploderer. Er det noe nytt, eller bare nyhetsredaksjonen som surfer på gamle nyheter? Kan ikke finne det på nettavisene idag.

 

Edit: Var nok det at Apple har satt i gang undersøkelser for å finne ut av "isolerte tilfeller" av iphones som eksploderer:

 

http://tech.yahoo.com/news/nm/20090818/tc_nm/us_apple_eu

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bestilte to ekstra "ryggrader" til CapsuleRebel, svart og rød. En svart i reserve siden den jeg har nå kommer til å se ut som et voldtektsoffer når jeg er ferdig med sommerjobben, rød for å se hvordan det ser ut, og kommer til å prøve å pusse ned den svarte jeg har og lakkere den hvis det fungerer.

Lenke til kommentar

noen spørsmål

 

1)jeg kjøpte iphone 3Gs i dag og nå laster jeg ned en programm oppdatering, må iphonen være koblet til eller kan jeg sette iphonen tilbake når oppdateringen er ferdig?

 

2)jeg hadde ipodtouch før, og nå heter iphonen ipod fordi jeg brukte samme instilinger åsånt. er det mulig å endre navnet? (ikke så veldig viktig da:P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...