Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Dårlig at Chess ikke kan svare på når de starter salget i morgen. Ringte de tidligere i dag, de sa bare at det startet på morgenen. Starter sikkert etter at jeg har dratt på jobb, og så blir det sikkert utsolgt før jeg er hjemme igjen.

 

Har du ikke lunsjpause?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes det er merkelig at Din side har lagt til grunn at man bruker 1/2MB hver dag på den slik telefon..

 

Har regnet ut for forskjellige forbruk, og chess kommer best ut gang på gang... med telenor rett bak seg..!

 

Nå skal det være sagt at jeg orker ikke se hva prisen er på telefonen når jeg kjøper den.. Det er samtalene utover året som kommer til å koste meg dyrt..

Lenke til kommentar
Jeg har sagt det før og må si det igjen. Go Netcom. Ikke bare holdt de kjeft, de står på det dem sier.

Hele saken med om man kan få åpnet bindingen til telenor eller ikke begynner å bli latterlig, da Telenor selv går ut med forskjellig informasjon til alle.

Samme problem som med forhåndsbestillingen. Vi har telefonen/Nei forresten vi har ikke.

Ringte nettbutikken igår, han sa det var 99% sikkert at jeg ville få tilsendt telefon på fredag. Ringte idag, da var det ubekreftet 15.08.09. Drit og dra.

Har opplevd samme med Elkjøp sin nettbutikk. To steder jeg ALDRI skal handle mer.

 

 

Idag har jeg holdt i en 3GS eske! :p

Hvis du har tatt i en iphone 3GS eske, kan jeg få ta på deg? Blir vel tilnærmet lik det samme?

:D

 

Det har ikke slått dere at dårlig journalistikk kan ha skylden her? At de forveksler Telenor og Netcom, siden Netcom har den tåpelige praksisen. Mens Telenor IKKE har den. Det kan du ringe til KS og spørre så mange gang du vil. å få bekreftet :)

Lenke til kommentar

http://telenormobil.no/kundeservice/operat...operatorlas.tnm

 

Før det har gått 12 måneder

 

Hvis du ønsker å benytte SIM-kort fra andre operatører/tjenesteleverandører før det er gått 12 måneder fra telefonen ble kjøpt, kan du oppheve avtalen. Prisen er kr 600,- og den senkes med kr 40,- pr måned. Koden sendes i postoppkrav. Ta kontakt med kundeservice for å få tilsendt koden. Hvis telefonen registreres sammen med abonnement med binding vil operatørlåskode bli utlevert fra 09000 kundeservice Telenor vederlagsfritt. Koden sendes via e-post, faks eller pr. brev.

Lenke til kommentar
Er det neon her inne som faktisk har kjøpt iphone hos telenor og fått utlevert operatørlåskoden fordi man har et abonnement med avtaletid i 12 mnd., eller er dette kun spekulasjoner så langt?

 

Det er jo ikke spekulasjoner så lenge Telenor opplyser skriftlig om det på sine nettsider. I en eventuell konflikt med Telenor på dette området ville Telenor tape.

 

For øvrig har jeg hørt at dobbel binding til en leverandør ikke er lov, men kan ikke gå god for akkurat det. Har noen konkret dokumentasjon som kan bekrefte eller avkrefte dette?

Lenke til kommentar

Lurer på en ting: Jeg har iConnect nå. Hvis jeg bytter til iTalk small, f.eks nå. hvordan kommer regninga mi til å bli? Må jeg betale månedsavgiften for både iConnect og iTalk small på samme faktura?

 

Da jeg kjøpte iPhone bytta jeg fra youngtalk til iConnect. Fikk da regning på 1149. (400 av de var for å bryte binding, og kun 60 kr samtaleavgifter)

 

Vil jo ikke at dette skal skje igjen. Hvordan blir regninga mi hvis jeg bytter nå?

Lenke til kommentar
Er det neon her inne som faktisk har kjøpt iphone hos telenor og fått utlevert operatørlåskoden fordi man har et abonnement med avtaletid i 12 mnd., eller er dette kun spekulasjoner så langt?

 

Ja har gjort det 2 ganger med iphone, får ikke noen kode på denne, telefonen må kobles til itunes etter 10-15 min.

Har også vært borti portering av nummer i fra netcom til telenor der kunden kjøper en telenorlåst telefon, da ringte jeg forhandlersupport og fikk utlevert koden slik telefonen kunne brukes fra første dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...